معرفی دستگاه تصفیه روغن

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه تصفیه روغن چیست؟

دستگاه تصفیه روغن، وظیفه خالص سازی روغن های تولید شده را از ناخالصی ها بر عهده دارد.همزمان با روغن کشی از دانه های روغنی، مهمترین بخش تولید روغن ارگانیک، تصفیه روغن است. بیشتر واحدهای کوچک تولیدی روغن خروجی از دستگاه روغن کشی را برای چندین روز در مخازن تولید روغن نگهداری می کنند تا کاملا” ته نشین شود. سپس آنها روغن ته نشین شده را به عنوان روغن تصفیه به مشتریان خود ارائه می کنند. آنها به دلیل نداشتن امکانات مالی و یا کمبود اطلاعات فنی از این روش استفاده می کنند ولی این دستگاه با روش بهداشتی تصفیه روغن را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه تصفیه روغن

دستگاه تصفیه روغن چگونه کار می کند؟

این دستگاه، از همان مکانیزم جداسازی آب از روغن استفاده می کند با این تفاوت که به جای استفاده از گرانش، از نیروی گریز از مرکز استفاده می کند. از طریق یک سیستم دنده، یک کاسه سانتریفیوژ با سرعت بالا می چرخد. روغن خالص شده به کاسه ای که در حال چرخش است وارد می شود.
دستگاه تصفیه روغن با موتور الکتریکی کار می کند که قدرت موتور550 وات می باشد، جنس این دستگاه تمام استیل بوده و برای استفاده در تصفیه روغن های خوراکی کاملا بهداشتی است.
با استفاده از دستگاه تصفیه روغن، روغن زیتون، روغن کنجد و سایر روغن
های بِکر بدون اینکه خواص خود را از دست بدهند شفاف و زلال می شوند.

انواع دستگاه تصفیه روغن

این دستگاه ها در تصفیه انواع روغن کاربرد دارند که براساس کاربرد به انواع مختلف تقسیم می شود که عبارتند از: 

– دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور
– دستگاه تصفیه روغن صنعتی
– دستگاه تصفیه روغن کنجد
– دستگاه تصفیه روغن های سوخته رستورانی

دستگاه تصفیه روغن، وظیفه خالص سازی روغن های تولید شده را از ناخالصی ها بر عهده دارد.همزمان با روغن کشی از دانه های روغنی، مهمترین بخش تولید روغن ارگانیک، تصفیه روغن است.

لرد گیری چیست؟

لرد گیری از انواع روغن مثل روغن های طبیعی، روغن زیتون و روغن کنجد و هم چنین انواع آب میوه ها برای تصفیه سازی آنها کاربرد دارد. برای تصفیه و شفاف سازی روغن ها به طور معمول روش های مختلفی وجود دارد، یکی از بهترین این روش ها استفاده از دستگاه فیلتر AG میباشد.
جهت شفاف سازی روغن، از بین بردن بوی بد روغن  و ایجاد روغن تصفیه زلال شده، از فیلتر ها و دستگاه تمام استیل که مورد تایید وزارت بهداشت است، استفاده می شود. این دستگاه برای تصفیه روغن های مصرف شده و روغن های سوخته رستورانی مورد استفاده قرار می گیرد و شفاف سازی انواع روغن خوراکی را انجام می دهد.

دستگاه تصفیه روغن ترانسفورماتور

ترانسفورماتور ها نقش مهمی در صنعت برق و تبدیل توان الکتریکی دارند. برای استفاده ایمن، ترانسفورماتورها باید به طور مناسب نگهداری شوند تا طول عمر بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، کیفیت روغن خوب و تمیز برای عملکرد بهتر ترانسفورماتور بسیار ضروری می باشد.
در مراکز تعمیر و نگهداری ترانسفورماتور جهت خدمات با کیفیت بالا از تکنولوژی های فیلتر کردن روغن ترانسفورماتور، استفاده می شود. برای تصفیه کردن روغن عایق، فرآیند فیلتراسیون روغن ترانسفورماتور مورد نیاز است و باید از تجهيزات قابل اعتماد تصفيه روغن ترانسفورماتور استفاده کرد. فیلتر تصفیه روغن فرآیندی است که لجن و رطوبت را از روغن ترانسفورماتور حذف می کند.

ترانسفورماتور ها نقش مهمی در صنعت برق و تبدیل توان الکتریکی دارند. برای استفاده ایمن، ترانسفورماتورها باید به طور مناسب نگهداری شوند تا طول عمر بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، کیفیت روغن خوب و تمیز برای عملکرد بهتر ترانسفورماتور بسیار ضروری می باشد.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *