روش‌های افزایش فروش محصولات

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در هر بازه زمانی روشهای جدیدی برای فروش وجود دارد. آنها را بشناسید تا بتواند در زمان مناسب از آنها استفاده کنید.
در حال حاضر با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، خریداران دیگر با روش (به مشتری نزدیک باش و انقدر تاکید کن تا بفروشی) یا همان روش ABC (always Be Closing) تمایلی به خرید در آنها ایجاد نمیشود. تکنولوژی باعث تغییر در سلیقه آنها شده و علاقه مندند که اطلاعات لازم و کافی در مورد جنس یا کالایی که قصد خرید آن را دارند ، بدست بیاورند و با آگاهی اقدام به خرید کنند.

در این صورت شما به عنوان فروشنده باید رفتار خود را نیز تغییر دهید و از تکنیک فروشندگی  Always Be Helping(کمکی برای مشتری باش تا بفروشی) استفاده نمایید. این تکنیک به شما کمک می‌کند تا درقیف فروش، مشتری راغب را به مشتری بالقوه با ضریب بیشتری تبدیل نمایید. اگر قیف فروش شما خالی از مشتری است، بسیار سخت است تا آن را پر نمایید. برای تقویت و پر کردن قیف فروش باید پیام جدید، انگیزه جدی و استراتژی جدیدی برای گفتگو با مشتری داشته باشید. تاکید تمام روش های نوین فروش بر معرفی فروشنده به عنوان یک حامی است و نه مزاحم.

محصولات خود را در ویترین نت به طور آنلاین بفروشید

فروش در ویترین نت

با توجه به وجود گوشی های هوشمند و دسترسی آسان به اینترنت، یکی از سریعترین و آسان ترین روش ها برای بدست آوردن هر نوع اطلاعات برای خریداران، جستجو در گوگل و یا سایر موتور های جستجو است. با سرچ هر محصول در گوگل می‌توان به اطلاعات بسیاری درباره مشخصات آن به دست آورد که کمک زیادی در انتخاب و خرید کالای مورد نظر می‌کند، به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان سعی می‌کنند یا سایت خوبی داشته باشند یا محصولاتشان را در سایت پر بازدید دیگری به فروش برسانند. به نظر شما بهتر نیست جایی باشید که خریداران شما آنجا هستند؟ داشتن یک وبسایت و یا وبلاگ به تنهایی نمیتواند حضور شما را در این بازار بزرگ پررنگ کند. ولی هیچ نگران نباشید. در ادامه با ما همراه باشید تا راه حل مناسبی برای افزایش فروش به شما ارائه کنیم.

اگر شما تولید کننده یا تامین کننده هستید و می‌توانید محصولات خود را به طور آنلاین بفروشید، یکی از روش هایی که به شما کمک میکند تا به راحتی و با کمک متخصصان ویژه، ورودی قیف فروش خود را زیاد کنید، وبسایت تجارت B2B ویترین نت (vitrinnet.com) است. با ثبت نام و درج مشخصات محصول یا دستگاه های صنعتی خود در ویترین نت، اطلاعات لازم و کافی را به بازدید کنندگان سایت که همه به صورت هدفمند به صفحه محصول شما مراجعه کرده‌اند بدهید و در نقش یک حامی یا Helping  ظاهر شوید.

ویترین نت با دریافت ورودی ارگانیک بسیار بالا از گوگل و کانال‌های دیگر، به مرجع مهمی برای خرید و فروش دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی تبدیل شده است. خریداران در ویترین نت می‌توانند محصولات مختلف را از لحاظ قیمت و مشخصات فنی مقایسه کنند، به طور تلفنی با کارشناسان فروش ویترین نت مشاوره کنند و در نهایت به طور آنلاین یا سفارش تلفنی خرید خود را انجام دهند.
یکی از مهم‌ترین مزایای ویترین نت هم برای خریداران و هم برای فروشندگان، مشاوره کارشناسان ماست. داشتن اطلاعات تخصصی و شناخت کامل مشتری باعث ارتباط و تعامل بسیاری خوبی شده است که طبق نظرات خریداران یکی از مهم‌ترین دلایل برای تصمیم گیری به خرید، همین مشاوره است.

فقط کافی‌است در ویترین نت ثبت نام کنید و ادامه کار را به ما بسپارید.

یا ثبت نام در ویترین نت محصولات خود را به طور آنلاین بفروشید

  1. اکانت خود را در ویترین نت بسازید (لینک ثبت نام تولیدکنندگان و تامین کنندگان)
  2. محصولات خود را ثبت کنید.
  3. اجازه دهید تا کارشناسان محتوای ویترین نت، اطلاعات دستگاه ها و محصولات شما را بهینه کنند و بهبود دهند.
  4. منتظر خریداران واقعی باشید.

هر روز به فکر راه های جدیدی برای فروش و بازاریابی کالای خود باشد. 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *