افزایش سود نانوایی‌های امروزی با دستگاه پخت نان صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

درباره صنعت نانوایی

نانوایی یکی از قدیمی ترین مشاغل دنیا و ایران است و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود تجهیزات صنایع غذایی جدید، دستگاه‌های پخت نان و پیشرفته ترین دستگاه نانوایی مدرن به این صنعت هستیم.
پرمصرف ترین ماده غذایی در در صنایع غذایی ایران نسبت به دیگر نقاط جهان، نان است. تنها کافی است در هر شهری که هستید و در محله ای که قرار دارید به اطراف خود نگاه کنید و ببینید چند مغازه نانوایی وجود دارد. ازدحام جلو مغازه های نانوایی در ساعت‌های خاص و ماه‌های به خصوص نشان از پر رونق بودن این صنعت دارد. پس شواهد نشان میدهد که انتخاب صنعت پخت و پز نان با استفاده از انواع دستگاه نانوایی و خط تولید نان، میتواند یک صنعت بسیار پر درآمد باشد. 

در نانوایی صنعتی از انواع دستگاه پخت نان اتوماتیک استفاده می‌شود و این یعنی تولید بالا و نیروی کار کمتر و در نتیجه سود دهی بالاتر.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه نانوایی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود تجهیزات صنایع غذایی جدید، دستگاه‌های پخت نان و فر‌های نانوایی مدرن به این صنعت هستیم.

دستگاه پخت نان اتوماتیک

تمام نکاتی که اشاره شد، مربوط به نانوایی های سنتی بود. اما به دلیل نبود ثبات اقتصادی در ایران افزایش دستمزد کاربران، ثابت نبودن قیمت آرد و دو نرخی شدن قیمت دلار (دولتی و آزاد) دخل و خرج نانوایی ها اوضاع مساعدی ندارد و بسیاری از آن ها در شرف جمع کردن کسب و کار خودشان هستند.
خب این یک دلیل واضح است برای موفقیت در صنعت نانوایی، نانوایی سنتی در میان مردم کم میشود اما نیاز به نان در میان ایرانیان هم چنان باقی است.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ و تجهیزات نانوایی و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :   02191001170

 

میدانم شاید اعتراض کنید که در ایران مردم گرایش به نان سنتی دارند اما باید عنوان کنم به مرور زمان این سبک نان با فرهنگ سازی درست فراگیر شده و ایمنی و سلامت نان برای عموم مردم آشکار میشود.
برای خرید دستگاه پخت نان صنعتی در ابتدا بهتر است یک بررسی کلی در روی برند محصول داشته باشیم، چون معمولا در این سبک دستگاه ها تجربه ثابت کرده که برند روی کیفیت دستگاه تاثیر دارد و از مرغوب ترین مواد در تولید دستگاه استفاده میکنند.یکی از مرجع های تهیه دستگاه‌های صنعتی در ایران سایت ویترین نت  است که عکس، ویدیو و مشخصات انواع دستگاه نانوایی تونلی و دستگاه پخت نان دوار را برای شما تهیه کرده است.
خرید دستگاه نانوایی صنعتی از شرکت های بنام باعث میشود در هنگام آسیب رسیدن به دستگاه بتوانید به شرکت سازنده مراجعه کرد و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید و از کارشناسان متخصص آنها کمک بگیرید.
یکی دیگر از گزینه‌ها برای دستگاه نانوایی صنعتی گارانتی دستگاه است. اگر از خدمات دستگاه مطمئن نباشید حتی در هنگام بروز خطاهای کوچک دستگاه‌ها، قطعا با مشکلات بزرگی مواجه میشوید.
من فکر میکنم که مردم این روزها به ظاهر خیلی اهمیت میدهند، هر چه محل کسب تان مدرن تر باشد و حتی شاید نانی که تولید میکنید ظاهر جدید و جذابی داشته باشد برای مشتری اهمیت بیشتری دارد. 
یکی از دستگاه هایی که حتما در کارخانه های پخت نان استفاده میشود دستگاه پخت نان تونلی است که تونل پخت آن مجهز به حرارت سنج بوده و از طریق آن میتوان دمای داخل تونل را تعیین کرد.
میتوانید قبل از خرید دستگاه و هزینه کردن با خود سازنده های دستگاه ها ارتباط برقرار کنید و مشورت های لازم را دریافت کنید.

خرید دستگاه نانوایی صنعتی از شرکت های بنام باعث میشود در هنگام آسیب رسیدن به دستگاه بتوانید به شرکت سازنده مراجعه کرد و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید و از کارشناسان متخصص آنها کمک بگیرید.

از دیگر دستگاه های صنعتی  مورد نیاز درصنعت نان این صنعت :

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ و تجهیزات نانوایی و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :   02191001170

خلاقیت در حرفه نانوایی

پا گذاشتن به عرصه تولید و پخت و پز نان با توجه به تحلیل مختصری که انجام شد انتخاب مناسبی است، این کسب و کار می تواند سودآوری مطلوبی داشته باشد اما لازمه موفقیت در این است که با روش‌های مختلف هزینه‌های راه‌اندازی و تولید را پایین بیاوریم و در عوض سعی کنیم با ارائه کمی خلاقیت و تفاوت در ظاهر نانوایی، برخورد با مشتری و انتخاب تجهیزات نانوایی و قنادی جدید، سود خود را افزایش دهیم. همچنین هر نانوایی مکان مخصوص به خودش را می‌طلبد و می‌توان با انتخاب محل مناسب و افزایش فروش روزانه به سود قابل قبولی دست یافت.
یکی از بهترین ایده هایی که برای خود من جالب بود ارائه نان توسط پیک در ساعت مشخصی از روز بود ، اکثر ما ایرانی ها صبحانه را با نان داغ دوست داریم، این شیوه سرویس دهی میتواند بسیار طرفدار پیدا کند.

 

مکان مناسب نانوایی

برای داشتن یک کسب و کار خوب باید مکان مناسبی را برای کارمان انتخاب کنیم. بهتر است در نظر داشته باشیم اگر میخواهیم یک فروشگاه نانوایی داشته باشیم، بهتر است در یک خیابان اصلی و پر رفت و آمد این کار را انجام دهیم.
اما برای داشتن یک نانوایی سنتی یک خیابان فرعی انتخاب مناسبی است.به دلیل آنکه در این سبک مغازه ها صف های طولانی تشکیل میشود و معمولا اکثر مشتری ها مشتری های محلی هستند. دستگاه پخت نان سنگک یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های نانوایی سنتی است.
 

با کلیک بر روی لینک مقابل میتوانید ،ویدیو از یکی ازبزرگترین خط تولید و بسته بندی صنعت نان و آرد را مشاهده کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *