معرفی دستگاه دربند و انواع آن

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه دربند وظیفه بستن و محکم کردن انواع درب برای ظروف مختلف را برعهده دارد و از لحاظ موارد مصرف و کاربرد انواع مختلفی از آن موجود است ، که از آن جمله : درب بند ویال شیشه ای – درب بند بطری پلاستیکی- درب بند ادکلن – درب بند قوطی توشابه – درب بند تشتک – درب بند قوطی کنسروی – دستگاه دربند درب آلومینیومی ، بطری های شیشه ای و پلاستیکی است.
در ادامه انواع دستگاه دربند و نحوه کارکرد دستگاه از لحاظ کارآیی توضیح داده می­شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه دربند

دستگاه درب بند وظیفه بستن و محکم کردن انواع درب برای ظروف مختلف را برعهده دارد.

دستگاه دربند بطری دستی

دستگاه درب بند بطری دستی در کارگاه های تولیدی کوچک کاربرد دارد. نحوه ی کار با این دستگاه دربند به این صورت است که ابتدا هد مخصوص درب ظرف، بر روی این درب بند قرار داده می­شود، سپس اپراتور به صورت پنوماتیک کار دربندی را کامل می کند. انواع در بطری های از جنس پت ، مثل بطری آب معدنی و انواع شربت ها، درب بطری پلاستیکی، درب بطری های شیشه ای و در قوطی های فلزی،  توسط این دستگاه می­توانند درب گذاری شوند، به همین دلیل به آن دستگاه درب بند قوطی نیز می­گویند.

دستگاه پلمپ درب بطری های پلاستیکی

جهت بستن و محکم کردن انواع درب بطری های پلاستیکی از این دستگاه دربند استفاده می­گردد.ابتدا درب گذاری به صورت دستی انجام می­شود و سپس دستگاه بدون آسیب زدن به درپوش پلاستیکی، درب بندی را کامل کرده و پس از بسته شدن بلافاصله دستگاه از چرخش باز می­ایستد.

جهت بستن و محکم کردن انواع درب بطری های پلاستیکی از این دستگاه دربند استفاده می­گردد.

دستگاه دربند بطری نیمه اتوماتیک

دستگاه دربند نیمه اتوماتیک بطری از دو قسمت اساسی تشکیل شده یکی قسمت درب بند و دیگری میز تنظیم و ثابت کننده یا fixture.  توسط میز فیکسچر می توان دربند را برای قرار دادن بطری با سایزها و ارتفاع های متفاوت تنظیم کرد. در دستگاه های دستی اپراتور باید دقت کافی برای بستن دقیق درب داشته باشد ولی در نمونه دستگاه نیمه اتوماتیک اپراتور نیاز به مهارت خاصی ندارد.

دستگاه دربند دو هد اتوماتیک

دستگاه دربند دو هد اتوماتیک امکان تنظیم دور دستگاه برای پیچاندن درب بطری را دارد. جنس قسمت های ظاهری دستگاه و قسمت هایی که با محصول در ارتباط است از استیل ضد زنگ است. دستگاه دربندی سه هد و دستگاه دربندی چهار هد مجهز به فرکانس اینورتر جهت تغییر دور سریع و آسان بوده و هم چنین دارای تجهیزات جانبی می­باشد که عبارتند از: نمایشگر تعداد قوطی دربندی شده، نمایشگر سرعت دستگاه، امکان شستشوی اتومات، امکان روغن کاری اتوماتیک، کابین تمام استیل جهت محافظت از اپراتور و مجهز به اینورتر جهت تغییر دور الکترونیکی دستگاه .
 

دستگاه دربند اتوماتیک

توسط این دستگاه، به صورت اتوماتیک درب بندی انواع ظروف با سرعت بالا انجام می­شود. انواع هد درب را می­توان توسط این دستگاه دربند نصب نمود و همچنین ارتفاع دستگاه را به نسبت بلندی ظرف یا بطری می­توان تنظیم نمود. دو جک پنوماتیکی در جلو و پشت ظرف قرار دارند که درب بندی را با سرعت بالا انجام می دهند.

جهت بستن و محکم کردن انواع درب بطری های پلاستیکی از این دستگاه دربند استفاده می­گردد.

دستگاه دربند قوطی فلزی

دستگاه دربند قوطی فلزی برای دربندی انواع قوطی­ های رب گوجه فرنگی و انار، کنسرو ماهی، لوبیا، قارچ، خاویار، بادمجان و انواع خورشت ها و کمپوت میوه کاربرد دارد.  دستگاه دربندی قوطی فلزی برای دربندی قوطی چهار گوش و گرد از جنس حلبی کاربرد دارد.

دستگاه دربندی فیلتر

این دستگاه جهت دربندی انواع فیلتر روغن، فیلتر بنزین و فیلتر لاوینکو به کار می­رود. دستگاه با ظرفیت۹۰۰۰ درب در ۸ ساعت کار دربندی قوطی های فیلتر را انجام میدهد. این دستگاه درب بند با سیستم پنوماتیک به صورت نیمه اتوماتیک کار دربندی و آب بندی را انجام می­دهد و جهت دوخت درب یا دربند از مجموعه هد و قرقره های مناسب استفاده می­کند.

با مراجعه به سایت ویترن نت می توانید از مشخصات فنی و قیمت انواع دستگاه دربند و نوع مناسب کسب و کار خود آگاه شوید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *