بهترین شمشاد زن‌ها کدامند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از موارد جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها فضای سبز است. امروزه با گسترش شهرنشینی و توسعه زندگی ماشینی رسیدگی به فضای سبز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با گسترش فضای سبز رسیدگی و طراحی به این فضاها توجه همگان را به خود جلب کرده است؛ به طوری که امروزه در زمینه فضای سبز رشته های تخصصی زیادی به وجود آمده است و با پیشرفت علم و تکنولوژی، در کشاورزی مدرن استفاده از ماشین های مخصوص این کار جای استفاده از ابزارهای دستی و قدیمی را گرفته اند.

شمشادها یکی از گیاهانی هستند که در فضای سبز و باغبانی تا حد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. برای زدن شمشادها دستگاه هایی به نام شمشاد زن در انواع مدل های برقی، بنزینی و شارژی تولید شده اند.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت شمشاد زن

 برای زدن شمشادها دستگاه هایی به نام شمشادزن در انواع مدل های برقی، بنزینی و شارژی تولید شده اند.

 

کاربرد شمشادها در فضای سبز

شمشادها در فضای سبز و باغبانی کاربردهای بسیار زیادی از جمله حفاظ محوطه، دیوار حاشیه، فضای سبز بلوارها و خیابان ها دارند. اگر شمشادها را به طور مداوم هرس نکنید، شکل های نامناسبی پیدا می کنند و از آنجا که هرس کردن شمشاد با استفاده از قیچی هرس دشوار و زمان بر است، شمشاد زن ها جای آن ها را گرفته اند.

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی در مدرن شدن دستگاه ها و ماشین آلات صنعت کشاورزی و باغبانی  و ادوات و لوازم باغبانی برای هرس کردن گیاهان بسیار موثر است. با تولید شمشاد زن ها در انواع مختلف خانگی و حرفه ای مشکل هرس کردن، حاشیه زنی و شکل دادن به این درختچه ها تا حدودی رفع شده است. استفاده از شمشاد زن سرعت و کیفیت هرس کردن شمشادها را بهبود می بخشد.

با آکادمی ویترین نت همراه باشید تا با انواع شمشاد زن ها از جمله شمشاد زن برقی، شارژی، بنزینی، دستی و موتوری آشنا شوید.

 

 برای زدن شمشادها دستگاه هایی به نام شمشادزن در انواع مدل های برقی، بنزینی و شارژی تولید شده اند.

 

شمشاد زن بنزینی

دستگاه شمشاد زن بنزینی دارای موتور بنزینی با قدرت یک اسب بخار می باشد و به تیغه ای دولبه مجهز شده است. قیمت شمشاد زن های بنزینی و همچنین مدل های آنها با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی شمشاد زن های بنزینی در انواع مدل های زیر به بازار عرضه شده اند:

  • شمشادزن بنزینی الکو
  • شمشادزن بنزینی هوندا
  • شمشادزن بنزینی چینی 

 

شمشاد زن برقی

شمشاد زن های برقی با موتورهای با توان های متفاوت وجود دارند. این نوع از شمشاد زن ها نیز همانند شمشاد زن بنزینی تیغه دولبه دارند. انواع شمشاد زن برقی در برند های زیر به بازار عرضه می شوند:

  • شمشاد زن برقی ماکیتا
  • شمشاد زن برقی بلاک اند دیکر
  • شمشاد زن برقی بوش 

 

شمشاد زن موتوری

برای هرس کردن و شکل دادن به بوته ها و درختچه های زینتی می توانید از شمشاد زن موتوری یا قیچی موتوری استفاده کنید. شمشاد زن ها موتوری، موتورهایی محرک دارند که با استفاده از نیروی برق یا عمل احتراق عمل می کنند.

 

شمشاد زن شارژی

یکی از انواع شمشاد زن های برقی، شمشاد زن های شارژی هستند. این نوع از شمشاد زن ها با استفاده از باتری (باتری قابل شارژ) عمل می کنند. شمشاد زن برقی شارژی مجهز به باتری های لیتیون یون می باشد که دارای قدرت بالا و مدت زمان عملکرد طولانی می باشد.

شمشاد زن شارژی اغلب کوچک و کم وزن هستند و به نشانگر میزان مصرف باتری، مجهز می باشند.

یکی از انواع شمشادزن برقی شمشادزن های شارژی هستند. این نوع شمشادزن ها با استفاده از باتری قابل شارژ عمل می کنند.

 

شمشاد زن دستی

یکی از انواع شمشاد زن ها، شمشاد زن دستی است که  در کوتاه کردن و مرتب نمودن شمشادها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شمشاد زن ها دارای دو تیغه بلند هستند که به صورت اهرمی و با استفاده از دو دسته به یکدیگر نزدیک می شوند و عمل هرس کردن و برش زدن را انجام می دهد. در شمشاد زن دستی دو نوع تلسکوپ با قابلیت تنظیم طول دسته وجود دارد.

 

و در نهایت:

سایت ویترن نت، با گرد آوری تامین کنندگان و تولید کنندگان ادوات و لوازم باغبانی از جمله انواع اره های موتوری، بستری را برای مقایسه و بررسی قیمت این دستگاه ها برای شما عزیزان فراهم کرده است. با توجه به قیمت های مختلف دستگاه ها، جهت اطلاع از نحوه کارکرد دستگاه و اطلاعات فنی مورد نیاز، به سایت ویترین نت مراجعه نمایید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *