دستگاه کباب زن یا دستگاه کوبیده زن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه کباب زن چیست؟

دستگاه کباب زن یا دستگاه کوبیده زن، یکی از دستگاه‌هایی است که در صنایع غذایی و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، کاربرد دارد. دستگاه کباب زن جهت سیخ‌گیری کباب بدون دخالت دست قابل استفاده است و قابلیت تزریق گوشت به صورت اتوماتیک به داخل قالب را داراست. دستگاه کباب‌زن یا کباب‌ زنی که یکی از تجهیزات صنایع غذایی است برای سیخ‌کردن انواع کباب کوبیده گوشت قرمز و مرغ استفاده می‌شود. دستگاه کباب زن در انواع مدل رومیزی و اتوماتیک قابل ارائه است و دستگاهی ضروری برای هر رستوران و آشپزخانه است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه کباب زن

دستگاه کباب زن چیست؟-دستگاه کباب سیخ گیر-دستگاه کباب زن جهت سیخ گیری کباب بدون دخالت دست قابل استفاده است

دستگاه كباب زن اتوماتيك یا دستگاه کباب زن رستوران

دستگاه کباب زن اتوماتیک که بیشتر به عنوان دستگاه کباب زن رستوران کاربرد دارد، با سیستم هیدرولیک کار می‌کند و مجهز به سیستم تنظیم فشار است. اندازه و وزن کباب با دستگاه کباب زن اتوماتیک قابل تغییر است و دیواره های این نوع از دستگاه کباب زنی از ورق های استیل پوشیده شده است و توان مصرفی موتور دستگاه کوبیده زن برابر 1.5 کیلووات در ساعت است.
دستگاه کباب زن اتوماتیک دو سنسور جهت افزایش دقت و ایمنی دستگاه دارد و مجهز به شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع در مواقع اضطراری است. المانی برای گرم نگهداشتن قالب روی دستگاه کباب زن اتوماتیک یا کباب زن برقی تعبیه شده است. سرعت سیخ گیری کباب برابر 500 سیخ در ساعت است و در شرایط کاملا  بهداشتی کار می‌کند. استفاده از این دستگاه کوبیده زن برای کباب گیری سیخ هایی با عرض 2 تا 4 سانتی متر و  طول بیشتر از ۳۶ سانتیمتر و بیشتر امکان پذیر است.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ کباب زن یا کباب گیر با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

 

نحوه کارکرد دستگاه کباب زن

دستگاه کباب‌ زن اتوماتیک دارای ظرفیت سیخ گیری 1200 کباب در ساعت بوده و دارای شمارنده تعداد سیخ نیز است. وزن دستگاه کباب زن 140 کیلوگرم بوده و قابلیت جابجایی آسان و سیستم تزریق یا تغذیه افقی را دارد. دستگاه کباب زن رستوران یا دستگاه کباب زن صنعتی از نام‌های دیگر دستگاه کباب زن اتوماتیک است.
دستگاه کباب زن رومیزی دارای ابعاد و وزن کمتر بوده و حمل و نقل دستگاه آسان تر است. مصرف برق کباب گیر یا دستگاه کباب زن برقی نسبت به دستگاه‌های کباب زن صنعتی دیگر تا چهار برابر کمتر است. سرعت سیخ گیری دستگاه کباب زن برقی تا 500 سیخ در ساعت است. با توجه به اینکه سیستم این دستگاه کوبیده زن مکانیکی است، استهلاک دستگاه به میزان قابل توجهی پایین تر است و چون دارای شتاب کمتری است از نظر ایمنی برای استفاده کننده خطر کمتری دارد و کیفیت کباب گرفته شده بالاتر است.

دستگاه کباب زن چیست؟-نحوه کارکرد دستگاه کباب زن-دستگاه کباب زن اتوماتیک-دستگاه کباب سیخ گیر-دستگاه سیخ گیر کباب

کباب زن دستی یا کباب زن خانگی

کباب زن دستی که بیشتر به عنوان کباب زن خانگی کاربرد دارد یکی از محبوب ترین انواع کباب زن است. کباب سیخ گیر نام دیگری است که برای این کباب زن استفاده می‌شود. کباب زن پلاستیکی و کباب زن دستی فلزی دو مدل این کباب زن است.کباب زن دستی فلزی بهترین نوع این وسیله است چرا که باعث می‌شود دستگاه بوی گوشت به خود نگیرد و گوشت به دستگاه نچسبد.

کباب زن دستی مانند یک قالب آماده است که با قرار دادن سیخ درون محفظه آن و ریختن گوشت از بالای دستگاه، آماده کار کردن می‌شود. نوع برقی کباب زن دستی دارای یک المنت حرارتی است که باعث راحت پخش شدن گوشت می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه کباب زن اتوماتیک

1- در تهیه مواد غذایی آماده پخت، اصلی ترین مسئله رعایت بهداشت است. در سیخ‌گیری کباب کوبیده به روش دستی احتمال آلودگی بسیار بالاست و در طبخ کوتاه مدت کباب این آلودگی‌ها از بین نمی رود و استفاده از آنها برای تعداد زیاد مصرف کنندگان امکان خطر دارد. با استفاده از دستگاه کباب زن برقی این کار بدون دخالت دست انجام شده و بنابراین کاملا بهداشتی است.
2- با استفاده از دستگاه کوبیده زن یا کباب زن اتوماتیک در وقت و هزینه صرفه جویی می شود. زیرا در این روش سرعت سیخ گرفتن ماشینی بسیار بالاست و نیاز به کارگران ماهر وجود ندارد.
3- هزینه دستگاه کباب کوبیده زن با توجه به بالا رفتن ظرفیت پخت آشپزخانه صنعتی
و کم شدن هزینه‌های پرداختی به پرسنل اضافی، با درآمد سال اول قابل جبران است و موجب برگشت سرمایه در کوتاه مدت خواهد شد.
4- با توجه به اندازه‌گیری دقیق میزان گوشت و ابعاد کباب، تمامی سیخ‌های کباب با دستگاه کباب زن برقی یکسان و کاملا یک اندازه آماده می‌شوند.
5- دستگاه کباب زن قابل حمل بوده بنابراین جاسازی آن در محل آشپزخانه براساس چیدمان دیگر وسایل موجود ، امکان پذیر است.
6- استفاده از دستگاه کباب زن اتوماتیک برای هر دو سو یعنی صاحبان کسب و کار و مشتری کاملا رضایت بخش است. سوددهی و ظرفیت و سرعت بالای کار برای صاحب کار، و کیفیت پخت و بهداشت و سرعت تحویل برای مشتری باعث رضایتمندی هر دو گروه خواهد بود.

قیمت انواع دستگاه کباب زن

محدوده قیمت انواع دستگاه کباب زن، از کباب زن دستی تا دستگاه کباب زن صنعتی و کباب زن رستوران متفاوت است و برحسب ظرفیت و نوع استفاده در محدوده قیمت مناسب تا قیمت بالا مختلف می باشند.
با توجه به قیمت های مختلف دستگاه ها، جهت اطلاع از نحوه کارکرد دستگاه و اطلاعات فنی مورد نیاز، به سایت ویترن نت مراجعه کنید و یا با شماره 02191001170 تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید انواع دستگاه کباب زن را به طور آنلاین از ویترین نت خریداری کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

2 دیدگاه برای “دستگاه کباب زن یا دستگاه کوبیده زن

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *