فر گردان قنادی، فر مناسب برای شیرینی پزی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مشخصات فر گردان قنادی

فر گردان قنادی، جهت پخت انواع کیک، شیرینی، بیسکویت، شیرمال، کلوچه و نان‌های فانتزی کاربرد دارد. این فر شیرینی پزی و قنادی با سیستم بخار برای پخت انواع نان‌های حجیم و نیمه حجیم و اروپایی مناسب است.
فر گردان قنادی از انواع فر شیرینی پزی صنعتی است که به صورت چرخشی و با حرارت غیرمستقیم کار می‌کند. حرارت فر گردان قنادی از ۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد متغیر است. برق مورد نیاز فر گردان قنادی 25 آمپر بوده و به صورت 3 فاز یا تک فاز کار می‌کند. ظرفیت مدل‌های متوسط فر گردان قنادی برابر با 150 کیلوگرم خمیر در ساعت است و انواع مختلف آن تعداد 8 تا 36دیس قنادی را پشتیبانی می کند. سوخت مصرفی فر گردان قنادی از دو منبع قابل تامین است که با استفاده از گاز (و یا گازوئیل) و یا برق شهری با مصرف 2 کیلووات در ساعت می باشد. پیش از این به معرفی فر طبقه ای پرداختیم، در ادامه درباره فر گردان قنادی بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع فر گردان قنادی

نحوه کارکرد فر گردان قنادی که از تجهیزات نانوایی و قنادی است، در مدل های مختلف تقریبا مشابه است. ولی بر اساس ظرفیت و پخت انواع مختلف شیرینی دارای چند مدل مختلف می باشد که در زیر آمده است:

فر گردان قنادی کوچک یا فر شیرینی پزی خانگی برای تولید انواع شیرینی، کیک، کلوچه و… در قنادی‌ها و تولیدی‌های کوچک کاربرد دارد. انواع فر گردان قنادی کوچک با تعداد 8، 10 و 12 سینی به فروش می‌رسد.
فر گردان قنادی بزرگ که برای تولید در سطح انبوه شیرینی،کیک و کلوچه،نان و بیسکویت مناسب است و دارای 32 و 36 دیس است.
فر گردان مناسب پخت نان حجیم، فر پخت نان فانتزی، فر پخت نان های حجیم و نیمه حجیم و همچنین فر پخت کیک و کلوچه و بیسکویت. بعضی از انواع فر گردان قنادی قابلیت پخت همزمان شیرینی و نان فانتزی را نیز دارند.
– فرگردان مخصوص قنادی با سیستم بخار جهت پخت انواع نان حجیم و نیمه حجیم و اروپایی. فر کانوکشن دار 

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره فر گردان قنادی، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

 

نحوه کارکرد فر گردان قنادی که از تجهیزات نانوایی و قنادی است، در مدل های مختلف تقریبا مشابه است.

کاربرد فر گردان قنادی

صنعت شیرینی پزی در صنایع غذایی یک صنعت بین المللی است، بازار قنادی یکی از بخش های رو به رشد در سطح جهانی است. بازار قنادی را می توان در درجه اول به دو دسته گسترده تقسیم کرد: شیرینی های شیرین شده با شکر و شیرینی های نانوایی. فر گردان قنادی نیز که از تجهیزات صنایع غذایی است، موقعیت های بسیاری را برای علاقمندان در راه‌اندازی اینگونه کسب و کارها در ابعاد صنعتی را فراهم آورده است و روند پخت کیک و شیرینی را بسیار راحت کرده است.

انواع کیک و شیرینی یکی از محبوب ترین خوراکی‌های دنیا هستند. در کشور ما نیز می‌توان گفت که تقریبا هر شهر و منطقه ای شیرینی مخصوص به خود را دارد. علاوه بر این بسیاری از ما عادت داریم با یک جعبه شیرینی به خانه دوستان و اقوام برویم و آن را به نوعی یک کادو می‌دانیم. همه اینها دلایلی برای شروع این کسب و کار است، تقریبا در هر محله ای حداقل 1 قنادی و شیرینی فروشی وجود دارد که فقط کافی‌ست یکی کیفیت بالاتری از دیگری داشته باشد تا افزایش درآمد و سود را تجربه کند.
اگر شما هم به کیفیت کار خود مطمئن هستید و می‌دانید که قرار است شیرینی‌های خوشمزه تولید کنید، می‌توانید با خرید یک فر گردان قنادی کوچک کار خود را شروع کنید، قیمت فر گردان قنادی کوچک زیاد بالا نیست و برای شروع یک کسب و کار نوپا مناسب است.
می‌توانید برای راهنمایی و مشاوره درباره انواع فر قنادی و شیرینی پزی با کارشناسان ما تماس بگیرید : 02191001170

فر گردان قنادی چه مشخصاتی دارد؟-فر گردان شیرینی پزی-نحوه کارکرد فر گردان قنادی چگونه است؟

انواع محصولات قنادی

صنعت شیرینی پزی هنر ساخت شیرینی است. شیرینی ها مواد غذایی غنی از قند و کربوهیدرات هستند. نان های شیرین یا شیرینی آردی و انواع شیرینی های شیرین، کیک، کلوچه، شیرمال و دیگر محصولات مشابه از محصولات قنادی به شمار می روند. نان ها معمولا غذای اساسی و بدون قند هستند ، ولی بعضی نان های حجیم و اروپایی از نطر پخت مشابه با کیک و کلوچه بوده و طعمی کم شیرین دارد که می تواند در زمره محصولات قنادی قرار گیرد.

فر قنادی-فر شیرینی پزی-فر قنادی برای پخت اتواع کیک ، شیرینی ، کلوچه و بیسکوییت کاربرد دارد.

قیمت فر گردان قنادی چگونه است؟

حدود قیمت فر گردان، در انواع مدل های شیرینی پزی خانگی، با ظرفیت های تولید مختلف، متفاوت است. قیمت دستگاه ها، بر اساس سرعت و ظرفیت تولید و نوع استفاده آنها در محدوده قیمت نزدیک به هم قرار دارند.

لطفا جهت اطلاع از قیمت ها و مشخصات دقیق دستگاه ها به سایت ویترن نت مراجعه کنید، انواع فر گردان قنادی را با هم مقایسه کنید و خرید خود را به طور آنلاین انجام دهید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *