دستگاه بسته بندی ساشه چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه یا دستگاه ساشه زن، یک دستگاه چند منظوره عمودی است که برای بسته بندی محصولات صنایع غذایی و بهداشتی به صورت تک نفره یا ساشه ای کاربرد دارد. این دستگاه ها برای بسته بندی انواع محصولاتی که در خانه ها، رستوران ها، قنادی ها، داروخانه ها مصرف دارد، استفاده می شود. تجهیزات این دستگاه شامل سیستم اندازه گیری حجم، سیستم پرکن، سروموتور و پیستون است. از سیستم PLC  برای کنترل درجه حرارت در سیل کردن یا مهر و موم کردن نوار استفاده شده و از صفحه نمایش 12 اینچی لمسی برای مونیتور و نظارت بر کار دستگاه ها و برنامه ریزی تنظیمات استفاده می شود. انواع دستگاه ساشه و نحوه کارکرد آنها متفاوت است که در ادامه طرز کار آنها تشریح می شوند. در مقالات بعدی بلاگ ویترین نت به بررسی نکاتی برای خرید دستگاه ساشه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه، یک دستگاه چند منظوره عمودی است که برای بسته بندی محصولات غذایی به صورت مصرف تک نفره یا ساشه ای کاربرد دارد.

موارد مصرف دستگاه ساشه مدادی

دستگاه بسته بندی ساشه مدادی که یک دستگاه پرکن است جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی به کار می رود.برای بسته بندی مواد غذایی گرانولی از قبیل نمک، شکر و سبزیجات خشک پودری در بسته های کوچک تک نفره یکبار مصرف از دستگاه ساشه مدادی یا استیک استفاده می شود.

دستگاه ساشه مدادی دارای سیستم کنترل PLC بوده و توسط صفحه نمایشگر لمسی یا touch عملیات دستگاه مانیتور می شود. قسمت های مختلف دستگاه عبارتند از : دستگاه اینورتور جهت تنظیم سرعت، استپر موتور جهت کشش لفاف بسته بندی،  تاریخ زن حرارتی، و سیستم اینجکشن گاز ازت.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ ساشه و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  0214415856

دستگاه بسته بندی ساشه مدادی مخصوص بسته بندی انواع مواد گرانولی است.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه ساشه پودری یکی از ماشین آلات صنایع غذایی است و مخصوص بسته بندی انواع محصولات غذایی پودری تک نفره است. کیسه ها یا بسته های ساشه از سه طرف یا چهار طرف دوخت می شوند. این دستگاه ها  به صورت تک نازله و چهارنازله و با سرعت زیاد عمل می کند. دستگاه ساشه پودری در انواع مختلف زیر دسته بندی می شود :

– دستگاه بسته بندی شکر تک نفره
– دستگاه بسته بندی نمک تک نفره
– دستگاه بسته بندی فلفل تک نفره
– دستگاه بسته بندی سماق و آویشن
– دستگاه بسته بندی نسکافه

دستگاه بسته بندی نسکافه-دستگاه ساشه مدادی-دستگاه ساشه پودری-دستگاه بسته بندی ساشه، یک دستگاه چند منظوره عمودی است که برای بسته بندی محصولات غذایی به صورت مصرف تک نفره یا ساشه ای کاربرد دارد.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

دستگاه ساشه مایعات دارای سیستم تزریق مایع داخل کیسه های تک نفره  است. این مایعات در بسته های کوچک یکبار مصرف در وزن های 10 تا 30 گرم بسته بندی می شوند و از دو سر دوخت انجام می شود. این کیسه ها از جنس فیلم های دولایه یا سه لایه هستند که برای بسته بندی مواد مرطوب استفاده می شوند. جنس این فیلم ها پلی اتیلن، پلی استر و متالایز می باشد. مخزن دستگاه ساشه مایعات که در تماس با محصول است از جنس استیل ضدزنگ انتخاب می شود و دارای حجم  15 کیلو می باشد. راندمان دستگاه حدود 30 بسته در دقیقه و برق مصرفی دستگاه 3 کیلو وات می باشد.
عرض کیسه ها از 45 تا 130 میلی متر و طول آن از 60 تا 200 میلی متر می باشد. سرعت بسته بندی کیسه ها بسته به نوع مواد و اندازه بسته ها متفاوت است.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه مایعات 

– دستگاه بسته بندی سس تک نفره
– دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره
– دستگاه بسته بندی شکلات مایع تک نفره
– دستگاه بسته بندی روغن زیتون تک نفره
– دستگاه بسته بندی مواد شوینده مثل شامپو و مایع دستشویی تک نفره
– دستگاه بسته بندی و پرکردن ساشه عسل

دستگاه بسته بندی ساشه، یک دستگاه چند منظوره عمودی است که برای بسته بندی محصولات غذایی به صورت مصرف تک نفره یا ساشه ای کاربرد دارد.

محدوده قیمت انواع دستگاه بسته بندی ساشه

قیمت این دستگاه ها بستگی به عوامل مختلفی دارد که در زیر آمده است :
– مشخصات فنی دستگاه
– ظرفیت و سرعت کار دستگاه
– نوع کاربرد دستگاه در انواع ساشه مدادی، پودری و مایعات

با توجه به قیمت های مختلف دستگاه ها، جهت اطلاع از نحوه کارکرد دستگاه و اطلاعات فنی مورد نیاز، به سایت ویترن نت مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید : 0214415856

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *