انواع دستگاه بسته بندی سلفون از رو

زمان مطالعه: 4 دقیقه

انواع دستگاه بسته بندی سلفون از رو

دستگاه بسته بندی سلفون از رو جهت بسته بندی محصولاتی با روکش سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول بسته بندی مواد غذایی که در ظروفی از نوع یکبار مصرف می باشند، توسط این دستگاه بسته بندی می شوند. در صنایع بسته بندی طرز کار دستگاه بسته بندی سلفون از رو به این ترتیب است که ابتدا مواد غذایی را داخل ظرف یک بار مصرف می گذارند و سپس روکش سلفونی را یک دور کامل به دور ظرف می پیچند و پس از آن انتهای نوار حلقه سلفون را توسط تیغه حرارتی که روی دستگاه است، برش می زنند و در آخر سلفون اضافه را به ته ظرف می چسبانند و برای مدت خیلی کمی بر روی سینی تفلون دستگاه قرار می دهند. حرارت سینی باعث می شود که سلفون جمع شده به ته ظرف، به طور کامل بچسبد.

پیش از این با تفاوت سلفون با نایلون و نایلکس و انواع دستگاه سلفون کش آشنا شدیم. همچنین دستگاه بسته بندی سلفون از زیر نیز معرفی شدند. در ادامه در خصوص انواع دستگاه بسته بندی سلفون از رو بیشتر توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی سلفون از رو

معرفی دستگاه‌های بسته بندی سلفون از رو

دستگاه بسته بندی سلفون از رو در فروشگاه های مختلف و در صنایع غذایی مختلف کاربرد بسیاری دارد. دستگاه بسته بندی سلفون از رو در انواع مختلفی به صورت زیر وجود دارد:

دستگاه بسته بندی سلفون از رو اتوماتیک

دستگاه بسته بندی سلفون از رو خانگی

دستگاه بسته بندی سلفون از رو رومیزی

دستگاه بسته بندی سلفون از رو حرارتی

دستگاه بسته بندی سلفون از رو کوچک

 

دستگاه بسته بندی سلفون از رو اتوماتیک

دستگاه سلفون از رو اتوماتیک در واحد های تولیدی بزرگ و یا کشتارگاه کاربرد دارد و جهت بسته بندی انواع مواد غذایی از قبیل انواع مواد پروتئینی (مانند گوشت) و انواع سبزی و میوه استفاده می شود و هم چنین برای بسته بندی خرما و یا انواع سوسیس و قارچ نیز مناسب می باشد.   

دستگاه سلفون از رو اتوماتیک، دارای سیستم عملکرد الکترومکانیک و سیستم کنترل PLC  است. امکان انطباق دستگاه برای بسته بندی انواع محصولات و سیل شدن قابل اطمینان کف ظرف وجود دارد. سرعت بسته بندی دستگاه سلفون از رو اتوماتیک زیاد است و کیفیت یکنواخت دارد.

توان مصرفی دستگاه 3000 وات است. عرض کار 120 تا 210 میلی متر است. عرض رول فیلم بین 300 تا 500 میلی متر می باشد. ابعاد دستگاه نسبتا زیاد است و در ابعادی با طول 2متر و 70 سانتی متر و در عرض 84 سانتی متر و ارتفاع حدود یک متر می باشد.

از دستگاه سلفون از رو در بسته بندی های مختلفی استفاده می شود،که از این سری دستگاه ها می توان به دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه ، دستگاه بسته بندی نبات ، دستگاه بسته بندی میوه سلفون از رو ، دستگاه سلفون کش جعبه و دستگاه بسته بندی تی بگ اشاره کرد.
 

دستگاه بسته بندی سلفون از رو نیمه اتوماتیک حرارتی جهت روکش سلفونی انواع جعبه در اندازه های مختلف مناسب می باشد

 

دستگاه بسته بندی سلفون از رو خانگی 

دستگاه سلفون از رو خانگی بسیار ساده است و از نوع دستگاه بسته بندی سلفون از رو استرچ قلمداد می شود. از دستگاه سلفون از رو خانگی می توان جهت بسته بندی به صورت دستی استفاده نمود. دستگاه سلفون از رو خانگی وزن کمی دارد و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. در مصارف خانگی می توان برای بسته بندی و روکش سلفون مواد غذایی مثل انواع میوه و گوشت و سبزیجات و یا دیگر مواد استفاده کرد.

 

دستگاه بسته بندی سلفون از رو رومیزی 

دستگاه سلفون از رو رومیزی در سایز کوچک می باشد و برای استفاده در مکان های خانگی و یا فروشگاهی تهیه شده است. دستگاه سلفون از رو رومیزی در دو مدل با بدنه استیل و با بدنه رنگی وجود دارد. سینی تفلون و تیغه برش نیز از اجزاء آن است. به صورت نیمه اتوماتیک کار می کند و دارای سیستم برش حرارتی با قابلیت تنظیم درجه حرارت است.
توان مصرفی دستگاه 300 وات و تک فاز است. همچنین عرض کار 40 تا 45 سانتی متر است.

دستگاه سلفون از رو رومیزی در سایز کوچک می باشد و برای استفاده در مکان های خانگی و یا فروشگاهی تهیه شده است

دستگاه بسته بندی سلفون از رو نیمه اتوماتیک حرارتی 

دستگاه بسته بندی سلفون از رو نیمه اتوماتیک حرارتی جهت روکش سلفونی انواع جعبه در اندازه های مختلف مناسب می باشد. این دستگاه برای سلفون کشی همه جعبه ها با اندازه های مختلف و در کارخانجات تولیدی و صنایع مختلف غذایی مصرف دارد. جنس بدنه این دستگاه آهنی بوده و روکش استیل دارد. قیمت دستگاه بسته بندی سلفون از رو نیمه اتوماتیک حرارتی در قیاس با نوع خانگی، نسبتا زیاد است.

دستگاه بسته بندی سلفون از رو نیمه اتوماتیک حرارتی جهت روکش سلفونی انواع جعبه در اندازه های مختلف مناسب می باشد.

دستگاه بسته بندی سلفون از رو کوچک

دستگاه سلفون از رو کوچک دارای سیستم عملکرد حرارتی است و برای سلفون کشی انواع سبزی و میوه، قارچ، انواع گوشت،همبرگر ، مرغ و بلدرچین و دیگر محصولات پروتئینی مناسب است.

دستگاه سلفون از رو کوچک مجهز به کنترل حرارتی، المنت برش حرارتی و صفحه تفلون نیز می باشد.  

دستگاه بسته بندی سلفون از رو کوچک

 

در خرید دستگاه بسته بندی سلفون از رو باید به چه نکاتی توجه داشت؟

سینی تفلون در این دستگاه بسته بندی، نقش مهمی دارد اگر این سینی وجود نداشته باشد، امکان چسبیدن سلفون وجود دارد.
به انتخاب جنس دستگاه هم بسته به نوع استفاده آن، باید توجه داشت، اگر برای بسته بندی مرطوب است، جنس بدنه استیل خریداری شود و جهت بسته بندی خشک، مدل بدنه رنگی مناسب تر است.
کاربرد دستگاه نیز دارای اهمیت است. بسته به نوع کاربرد و نوع مصرف دستگاه، باید مدل مناسب را انتخاب کرد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی سلفون از رو

قیمت های دستگاه بسته بندی سلفون از رو، باتوجه به تنوع دستگاه ها و کارآیی آنها مختلف است. قیمت دستگاه سلفون از رو دستی پایین است و جزو ارزان ترین دستگاه های سلفون از رو حساب می شود. قیمت دستگاه بسته بندی سلفون از رو حرارتی بسته به مدل انتخابی متفاوت است. قیمت دستگاه سلفون از رو اتوماتیک نسبت به دیگر دستگاه ها، بالاتر است و برای کارخانجات و صنایع نسبتا بزرگ مناسب است.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *