بررسی دستگاه دوغ ساز رستورانی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نحوه کارکرد دستگاه دوغ ساز

دستگاه دوغ ساز، دستگاهی است که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست برای تولید دوغ با کف کاربرد داشته و به راحتی و به سرعت دوغ را آماده می‌کند.
دوغ یکی از نوشیدنی هایی است که در بین ایرانی ها بسیار محبوب است و در رستوران‌ها، هتل‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی سرو می شود ولی نوع طبیعی آن بسیار محبوب تر از انواع بسته بندی شده‌ی آن است. به همین دلیل است که مدتی‌ست بسیاری از رستوران‌هایی که به مشتری خود اهمیت می‌دهند ترجیح می‌دهند با خرید این دستگاه که از جدیدترین تجهیزات رستوران و فست فود است، دوغ مصرفی را خودشان تولید کنند.
دستگاه دوغ ساز معمولا در ظرفیت‌های 50، 60 و 70 لیتری موجود است و برای استفاده از آن باید مخزن را به میزان مساوی از آب و ماست سنتی و پرچرب ریخته و نمک و طعم دهنده‌های دیگر (نعنا و پونه و …) را نیز به آن اضافه کرد. پس از روشن کردن دستگاه و راه اندازی پمپ آن در زمان تعیین شده، به صورت مداوم ماست و آب با هم مخلوط می­شود، در ابتدای شروع کار دستگاه، همزمان سیستم خنک کن دستگاه هم روشن شده و با هم زدن متناوب در سرمای ایجاد شده، طعم مطلوب دوغ حاصل می‌شود.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه دوغ ساز

فروش دستگاه دوغ ساز رستورانی در سایت ویترین نت

مزایای استفاده از دستگاه دوغ ساز صنعتی

دستگاه دوغ ساز صنعتی یا دستگاه کف ساز دوغ برای تهیه دوغ سنتی مورد استفاده در رستوران ها و سفره خانه های سنتی، کاربرد دارد. در طی این پروسه فقط کافیست اپراتور، ماست و آب را در مخزن بریزد و بقیه کار را دستگاه انجام می­دهد.
پرکاربردترین دستگاه دوغ ساز صنعتی دارای  مخزن 50 لیتری است که 15 تا 20 لیتر ماست و 25 لیتر آب را داخل مخزن ریخته و با روشن کردن دستگاه و همچنین روشن کردن سیستم خنک کننده پروسه تهیه دوغ به طور اتوماتیک انجام می­شود. به دلیل داشتن سیستم آبشاری، پس از گذشت ده دقیقه دوغ زده شده کف فراوانی تولید می­کند. به گونه ای که می­توان لیوان یا ظرف دوغ مشتری­ها را با کف تزیین کرد.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه دوغ ساز، جلب مشتری برای رستوران‌هاست، بسیاری از سفره خانه‌ها و یا سفره خانه‌ها با قرار دادن این دستگاه در دیدرس مشتری، توجه زیادی به خود جلب می‌کنند.
به دلیل نوع کارکرد جالب دستگاه و تولید دوغ با کف زیاد، معمولا افراد زیادی وسوسه می‌شوند که یک لیوان از دوغ تولید شده با این دستگاه را امتحان کنند.

خرید دستگاه دوغ ساز رستورانی از سایت ویترین نت

مشخصات دستگاه دوغ ساز رستورانی

دستگاه دوغ ساز با کف که به نام های دستگاه دوغ ساز آبشاری، دستگاه تولید دوغ با کف و دستگاه دوغ ساز ترکی معروف است، برای رستوران ها و غذاخوری ها کاربرد دارد و بدون افزودن هیچگونه ماده اضافی و بدون دخالت دست، دوغ کف دار تولید می کند. جنس این دستگاه از استیل ضد زنگ است، زیرا دستگاه با مواد غذایی مایع در ارتباط است و حفظ سلامت مواد غذایی مهم است، گذشته از آن بایستی دستگاه به راحتی شستشو داده شود.
دستگاه دوغ زن از قسمت های زیر ساخته شده است:

– مخزن با ظرفیت هایی مختلف از جنس استیل
– سیستم انتقال و گردش مایعات و تخلیه
– سیستم خنک کننده
– سیستم تنظیم و تثبیت دما
– سیستم شست و شو

مشخصات ظاهری دستگاه دوغ ساز:

– ابعاد دستگاه دوغ زن طول و عرض دستگاه هرکدام 60 سانتیمتر و ارتفاع دستگاه 160 سانتیمتر
– وزن دستگاه دوغ زن 70 کیلوگرم
– ظرفیت دستگاه دوغ زن دارای مخزن 50، 60 و 70 لیتری
دستگاه دوغ ساز دارای ظرفیت معلوم است ولی بسته به میزان نیاز به صورت 24 ساعته می­تواند تهیه دوغ را انجام دهد. لذا میزان دوغ تولیدی روزانه برحسب نیاز اپراتور دستگاه متغیر است که بخواهد از همه ظرفیت دستگاه استفاده کند و یا در تعداد ساعات محدودی تولید داشته باشند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *