گفتنی‌های نظافت صنعتی از زبان تامین کننده ویترین نت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نظافت و رعایت بهداشت همان چیزی است که این روزها در جوامع امروزی بیشتر آن را میبینیم و بسیار مهم است. یکی از نظر آنکه تمیز بودن باعث ایجاد محیطی دلچسب می‌شود و آرامش را برای ما به ارمغان می‌آورد و همچنین از انتقال بیماری و آلودگی ما در محیط دور نگه می‌دارد. اما برای نظافت در مقیاس بزرگ باید از دستگاه‌های نظافت صنعتی استفاده کنیم.

ماشین های مورد استفاده برای نظافت صنعتی

(مصاحبه تامین کننده با ویترین نت)

پس می‌توان گفت که نظافت در تمام محیط ها از جمله خانه، محل کار، مکان های عمومی (مترو)، نواحی صنعتی (مخصوصا صنایع غذایی و همچنین بهداشتی) اهمیت بسیار بالایی دارد. تمام این محیط ها اگر پاکیزه باشد باعث سلامت جسمی، روح و روان افراد می‌شود. و امید و شادی در محیط های تمیز افزایش میابد.

محیط های عمومی را در نظر بگیرید، مراکز درمانی، مراکز بزرگ آموزشی، محیط های تفریحی، باشگاه های  ورزشی، هتل ها و رستوران ها حتما باید تمیز باشد تا مخاطب خود را جذب کند و حس اعتماد به او بدهد.

مصاحبه ای در نظر گرفته شده با جناب آقای مهدی مهدی پور کارشناس فروش شرکت ابراهیم، یکی از معتبر ترین تولید کنندگان دستگاه های نظافتی ایران .

یک توضیح اجمالی در خصوص دستگاه های زمین شور صنعتی

حوزه  فعالیت این تامین کننده در خصوص دستگاه ها و راهکار های نظافت صنعتی است، که بیشترین دستگاه هایی که در حوزه صنایع غذایی استفاده میشود دستگاه های واتر جت یا به اصطلاح عامیانه و غیر حرفه ای کارواش و دستگاه های زمین شور ها است یا همان اسکرابر ها که در سالن هاو خط تولید ها به دلیل وجود چربی های بسیار موجود در کارخانه ها که معضل اصلی هست همیشه این دستگاه خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. در خط تولید کارخونه های صنایع غذایی یکی از اصلی ترین دستگاه ها به شمار می آید.

چه تعداد نیرو برای کار با دستگاه های نظافتی نیاز است؟

در حالت کلی برای دستگاه هایی که ما داریم یک اپراتور بیشتر نیاز نیست. چون دستگاه ها در درجه اول به صورت کاملا مکانیکال طراحی شده اند و در بازه زمانی کوتاه و خیلی سریع میتوانند محیط  را تمیز کنند.

سرعت این دستگاه ها چه قدر تاثیر دارد و به چه صورت است؟

آشنایی با دستگاه های نظافت صنعتی

کوچک ترین دستگاه ما میتواند 1500 متر مربع را در ساعت میتواند بشوره یا  به صورت 100 در صد بشوره و خشک کند. نظافت به بهترین شکل و در زمانی کوتاه انجام خواهد پذیرفت. نظافت به بهترین شکل و در زمانی کوتاه انجام خواهد پذیرفت. 

دستگاه ها به این دلیل تماما اتوماتیک هستند که،به کارخانه ها این دید را میدهد که یک اپراتور کاملا معمولی قرار است با این دستگاه ها کار کند، پیچیدگی و یا نیاز به تخصص خاصی ندارد. برتری ما نیز نسبت به بقیه به این دلیل است که دستگاه ها کاملا مکانیکال هستند و از حداقل قطعات دیجیتال در آن استفاده شده. اپراتوری که قرار است با این دستگاه کار کند دچار گیجی و سردرگمی نمیشود و خیلی راحت کار نظافت را انجام میدهد. ساده بودن دستگاه باعث میشود تعداد خرابی دستگاه و مصتحلک شدن دستگاه  به تعویق بیافتد و با نگهداری درست دستگاه میتواند سالیان سال کار کند.

درباره خدمات پس از فروش دستگاه ها

کلیه محصولاتی که تقدیم دوستان میشود شامل یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش از سمت این تامین کننده میشود .فضای بالغ بر 7000مترمربع محیط انبار ما را تشکیل میدهد، که به بخش های مختلف تقسیم میشود. از کوچکترین پیچ دستگاه تا بزرگترین قطعات که مخازن دستگاه های ما در اندازه های مختلف موجود است.واحد تعمیرات و واحد اداری داریم که به صورت آنلاین خدمات پس از فروش ما رو  اداره میکند وقتی از هر نقطه کشور مشتریان ما اعلام خرابی میکنند حداقل ظرف 48 دوستان فنی ما در محل میروند و برای تعمیر دستگاه در محل حضور پیدا میکنند.

به عنوان سخن آخر

شعاری که ما آن را انتخاب کردم این است که سالهاست با شماییم از سال 1370 استارت این شرکت زده شده و در ایران فعالیت ما شروع شده است و اکنون که تبدیل به یک برند شده ایم  یادی میکنم از شهید ابراهیم احمد پور که اسم شرکت به نام ایشون مزین شده و ایشون در اصل دایی مدیر عامل شرکت ما  آقای مهدیار قضایی  و افتخار میکنیم که در خدمت ایشون هستیم و افتخار میکنیم که بنیان گذار نظافت صنعتی  در ایران شدیم .

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *