دستگاه پرکن حجمی و پودری

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه‌های پرکن پودری و دستگاه بسته بندی حجمی، از پرکاربردترین دستگاه‌های بسته بندی هستند که برای پر کردن فله ای مواد پودری به صورت حجمی بکار می روند و انواع بسیاری از ظروف با حجم های متفاوت را با مواد مورد نظر پر می کنند. این ماشین آلات پرکن بسته به نیازهای کاربر، در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ارائه می گردند.
ابتدا مواد پودری اندازه گیری شده و سپس در ظروف مناسب پر می شوند، سپس ظروف پر شده توسط نوارهای نقاله، جهت بسته بندی انتقال داده می شوند.
در پرکننده های حجمی و پودری، مکانیسم پر کردن یک محصول همراه با اندازه گیری آن انجام می شود و برای پرکردن دقیق محصولات در هر دو سرعت کم و متوسط مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه پرکن پودری

دستگاه پرکن حجمی و پودری، در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، سیستم هایی هستند که برای پر کردن فله ای مواد پودری بکار می روند

کاربرد دستگاه پرکن حجمی و پودری 

همان طور که در مقاله همه چیز درباره بسته بندی پودری شاره کردیم، دستگاه پر کن مواد پودری برای پر کردن اتوماتیک انواع مواد پودری شکل مثل آرد، قهوه پودرشده، پودر کاکائو، انواع ادویه، آرد در صنایع غذایی و همچنین انواع پودرهای شیمیایی و پودر لباسشویی، و یا انواع داروهای پودری شکل در ظرف های مخصوص به صورت حجمی کاربرد دارد و سپس در قوطی ها و ظرف های مناسب، بسته بندی می شوند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره انواع دستگاه پرکن و خرید آنها، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :   02191001170

 

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حجمی

انواع دستگاه پرکن حجمی و پودری

دستگاه پرکن حجمی و پودری، در انواع مختلفی وجود دارد که عبارتند از:
 

دستگاه قوطی پر کن ادویه جات و مواد پودری

 سیستم کار دستگاه قوطی پر کن به این ترتیب است که ابتدا مواد پودری را داخل مخزن دستگاه بالابر می ریزند و سپس توسط بالابر این مواد پودری به سمت مخزنی که برای پر کردن قوطی ها است، روانه می شوند. پس از آن مواد پودری با وزن از پیش تعیین شده به داخل قوطی ها ریخته می‌شوند. پس از پرشدن، قوطی ها روی نوار نقاله هدایت می شوند تا توسط دستگاه مربوطه، بسته بندی شده و فرآیند کار، کامل شود.

 

مشخصات دستگاه قوطی پر کن

وزن دستگاه قوطی پر کن 1100 کیلوگرم بوده و برق مورد نیاز آن سه فاز است. در صورت درخواست مشتری می توان دستگاه را به تک فاز تغییر داد. وزن قوطی پرشده از 20 گرم تا 2 کیلو گرم می باشد. سرعت بسته بندی از 3 تا 6 بسته در دقیقه بسته به وزن قوطی و نوع ماده، متفاوت است. ابعاد قوطی با عرض از 50 تا 245 میلی متر و طول 50 تا 400 میلی متر، متغیر است.
 

دستگاه پرکن پودر لباسشویی

انواع دستگاه پرکن پودر در مدل های مختلف نیمه اتوماتیک و اتوماتیک وجود دارد که به صورت وزنی و زمانی ساخته می شوند.

انواع مواد پودری مانند انواع پودرهای شوینده، انواع ادویه، مواد خوراکی پودری مثل آرد، وانیل، مواد پودری آرایشی، مواد گرانولی را در داخل ظروف مختلف از جنس شیشه ای، پلاستیکی و از جنس مواد پت را می توان توسط این دستگاه پر نمود. وزن مواد پرشده داخل ظروف از 20 گرم تا 2 کیلوگرم می باشد.
 

دستگاه کیسه پرکن پودری

دستگاه کیسه پر كن پودری زیرمجموعه دستگاه پرکن حجمی و پودری بوده و در انواع دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک و دستگاه کیسه پرکن نیمه اتوماتیک وجود دارند که در پر کردن انواع مواد پودری شکل، کاربرد دارد. این مواد پودری می تواند شامل موادی از قبیل آرد ، سیمان ،انواع کودهای شیمیایی گرانولی و پودری باشد.

 

انواع دستگاه کیسه پرکن پودری

در صنایع بسته بندی انواع دستگاه کیسه پرکن پودری برحسب نوع ماده پودری در انواع زیر وجود دارد:

  • دستگاه کیسه پرکن سیمان
  • دستگاه کیسه پرکن آرد

 

مشخصات دستگاه کیسه پر كن پودری

دستگاه‌های کیسه پر كن پودری دارای سیستم کنترل PLC با نمایشگر لمسی جهت کنترل کلیه کارهای دستگاه بوده، هم چنین سیستم های جانبی مثل دستگاه کیسه پرکن توزین دار، عیب یاب اتوماتیک ، سیستم ثبت اطلاعات روزانه و ماهانه می باشد و هم چنین جهت هدایت کیسه ها به سمت دستگاه های مختلف، و سیستم های دوخت و سر دوزی از نوار نقاله استفاده می شود.
عملکرد دستگاه توسط سیستم های  Electro-Mechanical انجام می گیرد. وزن دستگاه کیسه پرکن پودری حدود 900 کیلوگرم است. برق مورد نیاز آن سه فاز است. سرعت بسته بندی دستگاه از 120 تا 240 کیسه در ساعت، و کیسه هایی با وزن های متفاوت 5 تا 50 کیلو گرمی می باشد.

کاربرد دستگاه پرکن حجمی و پودری در راه اندازی کسب و کار خانگی

برای شروع یک کسب و کار خانگی، نیاز به تجهیزات مناسب و یادگیری مهارت ها و توانایی مورد نیاز برای راه اندازی یک کارآفرینی سودآور وجود دارد.

دستگاه بسته بندی ادویه جات، از انواع دستگاه پرکن حجمی و پودری بوده و دارای قیمت بسیار مناسب برای راه اندازی کارهای خانگی است. آشنایی کامل با دستگاه ها و خطوط تولید و نحوه کارکرد ماشین آلات خط تولید ادویه و بسته بندی مواد پودری جهت راه اندازی کسب و کار خانگی بسیار مناسب است که از انواع طرح های زود بازده به شمار می آِید.اگر قصد خرید دستگاه پرکن پودری را دارید، می‌توانید با مطالعه راهنمای خرید و نحوه نگهداری دستگاه پرکن پودری اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.
درباره عملکرد دستگاه بسته بندی حجمی و تفاوت های دستگاه پرکن توزینی و بسته بندی حجمی در مقالات آینده به طور تخصصی توضیح خواهیم داد.

خرید دستگاه پرکن حجمی و پودری

ویترین نت یک پلتفرم خرید و فروش آنلاین دستگاه‌های صنعتی و همچنین یک عمده فروشی آنلاین است. ویترین نت به خریداران این امکان را می‌دهد که پس از بررسی کامل مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصولات، با کارشناسان فروش ویترین نت تماس بگیرند ( 02191001170 ) و مشاوره تخصصی و رایگان پیش از خرید دریافت کنند. برای خرید انواع دستگاه پرکن از جمله دستگاه پرکن پودری و دستگاه پرکن حجمی می‌توانید از طریق ویترین نت اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید این ماشین آلات پرکن را به طور آنلاین نیز خریداری کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *