به روز ترین بطری های PET در دنیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروزه گرایش به استفاده از ظروف بسته بندی با دهانه گشاد، در صنایع غذایی و در حوزه بسته بندی نوشیدنی ها در ظروف PET، بسیار رواج پیدا کرده است.

تا به امروز یکی از معمول ترین روش های بسته بندی در صنایع غذایی، پر کردن محصولات در بطری های شیشه ای بوده است. اما استفاده از ظروف پلاستیکی سبک شدیدا رو به افزایش است و از طراحی های ویژه ای در آنها استفاده میشود. و باید در نظر داشت که طراحی های خاص و ویژه را میتوان روی این بسته بندی ها پیاده کرد و در بین مشتری ها ایجاد جلب توجه کرد. برای پر کردن ظرف سس ها و انواع ترشی جات نیز از این محصولات استفاده میشود، که تقاضا برای بطری ها با دهانه گشاد را بسیار افزایش میدهد.

به دلیل اینکه تامین کننده ها تقاضای ظروف پلاستیکی با سایز دهانه های متفاوت را خواستار شده اند. شرکت های تولید کننده این ظروف از دستگاه پیشرفته ای استفاده میکنند که با تنظیم باد سایز دهانه ظرف ها نیز تغییر میابد. نام این دستگاه InnoPET Blomax  است .

در این دستگاه ها از نرم افزار های طراحی برای استفاده بهتر از دستگاه ها روی دستگاه تعبیه شده است. اما با پیشرفت دستگاه نیاز به تیم طراحی داریم که قوطی ها و ظاهر آنها را به شکل مناسب طراحی کنند.

سرعت دستگاه های جدید بسیار بالا بوده و تغییر پذیر است، یعنی میتوان انواع مختلف بطری و قوطی را توسط دستگاه تولید کرد، این دستگاه بسیار کارآمد است. سرعت تولید این دستگاه در حدود 2500 بطری در ساعت است.

از صنعت هایی که بسیار به این محصولات نیاز دارد و مورد استفاده آن است صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی است، دارویی و لبنیاتی است تمامی  این محصولات به ظروف با دهانه گشاد نیازمند هستند.

مدیر بخش فروش KHS (یکی از برترین شرکت های جهان در این زمینه، که بیش از 145 سال دستگاه صنعتی تولید کرده است) اعلام کرده است که بطری های PET  نسبت به بطری های شیشه ای دارای چندین مزیت است که پوشش های متفاوت برای ما ایجاد میکند و همچنین میتوان از پرکن های متفاوت برای آنها استفاده کرد.ضمن اینکه به دلیل کیفیت بالا میتوان مواد خوراکی مانند گوشت میوه سبزیجات و حبوبات را نیز با آنها بسته بندی کرد.     برای تنظیم دهانه بطری ها و فرم دهی آسان تر از سیستم های گرمایشی خاص و پیچیده ای استفاده می شود. به دلیل کار بردی بودن این دستگاه ها روز به روز روی تکنولوژی این دستگاه ها کار میشود.

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *