آشنایی با انواع اره موتوری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی اره موتوری

اره موتوری یکی از ادوات و لوازم باغبانی پرکاربرد در کارهای تخصصی است که با استفاده از نیروی الکتریسیته و هیدرولیکی کار می‌ کند. از آنجا که اره موتوری با استفاده از روش‌های مختلف و در مدل‌های متفاوت تولید می‌شود به آن‌ها اره برقی یا اره بنزینی نیز گفته می‌شود.

تمامی اره های برقی دارای یک دوران کننده هستند. دوران کننده در واقع یک زنجیر است که روی آن دندانه های تیز برای بریدن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت اره موتوری

اره موتوری یکی از اره های پر کاربرد در صنعت کشاورزی است.اره های موتوری یا برقی با استفاده از نیروی الکتریسیته و هیدرولیکی کار می‌کنند.

 

کاربرد اصلی اره موتوری بریدن و هرس کردن درختان است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی کامل و جامع در رابطه با انواع اره موتوری در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید اره موتوری را دارید توصیه می کنیم تا پایان مقاله با آکادمی ویترین نت همراه باشید.

 

اره بنزینی

اره بنزینی یکی از انواع  اره موتوری های رایج می باشد که با ترکیب سوخت و روغن شروع به کار می کند و برای افراد حرفه ای و متخصص مناسب است. موتورهای به کار رفته در این اره ها قدرتمند هستند و عیب آن سنگین تر بودن آن نسبت به دیگر اره هاست.

 

اره بنزینی یکی از اره های رایج موتوری می باشد که با ترکیب سوخت و روغن شروع به کار می کند و برای افراد حرفه ای و متخصص مناسب است.

 

اره برقی

یکی از انواع اره موتوری، اره برقی است که نسبت به اره بنزینی کوچک تر و ضعیف تر است. در اره برقی یک موتور وجود دارد که با استفاده از نیروی برق راه اندازی می شوند و برای روشن کردن آن‌ها به سوخت یا بنزین نیازی ندارید.

از مزایای استفاده از اره برقی می توان به ارزان تر بودن موتور آن ها نسبت به دیگر موتورها، آلودگی صوتی کمتر، آلودگی هوای کم و سبکی آن ها اشاره کرد. اره برقی دستی معمولاً برای افراد تازه کار مناسب است. افراد تازه کار می توانند از این نوع از دستگاه های صنعت کشاورزی و باغبانی در خانه خود، برای انجام کارهای خانه استفاده کنند.

از جمله معایب اره برقی قدرت کم و قابل استفاده نبودن در تمامی شرایط می باشد.

 

یکی از انواع اره موتوری، اره برقی است که نسبت به اره بنزینی کوچک تر و ضعیف تر است.

 

اره برقی شارژی

اره های شارژی یکی از انواع اره های برقی می باشد. اره برقی های شارژی همان طور که از نام آنها پیداست، با باتری کار می کنند و در ساخت آن ها از هیچ گونه سیمی استفاده نشده است.

همان‌طور که می‌دانید برای روشن کردن اره های برقی باید آن را به طور مستقیم به برق متصل کنید. اما در مورد اره های برقی شارژی این گونه نیست و برای راه اندازی آن باید انرژی مورد نیاز را در باطری آن ذخیره نمایید. از آنجا که پس از گذشت مدت زمانی از استفاده از این اره ها شارژ باتری تمام می شود، استفاده از آن ها به طور مداوم امکان پذیر نیست و برای استفاده مجدد از اره برقی شارژی باید دوباره باتری آن را شارژ کنید.

یکی از معایب این اره ها قدرت کم آن است، به همین دلیل تنها برای هرس کردن درختان یا بریدن درختان کوچک می توان از آن ها استفاده کرد. البته می توان گفت وزن سنگین باتری آن یکی دیگر از معایب اره برقی شارژی می باشد.

 

اره های شارژی یکی از انواع اره های برقی می باشد. همان طور که از نام آنها پیداست این اره ها با باتری کار می کنند و در ساخت آن ها از هیچ گونه سیمی استفاده نشده است.

 

اره چوب بری

اره چوب بری برقی در برش انواع چوب و نئوپان کاربرد دارد. از اره چوب بری نمی توان برای بریدن جسم های سخت استفاده کرد. اره چوب بری، تیغه های بلند و دندانه های درشت دارد. وجود این دندانه ها باعث می شود سرعت برش افزایش پیدا کند.

تیغه بلند اره چوب بری به طور دائم به دستگیره آن وصل شده است.

 

اره موتوری-اره برقی-اره زنجیری-اره بنزینی

 

و در نهایت

شرکت ویترن نت، با گرد آوری تامین کنندگان و تولید کنندگان اره های موتوری و فراهم آوردن ارزانترین اره موتوری ها، بستری را برای مقایسه و بررسی قیمت این دستگاه برای شما عزیزان فراهم کرده است. با توجه به متفاوت بودن قیمت انواع اره موتوری، جهت اطلاع از نحوه کارکرد دستگاه و اطلاعات فنی مورد نیاز، به سایت ویترین نت مراجعه نمایید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *