معرفی انواع دستگاه پرکن آب معدنی و قیمت هر کدام از دستگاه‌ها

معرفی انواع دستگاه پرکن آب معدنی و قیمت هر کدام از دستگاه‌ها
زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروزه وجود انواع دستگاه پرکن آب معدنی با ظرفیت‌های مختلف به یک ضرورت انکار ناپذیر برای کارخانه‌هایی محسوب می‌شود که اقدام به بسته بندی و تولید آب معدنی می‌پردازند. وجود ماشین آلات پرکن چند منظوره که در خط تولید آب معدنی به کار گرفته می‌شود، به تسریع و کارایی بیشتر خط تولید آب معدنی کمک زیادی می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را با انواع دستگاه های پرکن آب معدنی آشنا سازیم و روندی که باید برای ایجاد یک خط تولید آب معدنی در پیش بگیرید را بیان نماییم. با ما تا انتها همراه باشید.

دستگاه پرکن آب معدنی

دستگاه پرکن آب معدنی

دستگاه های پر کن آب آشامیدنی به دلیل نیاز جامعه به در اختیار داشتن آب سالم و گوارا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. از این رو اغلب تولیدکنندگان این محصولات در تلاش هستند تا بهترین دستگاه پرکن آب معدنی را در اختیار داشته باشند.

دستگاه پرکن آب معدنی چند منظوره یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی است که تولید کنندگان از آن بهره می گیرند. این دستگاه قادر است تا ضمن شستشو و پر کردن بطری‌ها تا مراحل مهر و موم و بسته بندی محصول نهایی را نیز انجام دهد. اما قبل از همه این‌ها باید بدانید که با دستگاه پرکن آب معدنی چه محصولات دیگری را می‌توانید بسته بندی کنید، انواع دستگاه پرکن آب معدنی را بشناسید و بسیاری دیگر از این موارد.

با ما تا انتها همراه شوید تا شما را به صورت کامل با دستگاه‌های پرکن آب معدنی و راه اندازی یک خط تولید آب معدنی آشنا سازیم.

بطری pet و نقش آن در خط تولید و دستگاه پرکن آب معدنی:

در صنایع غذایی، وجود بطری‌های زیست محور یا pet توانسته است گام بلندی در جهت دستیابی به یک محصول منعطف و دارای بازدهی مناسب بردارد. این بطری‌ها که در خط تولید آب معدنی و پرکن لبنیات به کار گرفته می‌شوند، فاقد مواد لعابی مضر بوده و منطبق بر استانداردهای تولیدی هستند که در انواع دستگاه پرکن آب معدنی و حتی دستگاه پرکن دوغ، پرکن لبنیات، دستگاه پرکن عسل و کرم ارده و یا دستگاه پرکن آبمیوه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از این بطری‌ها توسط هر یک از ماشین آلات پر کن یا دستگاه پرکن آب معدنی باعث خواهد شد تا شرایط بهداشتی، ظرفیت تولیدی و بهره‌وری اقتصادی را تا حدود زیادی بهبود بخشید و منجر به حذف هزینه‌های اضافی شد.

ظروف مورد نظر از هر نظر برای شرایط بارگیری توسط دستگاه پر کن آب معدنی مناسب بوده و به منظور استفاده در خط آب معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که جنس بطری‌ها و نوع مقاومت آنان با توجه به نوع بارگیری توسط دستگاه پرکن آب معدنی، پرکن دوغ یا دستگاه پرکن آبمیوه در نظر گرفته می‌شود.

نحوه کار دستگاه پرکن آب معدنی

نحوه کار دستگاه پرکن آب معدنی:

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دستگاه پرکن آب معدنی کارایی بسیار پیچیده‌ای دارد و افراد حتما باید از قبل دانشی در این رابطه داشته باشند. باید خدمتتان عرض کنیم که تا حدودی این حرف درست است، اما شما می‌توانید با کمی فعالیت، دانش کافی در رابطه با کارایی این دستگاه‌ها را به دست آورید.

دستگاه پرکن آب معدنی پس از بارگیری بطری‌ها، آن را روی نوار نقاله به سمت خط کامل بسته بندی آب معدنی هدایت می‌کند. لزوم دستگاه پرکن آب معدنی چند منظوره در خط تولید آب معدنی، روند تولید را سرعت بخشیده و مانع اتلاف انرژی و هزینه‌های جانبی دیگر می شود.

عملیات بارگیری و فرایند تخلیه مایعات در خط تولید آب معدنی تا مرحله نهایی که پس از بسته بندی در خط کامل بسته بندی آب معدنی انجام می‌گیرد، با استفاده از ماشین آلات کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و دخالت انسانی بسیار کم است.

قیمت دستگاه پرکن آب آشامیدنی با توجه به نوع کارکرد آن متفاوت بوده و مراحل نصب تا بهره برداری کامل از هر یک، کاملا تحت نظارت و کنترل مهندسین فنی خط آب معدنی انجام می‌گیرد.

همین حالا می‌توانید قیمت انواع دستگاه پرکن آب معدنی و دیگر مایعات را مشاهده نمایید.

لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات خطی

مدت زمان نصب انواع دستگاه پرکن آب معدنی:

مدت زمان مورد نظر برای نصب و راه اندازی خط تولید آب معدنی که انواع دستگاه پر کن معمولا بین 10 روز تا 25 روز است. در مرحله نصب، هر گونه اشکالات پیش آمده و نواقص موجود در سیستم‌های موجود و هر یک از دستگاه های پرکن آب معدنی، دستگاه پرکن آبمیوه و … رفع خواهد شد.

آشنایی با خط تولید آب معدنی:

اصولا برای تخلیه و بارگیری مایعات مختلف در بطری‌های مورد نظر، لازم است تا از مواد اولیه مختلفی از قبیل پریفرم‌ها، برچسب‌ها یا سایر مواد بسته بندی و بطری‌ها بهره گرفته شود که ضمن نگهداری طولانی مدت محصول، بتوانند قابلیت بازیافت و نیز سازگاری با طبیعت را داشته باشند.

با در نظر گرفتن حجم تولید روزانه، تعداد کارکنان مورد نیاز برای این عملیات و بهره گیری از دستگاه پرکن آب معدنی یا دستگاه پرکن آبمیوه می‌تواند متغیر باشد؛ ولی اغلب بین 20 نفر یا بیشتر در خط آب معدنی و خط کامل بسته بندی آب معدنی به کار گرفته می‌شوند.

برای این که بتوانید بازدهی خط تولید آب معدنی خود را تا حد زیادی بالا ببرید و در سریع‌ترین زمان ممکن به سود مد نظرتان دسترسی پیدا کنید، لازم است که برخی موارد را مد نظر داشته باشید.

مواردی مثل:

  • استفاده از نیروی کار فیزیکی
  • بهره گیری از دستگاه پرکن آب معدنی با درجات انتقال، کشش و دمیدن مناسب
  • نظارت و کنترل دیجیتالی بر جریان بارگیری و تخلیه مخازن
  • ابعاد مناسب دستگاه پرکن آب معدنی
  • بهره گیری از حداقل فضای ممکن
  • و … .
قیمت دستگاه پرکن آب معدنی

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی و آشامیدنی:

برای راه اندازی خط تولید آب معدنی که مجهز به کلیه دستگاه‌های مورد نیاز باشد، نیاز به هزینه چندان نجومی زیادی ندارید. شما می‌توانید با مدیریت درست و بازار یابی صحیح، سرمایه‌ای که قرار می‌دهید را در زمان بسیار کوتاهی به دست آورید و حتی به سوددهی بسیار فوق‌العاده‌ای هم برسید.

در حالت کلی می‌توان چنین بیان کرد که هزینه راه اندازه یک خط تولید آب معدنی، به هدفی که شما دارید، بستگی دارد. هر فردی با توجه به شیوه و استراتژی که در پیش گرفته، باید مبلغی را در نظر بگیرد. به عنوان مثال برخی از افراد تنها با 70 هزار دلار می‌توانند به خواسته خود برسند، برخی دیگر با مبالغ بالاتر یا پایین‌تر.

هر دستگاه بسته بندی و پر کن آب معدنی نیز قیمت خاص خود را دارد.

به انتهای مقاله رسیدیم. ممنون که تا انتها با ما همراه بودید. همان طور که ملاحظه کردید، دستگاه پر کن آب معدنی نه تنها در تولید آب معدنی، بلکه در تولید و بسته بندی انواع مایعات مثل دوغ، عسل و … کاربرد دارند. شما می‌توانید به راحتی با توجه به هدفی که دارید، اقدام به تهیه مدل مد نظرتان نمایید.

در ویترین نت انواع بسیار مختلفی از دستگاه های پر کن مایعات و دیگر مواد غذایی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، هر یک را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید.

همچنین می‌توانید قبل از خرید، از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان برای انتخاب بهترین مدل دستگاه بهره‌مند شوید.

مشاهده انواع ماشین آلات پرکن درخواست مشاوره تخصصی رایگان
این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *