انواع دستگاه های شیرینگ

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با اهمیت یافتن روزافزون بسته بندی، صنعت بسته بندی از انحصار کمپانی و شرکت های بزرگ درآمده و هر فرد در هر کجای این کره ی خاکی می تواند محصول خود را در قالبی شیک و بادوام عرضه کند. یکی از دستگاه هایی که در این روند نقش عمده و گسترده ای بازی کرده، دستگاهی است موسوم به شیرینگ پک. از بزرگترین برندها مثل کوکاکولا گرفته تا محلی ترین کسب و کارها (مثلا کسی که در منزل کیک خانگی تولید می کند.) از دستگاه های شیرینگ پک استفاده می کنند.

دستگاه های شیرینگ پک کابینی آب معدنی معروف ترین مثال ها هستند که در خط تولید آب معدنی استفاده می شوند. آن چیزی که اصطلاحا شِل آب معدنی نامیده می شود، به مدد یک دستگاه شیرینگ پک آماده شده، یا یک مجموعه کتاب که کنار هم در یک بسته بندی پلاستیکی قرار دارند، محصول یک دستگاه شیرینگ کابینی هستند.

با آکادمی ویترین نت همراه باشید تا با انواع دستگاه های شیرینگ پک آشنا شوید.

حتما ببینید: لیست قیمت انواع دستگاه های شیرینگ

دستگاه های شیرینگ خانگی و یا مدل هایی که اصطلاحا کوچک نامیده می شوند، دقیقا همان ساز و کاری را دارند که دستگاه های شیرینگ بزرگ صنعتی

دستگاه های شیرینگ خانگی و کوچک

دستگاه های شیرینگ خانگی و یا مدل هایی که اصطلاحا دستگاه شیرینگ کوچک ارزان نامیده می شوند، دقیقا همان ساز و کاری را دارند که دستگاه های شیرینگ بزرگ صنعتی دارند. در واقع آن ها از هر مدلی که باشند، برای کنارهم نگاه داشتن محصول یا محصولات درون بسته بندی، لایه ای شیک از پلاستیک دور آن می پیچند. حال مدل های خانگی این کار را در تعداد و مقیاس کم و صنعتی ها در شمارگان زیاد عملی می سازند.

به طور کلی نمونه های دستگاه بسته بندی شیرینگ خانگی یا همان دستگاه های شیرینگ کوچک، هر چیزی را به زیباترین شکل ممکن بسته بندی می کنند. برای بهترین خرید دستگاه شیرینگ می توانید به راهنمای خرید دستگاه شیرینگ مراجعه نمایید.

دستگاه های شیرینگ رومیزی

اگر در هر مرحله بسته بندی تعداد و حجم محصول شما انگشت شمار است، می توانید از دستگاه های شیرینگ رومیزی استفاده کنید.

دستگاه های شیرینگ کابینی

مکانیزم دستگاه های شیرینگ کابینی بدین صورت است که محصول را درون کابین قرار می دهید و بسته بندی خود را دریافت می کنید، این مدل با توجه به حجم کابین، ظرفیت متفاوتی دارد.

دستگاه های شیرینگ دستی

دستگاه های شیرینگ دستی همانطور که از نام آن ها بر می آید، تماما مکانیکی هستند و توسط اپراتور بسته بندی را انجام می دهند.

دستگاه های شیرینگ تونلی

دستگاه های شیرینگ تونلی قوی ترین مدل بسته بندی را از بین موارد معرفی شده انجام می دهند. این دستگاه ها از نظر حجم و از نظر تعداد قدرت بسیار بالایی در اختیار شما قرار می دهد.

خرید دستگاه های شیرینگ

اکنون که به طور عمومی با دستگاه های شیرینگ پک آشنا شدیم و دانستیم که نمونه های خانگی نیز دارند، می توانید برای خرید دستگاه شیرینگ و فیلم های پلاستیکی و همچنین خرید نایلون شیرینگ به وبسایت ویترین نت مراجعه فرمایید.

توجه داشته باشید که کاربرد دستگاه شیرینگ بسیار زیاد است و هر دستگاه مناسب شرایط و محصول خاصی است. به طور کلی نحوه عملکرد دستگاه های شیرینگ منحصر به فرد است، اما در نهایت، هدف همان نوع بسته بندی می باشد.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *