بررسی نحوه کارکرد دستگاه آب انار گیری صنعتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

انار میوه‌ای بسیار مفید برای سلامتی بدن به خصوص سلامت قلب است و به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند، استرس را کاهش می دهد، خون را تصفیه میکند و بسیاری خواص و فواید دیگر که بر هیچ یک از ما پوشیده نیست.
بیشتر مردم از خوردن آب انار لذت می‌برند، بعضی ها آب انار ترش دوست دارند و بعضی ملس. به دلیل علاقه‌ی زیاد مردم به آب انار، این روزها انواع ایستگاه‌های تصفیه خون که به فروش آب انار طبیعی مشغول هستند رشد بسیاری کرده‌اند.

پیش از این با راهنمای جامع راه اندازی آب میوه فروشی و راه اندازی خط تولید شیره انگور آشنا شدیم. با ما همراه باشید تا با انواع دستگاه آب انارگیری که از مهم‌ترین انواع آبمیوه گیری صنعتی است، آشنا شویم.

خرید دستگاه آب انار گیری و دستگاه آبگیری چندکاره از ویترین نت

انواع دستگاه آب انار گیری

این نوع از دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی در سه نوع زیر در بازار موجود هستند که بسیار سریع و بدون نیاز به دانش فنی خاصی، عصاره و آب انار را می‌گیرند.

  • دستگاه آب انار گیری دستی
  • دستگاه آب انار گیری اتوماتیک
  • دستگاه آب انار گیری برقی

دستگاه آب انار گیری صنعتی

مغازه های آب میوه فروشی اغلب از دستگاه آب انار گیری صنعتی اتوماتیک برقی برای تهیه آب میوه سالم و تازه استفاده میکنند.
کارکرد دستگاه آب انارگیری اتوماتیک بسیار ساده و جذاب است. فرآیند آب میوه گیری در داخل محفظه ای شیشه ای و بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود.
میوه ها از داخل مخزن به داخل محفظه دستگاه و کاسه های مخصوص وارد می شوند، میوه ها به وسیله چاقو نصف میشوند و عملیات آب گیری از طریق فشار دادن میوه و پوست گیری به سرانجام می رسد. آب میوه داخل مخزن مخصوص جمع می‌شود و تفاله‌ها نیز به سمت سطل زباله هدایت می‌شوند.
دستگاه‌های آب میوه گیری صنعتی از نظر قیمت دارای تنوع زیادی هستند. بسته به کیفیت قطعات، کشور سازنده، حجم و سرعت آبگیری و برند دستگاه ممکن است قیمت های مختلفی برای دستگاه آب انارگیری اتوماتیک در نظر گرفته شود.

عملکرد دستگاه آب انار گیری صنعتی

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک یا صنعتی یک دستگاه آبگیری چندکاره است که به عنوان دستگاه آبگیری انگور، دستگاه آبلیمو گیری، دستگاه آبغوره گیری و دستگاه آب زرشک گیری کاربرد دارد.
نحوه کارکرد این دستگاه آبگیری صنعتی به این صورت است که شما می‌توانید با تعویض توری‌های مختلف دستگاه، آبگیری هر کدام از محصولات بالا را انجام دهید. سیستم آبگیری این دستگاه به صورت ماردون پرس است و خروجی دستگاه آب انار گیری صنعتی به این صورت است که تفاله و آبمیوه را جدا می‌کند و شما می‌توانید آبمیوه با کیفیت را بدون تفاله داشته باشید.
کمترین ظرفیت این دستگاه 300 کیلوگرم در ساعت است و برق مصرفی آن معمولا به صورت تک فاز است که بنا به سفارش مشتری به صورت 3 فاز نیز موجود است.

دستگاه آب انار گیری دستی

به دلیل محبوبیت آب میوه، تولید کنندگان دستگاه های آب میوه گیری، دستگاه های آب انار گیری اهرمی کوچک را جهت استفاده در منازل نیز تولید می‌کنند. همه اعضای خانواده در منزل می‌توانند از دستگاه های آب انار گیری خانگی برای آب گیری انار و سایر میوه ها مثل پرتقال، گریپ فروت، لیموشیرین، نارنگی و لیموترش استفاده کنند.

آب انارگیری اهرمی دستی

اگر شما تولید کننده و یا تامین کننده دستگاه های آب میوه گیری از جمله دستگاه آب گوجه گیری هستید، میتوانید با ثبت نام در سایت ویترین نت و معرفی محصولات خود، بازاریابی دیجیتال به سبک ویترین را تجربه کنید.

قیمت دستگاه آب انار گیری

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع غذایی را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت انواع دستگاه آب انارگیری از جمله قیمت دستگاه آب انار گیری اتوماتیک، قیمت دستگاه آب انارگیری صنعتی و قیمت دستگاه آب انارگیری برقی خانگی بپردازید و در نهایت به خرید دستگاه آب انارگیری مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *