خط تولید شیره انگور

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیره انگور محصولی است که طی یک پروسه خطی تولید می شود و خط تولید آن شامل چند دستگاه می باشد. این محصول مزایای متعددی دارد، از این رو داشتن اطلاعات در مورد راه اندازی خط تولید شیره انگور و کارکرد دستگاه‌های آن بسیار ضروری است. برای آشنایی بیشتر با آکادمی ویترین نت همراه شوید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه آبگیری صنعتی

مراحل تولید شیره انگور و قیمت دستگاه های مورد نیاز

دستگاه های مورد نیاز برای گرفتن شیره انگور

حتما ببینید: دستگاه آبلیمو گیری

مراحل تولید شیره انگور

مراحل تولید شیره انگور و قیمت دستگاه های مورد نیاز با توجه به حجم تولید به شرح زیر می باشد:

ابتدا انگور پس از قرار گیری در دستگاه شستشو وارد دستگاه دانه کن شده و از خوشه جدا می شود. سپس انگور ها به وسیله نوار نقاله به قسمت خرد کن هدایت می‌شوند‌. در ادامه با عبور از فیلتر پرس آب و تفاله انگور از هم جدا شده و براي همگن سازي به هموژنایزر رفته و هموژنیزه می گردد و در نهایت آماده بسته بندي می شود.

پس از بسته بندي در بسته هاي مختلف وارد تونل پاستوریزه شده و پس از پاستوریزاسیون و عبور از جت پرینتر به قسمت بسته بندي هدایت شده و در بسته بندی های مختلف به بازار ارایه می شود.

برای ارتباط با تامین کنندگان ماشین آلات خط تولید شیره انگور و دریافت قیمت به روز هر کدام از دستگاه های لازم جهت تولید شیره انگور بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

موارد استفاده از شیره انگور:

یکی از محصولات پر طرفدار در بین مصرف کنندگان ایرانی شیره انگور می باشد که کاربردهای فراوانی دارد و در ادامه به چندین مورد از آنها اشاره میکنیم.

  • به عنوان روکش همانند مربا مارمالاد جهت صبحانه
  •  به همراه دسرها و بستنی ها
  • برای شیرین کردن همراه با شیره تازه انواع گوناگونی از خامه ها
  •  برای تولید سرکه و الکل با کیفیت بالا
  • جهت تولید نوشیدنی هاي سالم و بهداشتی به عنوان شیرین کننده طبیعی
  • برای رنگ دهی جهت غذا و دارو
  • شیرین کننده در صنعت نانوائی شکلات و شیرینی پزي
  • درمان کننده ی صرع، کهیر، سرفه مزمن، تپش قلب، لاغری مفرط ، ضعف احشا و یرقان
  • شیره انگور افزایش دهنده وزن بدن است. از دیگر فواید این خوراکی شیرین، افزایش حجم عضلات است. به همین دلیل است که ترکیب شیره انگور و ارده کنجد را به کسانی که کارهای سنگین انجام می دهند یا ورزشکار هستند، توصیه می کنند، چراکه علاوه بر مقوی بودن، باعث افزایش حجم عضلات می شود.
  • شیره انگور برطرف کننده گرفتگی است و از این جهت برای اینکه در مجاری کبد، گرفتگی ایجاد نشود، می توان شیره انگور را همراه سرکه انگور میل کرد.
  • یکی دیگر خواص شیره انگور اثر ضدالتهابی و نرم کنندگی در ناحیه حلق می باشد، به همین دلیل افرادی که به خصوص در فصول سرد سال دچار التهاب در ناحیه حلق می شوند و سرفه می کنند، توصیه می شود که از غرغره شیره انگور با آب استفاده کنند.
  • برای بیماری های طحال، افسردگی و غضب مفید است.

قیمت دستگاه شیره انگور

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع غذایی را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت دستگاه شیره انگور و همچنین قیمت دستگاه رب گیر صنعتی و قیمت دستگاه آبگیری گوجه فرنگی و سایر تجهیزات صنایع غذایی بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *