کابین ماشین آلات کشاورزی و کاربرد آن ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تجهیزات و لوازم جانبی انواع ماشین آلات کشاورزی که می توان آن ها را جدا از ماشین های کشاورزی خریداری کرد کابین است. ادوات و ماشین آلات کشاورزی همچون تراکتور و تریلر در زمان های مختلف و در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی اوقات شرایط آب و هوایی نا مساعد است و کشاورز برای کار کردن روی زمین خود به این ماشین آلات کشاورزی نیاز خواهد داشت از این رو برای این که کشاورز به خوبی بتواند در شرایط آب و هوایی بد به خوبی از خود محافظت کند می تواند با استفاده از انواع کابین ماشین آلات کشاورزی فضایی مناسب ایجاد کند. از آنجا که تمامی ماشین های کشاورزی روباز هستند استفاده از کابین ماشین آلات کشاورزی در شرایط آب و هوایی نامناسب لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت کابین ماشین آلات کشاورزی

در هنگام کار روی زمین های کشاورزی می توان از کابین ماشین آلات کشاورزی روی ماشین های روباز از قبیل تراکتور، تریلر و کمرشکن استفاده کرد.

کاربرد کابین ماشین آلات کشاورزی

در هنگام کار روی زمین های کشاورزی می توان از کابین ماشین آلات کشاورزی روی ماشین های روباز از قبیل تراکتور، تریلر و کمرشکن استفاده کرد. این کابین ها معمولاً در اندازه ها و طرح های مختلف تولید می شوند و جنس اغلب آن ها از موادی همچون شیشه های نشکن و مقاوم است تا کشاورز در هنگام استفاده از این ماشین آلات دید خوبی نسبت به بیرون داشته باشد. برخی از انواع کابین ماشین آلات کشاورزی به دستگاه های سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند و در آب و هوای نا مساعد کار کردن روی زمین کشاورزی را برای کشاورزان امکان پذیر می سازد.
از آنجا که ماشین آلات کشاورزی همچون تراکتور و تریلر ماشین های روباز هستند نمی توان از آن ها در هنگام بارش باران و برف استفاده کرد اما استفاده از انواع کابین کار کردن روی زمین کشاورزی را حتی در این شرایط برای کشاورز فراهم می سازد و برای انجام کار کشاورزی محدودیتی ایجاد نخواهند کرد.
یکی دیگر از کاربردهای کابین ماشین آلات کشاورزی هنگام برداشت محصول است. در این مواقع گرد و خاک در هوا زیاد است و تنفس در این هوا ممکن است برای کشاورز مشکلاتی ایجاد کند به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در زمان برداشت محصول توصیه می کنیم از انواع کابین های ماشین آلات کشاورزی استفاده شود.
همانطور که گفتیم کابین ماشین آلات کشاورزی در انواع مدل ها، اندازه ها و طرح ها تولید شده اند که این عوامل به اندازه فضای موجود در ماشین آلات کشاورزی و مدل دستگاه بستگی دارند. کابین ها قابل نصب روی قسمت هدایت ماشین آلات کشاورزی هستند.

در هنگام کار روی زمین های کشاورزی می توان از کابین ماشین آلات کشاورزی روی ماشین های روباز از قبیل تراکتور، تریلر و کمرشکن استفاده کرد.

کابین تراکتور

یکی از مهمترین اجزای تراکتور کابین آن است که در ساخت آن باید به تمامی جزئیات توجه نمود. در تولید انواع کابین تراکتور از مواد با کیفیت و تکنولوژی مدرن دنیا استفاده شده است. این کابین ها روی انواع تراکتورها قابل نصب هستند. در این بخش از مقاله فاکتورهای مهم که در هنگام تولید کابین باید مد نظر قرار داده شوند را بیان خواهیم کرد.

  • سیستم روشنایی
  • بدنه کابین
  • سیستم های گرمایش، سرمایش و تهویه
  • فضای داخل کابین تراکتور
  • سیستم لرزه گیر و کنترل صدا
  • زاویه دید استاندارد

یکی از عوامل مهم که باید در تولید کابین ماشین آلات کشاورزی مثل تراکتور باید رعایت شود زاویه دید آن است به طوری که راننده باید بر اطراف خود کامل تسلط داشته باشد. در ساخت پنجره کابین تراکتور از شیشه سکوریت استفاده شده است که دارای نوار دور هستند. استفاده از شیشه های خم در اطراف تراکتور باعث افزایش زیبایی فضای کابین شده است. به طور کلی تمامی کابین های تراکتور دارای دو درب بازشو و شیشه شخم می باشند. شیشه شخم اغلب در کف کابین قرار می گیرد. همچنین آینه هایی که در کابین تراکتور تعبیه شده است دید بهتری از نقاط کور را به کشاورز ارائه می دهد.

آیا شما هم تجربه استفاده از کابین ماشین آلات کشاورزی را داشته اید؟ می توانید نظرات و تجربیات خود را در این باره با ما در ارتباط بگذارید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *