مقایسه 3 دستگاه کارتن چسب زن پرفروش در ویترین‌نت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه کارتن چسب زن یکی از دستگاه های بسته بندی است و انواع مختلفی وجود دارد که سایت ویترن نت آنها را ارائه می دهد. پس از قرار گرفتن محصول داخل کارتن و در آخرین مرحله بسته بندی، ازدستگاه چسب زن کارتن برای پلمپ کردن کارتن استفاده می‌شود. دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دو مدل این دستگاه بسته بندی هستند که کاربردهای متفاوتی دارند.
دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک پس از بستن درب کارتن آن را چسب می‌زند ولی در مدل نیمه اتوماتیک بستن درب کارتن توسط اپراتور باید انجام شود. هنگام خرید دستگاه کارتن چسب زن باید به این مورد توجه کنید که آیا دستگاه زیر و روی کارتن را چسب می‌زند یا فقط روی کارتن را چسب می‌زند، در واقع نحوه استفاده از دستگاه چسب زن کارتن مهم است.

این دستگاه ها براساس مشخصات فنی مثل تعداد موتورها، قابلیت های دستگاه ها، نوع کارکرد، سرعت انجام کار و ابعاد کارتن ها دسته بندی می شوند. در ادامه انواع دستگاه های چسب زنی و مشخصات آنها آورده شده است:

حتما ببینید: دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن بغل کش مدل sm8

این دستگاه در خطوط تولیدی صنایع خودرو، مواد غذایی و محصولات بهداشتی کاربرد دارد و قابلیت این را دارد که به طور همزمان زیر و روی کارتن را چسب بزند. برای افزایش کارایی دستگاه نصب کارتن شمار، گزارشگر آماری و جت پرینتر بر روی آن به سادگی انجام می‌شود. هنگام کار با این دستگاه چسب زن کارتن، به راحتی می‌توان ارتفاع سطح دستگاه را تا حدود 30 سانتی متر تنظیم کرد، این کار به وسیله نوارهای ورودی و خروجی انجام می‌شود. دستگاه کارتن چسب زن مدل sm8 دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. قابلیت های این دستگاه در زیر آمده است:

– برق مصرفی : سه فاز
– عرض نوار چسب : از 50 تا 75 میلی متر
– رنگ دستگاه : الکترواستاتیک
– الکترو موتور گیربکس : 2 عدد
– ابعاد دستگاه جهت انتقال : 110*90*120 سانتی متر
-دارای رولیک ورودی و خروجی کارتن و غلطک کنترل فشار چسب روی کارتن
– امکان تنظیم ارتفاع سطح دستگاه با نوارهای ورودی و یا خروجی تا حدود 30 سانتی متر

دستگاه کارتن چسب زن در انواع مختلفی وجود دارد که سایت ویترین نت آنها را ارائه می دهد.

دستگاه چسب زن و بغل کش خم کن درب کارتن تمام اتومات مدل SM11

این دستگاه کارتن چسب زن با استحکام، سرعت و دقت در بسته بندی به طور اتوماتیک کار می‌کند، یعنی بسته شدن و خم کردن لبه کارتن‌ها به وسیله خود دستگاه انجام می‌شود و برای کار با آن به اپراتور نیاز ندارید. این دستگاه به سیستم پنوماتیک یا بادی مجهز است و کشش کارتن از بغل انجام می‌شود.
نصب کارتن شمار، جت پرینتر و گزارشگر آماری به راحتی روی این دستگاه امکان پذیر است تا روند بسته بندی محصولات به طور عالی انجام شود. این دستگاه چسب زن کارتن تمام اتوماتیک برای کار کردن به فشار هوای 7-5 بار احتیاج دارد و تنظیم ارتفاع آن تا 30 سانتی متر به وسیله نوارهای ورودی و خروجی امکان پذیر است.

– ظرفیت چسب زنی : تا 20 کارتن در دقیقه
– عرض نوار چسب : از 50 تا 75 میلی متر
– برق مصرفی : سه فاز
– وزن دستگاه : 220 کیلوگرم
– الکترو موتور گیربکس : 2 عدد
– ابعاد کارتن : ( 40-22 ) * (48-20 ) * (48-20) سانتی متر
– ابعاد دستگاه جهت انتقال : 220*90*150 سانتیمتر

خرید دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک از ویترین نت

دستگاه چسب زن همزمان زیر و روی کارتن مدل DN-SM8A

این دستگاه کارتن چسب زن به طور اتوماتیک کار می‌کند و عمل تا کردن و بستن درب کارتن توسط خود دستگاه انجام می‌شود. قابلیت دیگر دستگاه این است که به طور همزمان زیر و روی کارتن‌ها را چسب می‌زند. سیستم کارکرد این دستگاه بغل کش یا side belt drive است و در بغل دستگاه دو عدد تسمه با عرض 7.5 سانتی متر وجود دارد، دستگاه به ازای هر تسمه 1 موتور 180 واتی دارد که در مجموع این دستگاه چسب زن کارتن دو موتوره است.

– دارای 2 موتور قوی 180 واتی
– ظرفیت چسب زنی : تا 20 کارتن در دقیقه
– عرض نوار چسب : از 50 تا 75 میلی متر
– سرعت تسمه : 18 متر در دقیقه

خرید دستگاه کارتن چسب زن از ویترین نت

ملاک های انتخاب و خرید دستگاه کارتن چسب زن برای مصرف کنندگان

مصرف کنندگان این دستگاه ها با مقایسه مشخصات فنی و تعداد موتورها، قابلیت های دستگاه ها، نوع کارکرد، سرعت انجام کار، و ابعاد کارتن ها، در یک نگاه، دستگاه مورد نیاز خود در کسب و کار هایشان را می توانند انتخاب کنند.با مراجعه به سایت ویترن نت می توانید از مشخصات فنی و قیمت انواع دستگاه کارتن چسب زن و نوع مناسب کسب و کار خود آگاه شوید و با تماس با کارشناسان ما بهترین نوع دستگاه چسب زن کارتن را انتخاب نمایید.

ویترین نت در زمینه صنایع بسته بندی و تجهیزات مربوط به آن کارشناسان متخصصی دارد که با ارائه اطلاعات کاملا تخصصی و کاربردی به خریداران، به آنها در خرید بهترین نوع دستگاه چسب زن کارتن کمک می‌کنند.

همین حالا برای مشاوره رایگان درباره دستگاه کارتن چسب زن، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با مراجعه به سایت ویترن نت می توانید از مشخصات فنی و قیمت انواع دستگاه کارتن چسب زن و نوع مناسب کسب و کار خود آگاه شوید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *