درباره خط بسته بندی خشکبار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد راه اندازی خط تولید و بسته بندی حبوبات را دارید، با ویترین نت همراه باشید تا در این راستا مصاحبه ای با آقای کریم الهی یکی از تعضای شرکت کاوش صنعت داشته باشیم.
همچنین برای آشنایی بیشتر پیش از این در مقالاتی با بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل و خلاقیت در بسته بندی حبوبات نیز آشنا شدیم. 

لطفا درباره سودآور بودن دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات توضیح دهید.

تمام مغزهایی که به عنوان خشکبار مصرف می شوند (چه مغز و یا چه با پوست مانند پسته یا تخمه و…) تمامی این ها به صورت خام وارد ایران میشود و بیشتر آنها به غیر از آفتابگردان که تولید ایران است،” البته آفتابگردان ایران به صورت فله خرید و فروش می شود.” اکثرا وارداتی هستند.
در خصوص گردو خب اکثرا بسته بندی نمی شود و اگر بسته بندی گردو داشته باشیم، قطعا مغز گردو است و حجم گردویی که در ایران وجود دارد، کفاف مصرف مردم را نمی دهد پس مجبور هستیم که از کشور های دیگر وارد کنیم که بیشتر آن هم از چین وارد می شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 درباره خط بسته بندی خشکبار و حبوبات

 

مواد اولیه ی مورد نیاز برای تولید را از کجا باید تهیه کرد و چه چیزهایی مورد نیاز است؟

اکثر خشکباری که ما الان در ایران بسته بندی می کنیم، وارداتی است و بیشتر از کشور چین وارد می شود.
خشکبار اولیه به صورت خام وارد ایران می شود و در ایران تفت داده می شود و طعم زده می شود.
 

دستگاه های مصرفی و مورد نیاز در خط تولید و بسته بندی خشکبار و حبوبات

پخت و تفت آجیل و خشکبار توسط دستگاه‌های اتوماتیک صنعتی و بدون دخالت انسان انجام می‌شود. امروزه از طعم های متنوعی برای اینکار استفاده می‌شود. پیش از این به طور کامل به معرفی دستگاه پخت و تفت آجیل و خشکبار پرداخته ایم.
خط تفت خشکبار خط پیچیده ای نیست، محصول باید حرارت ببیند تا تفت بخورد. بعد از آن باید طعم زنی انجام شود، مانند نمک، اگر تنها از نمک استفاده شود، محصول نمکی ساده می شود و میتوان از طعم دهنده های دیگر نیز استفاده کنیم مثل سرکه، لیمو و …

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه پخت و تفت آجیل و خشکبار

محیط کاری و شرایط شروع کار چگونه است؟

چه مساحتی برای این فعالیت مورد نیاز است و شرایط مکانی مورد نیاز به چه صورت است؟

 فضایی که خط اشغال میکنه حدود 100 متر میباشد که باز هم بسته به ظرفیت کارخانه یا تولیدی میتواند  دستگاه کوچکتر یا بزرگتر باشد.

درباره بسته بندی حبوبات و خشکبار به چه نکاتی می توان اشاره کرد؟

بعد از آن وارد سیستم بسته بندی می شویم، بسته بندی خشکبار و بسته بندی ادویه شاید در ابتدا بسیار شبیه هم به نظر برسند، مخصوصا از لحاظ ظاهری، اما سیستم انتقال و وزن گیری دستگاه ها بسیار متفاوت می باشد.
کلا صنعت بسته بندی در بحث گرانول که خشکبار هم در این دسته قرار می گیرد، بسیار متنوع است و دستگاه های صنعتی بسیاری در این قسمت قرار دارد. در ظرفیت های مختلف و مدل های مختلف دستگاه های صنعتی بسیاری در این بازار دیده می شود.
این دستگاه به دلیل اتوماتیک بودن طرز کار ساده ای دارد، تنها نیاز به یک اپراتور دارد. تمام آموزش های دستگاه به صورت رایگان و توسط نیروی مجرب آموزش داده می شود.

تهیه ی انواع دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات به چه صورت است؟

دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات از کجا می‌توان آنها را تهیه کرد؟

شرکت کاوش صنعت حداقل 12 مدل دستگاه پرکن گرانولی را تولید میکند که مشتری می‌تواند در مدل بسته بندی های مختلف و در ظرفیت های مختلف دستگاه را انتخاب کند.
 

تعمیرات و نگهداری از دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات به چه صورت است؟

تمام محصولات کاوش صنعت شامل 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و همواره شرکت بر آن بوده که در جهت ارایه خدمات تخصصی و رفع نیازهای فنی مشتریان گام های موثری بردارد.

 براورد هزینه ی هر دستگاه یا کل خط تولید و بسته بندی خشکبار و حبوبات را به صورت حدودی ذکر بفرمایید؟ 

انواع خشکبار حداقل هزینه ای که لازم دارد برای ماشین آلات اگر که سبک انتخاب کنند خط تفت و بسته بندی تقریبا 150 میلیون است.
اما اگر ابتدا کار هستند میتوانند برای تفت محصول از شرکت های دیگر استفاده کنند و تنها بسته بندی را شما انجام دهید. وقتی محصول را برای تفت به دیگر شرکت ها میفرستند، باید روی محصول نظارت داشته باشند و طعم آن را بچشند و مقدار طعم دهنده را مشخص کنند. اگر این کارو انجام بدهند، تقریبا با 70-80 میلیون می‌توانند این کار را انجام دهند.

چه تعداد نیروی انسانی فعال برای کار در خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار نیاز است؟

تمامی دستگاه ها اتوماتیک هستند، اما برای خط تفت زنی سه الی چهار نفر  اپراتور احتیاج دارد. خط بسته بندی تقریبا چهار الی پنج نفر اپراتور احتیاج دارد.
 

به عنوان حرف آخر اگر نکته ای وجود دارد که دوست دارید بیان شود خوشحال میشویم که ذکر کنید.

یک دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل و یا بهتر است که بگویم مناسب ترین دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل دستگاه بسته بندی توزین دار است.

برای سوددهی بسته به عرضه و تقاضا محصول دارد، اما چون در این صنعت یک سری برند به نام وجود دارد و قوی هستند و شما هم باید بسیار قوی وارد شوید. اما می توان برای این کار در ابتدا منطقه ای شروع به کار کرد، اما در بقیه کسب و کار ها برند سازی ساده تر است. 
 

راهکار ویترین نت

در صورتی که به راهنمای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات نیاز دارید، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید تا بهترین و مناسب ترین خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات را متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *