نحوه استفاده از دستگاه چسب زن کارتن

زمان مطالعه: 3 دقیقه

انواع دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن، دستگاهی برای چسب زدن، پلمپ و بسته بندی کارتن و مواد غذایی در سایزهای مختلف است. با به کار گرفتن دستگاه کارتن چسب زن می‌توان راندمان کاری را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داد و نیروی انسانی کمتری را به کار گرفت. دستگاه چسب زن کارتن دستی، دستگاه چسب زن کارتن رومیزی و دستگاه چسب زن صنعتی از انواع دستگاه چسب زن است. در ادامه مقاله این دستگاه‌ها معرفی خواهند شد.

حتما ببینید: لیست قیمت انواع دستگاه چسب زن

 سایت ویترین‌نت انواع دستگاه چسب زن کارتن را به طور آنلاین به فروش می‌رساند

دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک

از این دستگاه‌ کارتن چسب زن چسب زن کلیه کارخانجات و شرکت‌های تولیدی بزرگ برای سهولت و سرعت در انجام کار بسته بندی می‌کنند. کاهش هزینه نیروی انسانی و دقت در انجام کار از مزایای استفاده از آنها است. جنس دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک معمولا از استیل و موتور آنها از جنس آهن پرقدرت و ضد زنگ است. این دستگاه‌های چسب کش کارتن دارای یونیت و  هدهای چسب زن حساس و با دقت هستند تا بالا و پایین هیچ کارتنی بدون چسب از ابتدای تسمه نقاله به انتهای آن نرسد.

برخی از این دستگاه‌های کارتن چسب زن قادرند به صورت خودکار و بدون خاموشی 24 ساعت در روز و 7 روز هفته بدون دخالت دست و نیروی انسانی کار چسب زدن بر رو و زیر کارتن‌های پر از محصولات را بزنند. این دستگاه‌های بسته بندی طوری طراحی و ساخته شده‌اند که دامنه گسترده‌ای از کارتن‌ها با سایزها و اندازه‌های مختلف را پوشش دهند. در حالت استاندارد از چسب نواری 5 سانتی متر بر روی این دستگاه‌ها استفاده می‌شود اما برخی از آنها بسته به نوع طراحی شان قابلیت دریافت چسب نواری با عرض 7 سانتی متر را هم دارند. پایه‌های انواع دستگاه‌ چسب کش کارتن چرخدار با قابلیت تنظیم ارتفاع هستند.

با خرید دستگاه چسب کش کارتن از ویترین نت می‌توانید از انتخاب مناسب ترین دستگاه مطمئن شوید.

دستگاه چسب زن کارتن دستی و رومیزی

دستگاه چسب زن کارتن دستی در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند. جنس این دستگاه‌ها از جنس پلاستیک ABS است و دارای تیغه‌های دو لبه و دسته برای حرکت دادن چسب بر روی کارتن و بریدن آن است. انواع چسب کش و چسبن زن کارتن دستی به نسبت جنس، مقاومت، زیبایی قیمت‌های مختلفی دارند. از مزایای این دستگاه چسب زن، وزن کم و قابلیت جابجایی و انتقال آسان به هر مکان و جایی از خانه یا بیرون از خانه است.

دستگاه‌های چسب زن رومیزی نیاز به دخالت دست و نیروی انسانی دارد و برای کارهای صنعتی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه این دستگاه‌ها از نوع آهن است و دسته چرخاندن چسب از جنس پلاستیک و تیغه بریدن چسب از جنس استیل ضد زنگ است. این دستگاه‌ها کم حجم بوده و برای بسته بندی‌ مرغ، ماهی و سبزیجات کاربرد دارد.

دستگاه چسب زن کارتن دستی در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند.

نحوه کار دستگاه چسب زن کارتن صنعتی

نحوه کار دستگاه چسب زن کارتن صنعتی، به این صورت است که کارتن بر روی تسمه نقاله دستگاه قرار می‌گیرد و با حرکت تسمه نقاله دستگاه به صورت خودکار بر زیر و بالای کارتن پر از محصول، چسب می‌زند. بستن درب کارتن در مدل‌های اتوماتیک این نوع از دستگاه چسب زن بدون دخالت دست و نیروی انسانی انجام می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه چسب زن صنعتی

  • برخی از مدل‌های این دستگاه قابلیت شمارش کارتن و آمارگیری دارند.
  • حرکت کارتن‌ها بر روی دستگاه با کمک تسمه نقاله و چسب زدن بر بالا و پایین کارتن بدون دخالت و دست و نیروی انسانی صورت می‌گیرد.
  • این دستگاه‌ها دارای یونیت چسب زن یا هد هستند و بر خلاف دستگاه چسب زن کارتن رومیزی و دستی نیازی به حضور و دخالت نیروی انسانی برای چسب زدن در بالا و پایین کارتن نیست.
  • برخی از مدل‌های این دستگاه دارای یونیت چسب زن یا هد پرتابل هستند به طوری که کارگر دیگر نیازی نیست که با زحمت چسب نو را جایگزین چسب تمام شده کند.

خرید دستگاه چسب زن کارتن

جالب است بدانید برای خرید دستگاه چسب زن کارتن می‌توانید به طور آنلاین از طریق سایت ویترین نت اقدام کنید. سایت ویترین‌نت انواع دستگاه چسب زن کارتن را به طور آنلاین به فروش می‌رساند و حتی پیش از خرید به مشتریان این امکان را می‌دهد که برای مشاوره و بررسی تخصصی انواع دستگاه کارتن چسب زن با کارشناسان فروش تماس بگیرند و دستگاه مناسب خود را انتخاب کنند.
با خرید دستگاه چسب کش کارتن از ویترین نت می‌توانید از انتخاب مناسب ترین دستگاه مطمئن شوید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *