مقایسه 5 دستگاه شیرینگ پر فروش در ویترین‌نت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دستگاه شیرینگ چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دستگاه شیرینگ یکی از پر کاربردترین دستگاه‌های بسته بندی است که در آخرین مرحله از تولید محصولات، برای بسته بندی به طور پک و چندتایی استفاده می‌شود. قبلا درباره اینکه “دستگاه شیرینگ چیست؟” به طور کامل توضیح داده‌ایم؛ این دستگاه از پوشش های ضخیم پلاستیکی یا فیلم های پلاستیکی و پلیمری برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می کند. اگر محصولات حالت ناپایدار و شکل نامنظمی داشته باشند، برای اینکه بتوان آنها را کنار هم نگه داشت، مناسب ترین روش، شیرینگ کردن بسته ها است. “شیرینگ” از کلمه انگلیسی shrink به معنای کوچک کردن اندازه است؛ دستگاه شیرینگ نیز دقیقا همین کار را انجام می‌دهد، پک محصولات را جمع و جورتر و کوچک تر می‌کند.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه شیرینگ

بهترین نمونه این روش بسته بندی، شیرینگ کردن بطری‌های آب و بطری های نوشابه در خط تولید نوشابه و خط تولید آب معدنی است.
در موقع شیرینک کردن از نایلون شیرینگ استفاده می‌شود که از ورود رطوبت به محصولات جلوگیری کرده و به خاطر شفاف بودن بسته بندی،  ظاهر محصول قابل دیدن است و در مواردی که اندازه و شکل محصول باید نشان داده شود از آن استفاده می گردد. بسته بندی با پلاستیک حالت جذابی پیدا کرده و امکان چاپ روی آن و یا رنگی کردن شیرینگ نیز وجود دارد.
با ما همراه باشید تا پرفروش ترین انواع دستگاه شیرینگ را با هم مقایسه کنیم.

دستگاه شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک دوگانه سوز

این دستگاه شیرینگ تونلی نیمه اتومات به دلیل دوگانه سوز بودن و دارا بودن یک سال گارانتی کامل همراه با تعویض قطعه در محل، یکی از پرفروش‌ترین انواع دستگاه شیرینگ است.
تیغه دوخت این دستگاه شیرینگ پک تونلی، آلومینیومی با روکش تفلون است که باعث می‌شود به هیچ عنوان به نایلون شیرینگ نچسبد. این دستگاه شیرینگ پک تونلی دارای تجهیزاتی مانند تابلو پارس فانال، میکرو مکس و هیوندا و همچنین گیربکس سهند اصفهان است.

نحوه عملکرد دستگاه : نیمه اتوماتیک
ابعاد دهانه‌ی تونل : 60*70*120 سانتیمتر
موتور : موتوژن تبریز
تعداد المنت : ۸ عدد المنت ۲۰۰۰ وات 2 متری، در هر طرف کوره ۴ المنت
برق مصرفی : تک فاز و سه فاز و قابلیت گازسوز کردن با استفاده از گاز شهری را دارد.
رنگ دستگاه : الکترواستاتیک کوره ای (دو رنگ و تک رنگ)

خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک از ویترین نت

دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک با جک

این دستگاه شیرینگ تونلی اتومات دارای نوار نقاله و سیستم ردیف کن اتومات است برای بسته بندی محصولات در دو یا سه ردیف استفاده می‌شود. در ساخت این دستگاه شیرینگ از المنت‌های کم مصرف استفاده شده که مصرف برق را تا 8 کیلووات کاهش می‌دهد.
سیستم ردیف کن دستگاه شیرینگ تونلی اتومات به نوع محصول بستگی دارد، برای بسته بندی محصولاتی مانند بطری، به دلیل اینکه بالای آن فضای خالی وجود دارد مانند بطری نوشابه، از چشم و سنسور برقی استفاده می‌شود. اما برای بسته بندی محصولاتی مانند کاغذ دستگاه پوز، به دلیل عدم وجود فاصله بین کاغذها باید از سیستم شمارشگر پاندولی برای سیستم ردیف کن دستگاه شیرینگ استفاده کرد.

نحوه عملکرد دستگاه : اتوماتیک
ابعاد دهانه‌ی تونل : 120*70*60 سانتیمتر
موتور : موتوژن تبریز
برق مصرفی : تک فاز و سه فاز
جک : پنوماتیک پارس
تعداد المنت : ۸ عدد المنت ۲۰۰۰ وات 2 متری، در هر طرف کوره ۴ المنت

فروش دستگاه شیرینگ اتوماتیک در ویترین نت

دستگاه شیرینگ کابینی ارتفاع 27

این دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی انواع مواد غذایی، جعبه‌های کیک و شیرینی، کتاب، اسباب بازی و … کاربرد دارد. به دلیل ابعاد کوچک این دستگاه، انواع کسب و کارها و تولیدی‌های کوچک می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. دستگاه شیرینگ کابینی با ارتفاع 27 سانتی متر کاملا اتوماتیک است، یعنی قرار گرفتن بسته در داخل نایلون شیرینگ، رفتن محصول به داخل کابین دستگاه و بیرون آوردن محصول بسته بندی شده توسط دستگاه انجام می‌شود و دستگاه مجهز به طاقه باز کن است.

ابعاد کابین : 27*43*30 سانتیمتر
برق مصرفی : تک فاز
دوخت فک : سرامیکی
تابلو برق : ساخت کره
ظرفیت بسته بندی : 300 بسته در ساعت
جنس بدنه دستگاه : فولادی

فروش دستگاه شیرینگ کابینی در ویترین نت

دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک

با استفاده از این دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک، دوخت نایلون توسط خود دستگاه انجام می‌شود و پس از آن به وسیله نوار نقاله وارد تونل می‌شود. از این دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک در کارخانه‌ها و تولیدی های با ظرفیت تولید بالا استفاده می‌شود. چیزی که این دستگاه شیرینگ را منحصر به فرد و پر فروش کرده، امکان نصب و اتصال دو یا سه دستگاه دوخت به آن است که بالا رفتن راندمان تولید می‌شود.

ظرفیت بسته بندی : 700 بسته در ساعت
ابعاد تونل : 1400*950*1740 میلی متر
حداکثر ارتفاع محصول : 200 میلی متر
حداکثر عرض رول : 500 میلی متر
ابعاد فریم دوخت : 410*530 میلی متر

فروش دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک در ویترین نت 

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک کابینی

این دستگاه بسته بندی شیرینگ پک کابینی با داشتن تجهیزاتی چون طاقه باز کن، سیستم پرفراژ و تابلو برق کره به یکی از پر فروش ترین انواع دستگاه شیرینگ در ویترین نت تبدیل شده است. انواع رستوران‌ها، قنادی‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و تولیدی های کوچک می‌توانند با خرید این دستگاه شیرینگ کابینی، به راحتی بسته بندی محصولات خود را انجام دهند. طلق کابین این دستگاه، تایوانی و رنگ بدنه آن استاتسک کوره ای است که بسیار در برابر ضربه مقاوم است.

ابعاد کابین : 30*38*55 سانتیمتر
برق مصرفی : تک فاز
دوخت فک : سرامیکی
تابلو برق : ساخت کره
ظرفیت بسته بندی : 300 بسته در ساعت
جنس بدنه دستگاه : فولادی

فروش دستگاه شیرینگ پک کابینی در ویترین نت

قیمت دستگاه شیرینگ

در سایت ویترن نت انواع دستگاه شیرینگ به همراه اطلاعات کامل آن‌ها موجود است که با بررسی آن ها می توانید با نحوه کار هر کدام، (از جمله نحوه کار دستگاه شیرینگ تونلی) و نیز راهنمای خرید دستگاه شیرینگ آشنا شوید. هر کدام از این دستگاه ها براساس مشخصات فنی زیر دسته بندی می شوند:

  • توان مصرفی و نحوه کار
  • انرژی مصرفی
  • ابعاد دستگاه
  • روش شیرینگ کردن
  • ظرفیت بسته بندی
  • موارد مصرف (در بسته بندی محصولات مختلف)
  • ابعاد بسته بندی

ویترن نت، انواع دستگاه شیرینگ در صنایع بسته بندی را گرداوری می کند تا بستری را فراهم کند که بتوانید در آن به مقایسه کاربرد و قیمت دستگاه شیرینگ از جمله قیمت دستگاه شیرینگ کوچک و اتوماتیک … بپردازید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

برای خرید دستگاه شیرینگ مورد نظر خود می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید اما پیش از آن پیشنهاد می‌کنیم 10 سوال مهم خریداران درباره دستگاه شیرینگ را مطالعه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *