بررسی تخصصی دستگاه الگو زن خیاطی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه الگو زن از جمله دستگاههایی است که در فعالیتهای طراحی دوخت پوشاک و مد لباس در ابعاد صنعتی، کاربرد دارد. در طراحی اولیه لباس، طراحی یک الگو یا پترن مهمترین بخش کار است که قبل از برش و مونتاژ، قطعات مختلف لباس بر روی پارچه ترسیم می شود. الگوها معمولا از کاغذ تهیه می شوند و گاهی اوقات اگر نیاز به مقاومت بیشتری به دلیل تکرار مصرف داشته باشند، از مواد ماندگارتر مثل انواع کاغذ مقوایی و یا کاردبرد(cardboard) استفاده می شود. فرایند ساخت یا برش الگو که به کلمه Patternmaking معطوف می شود، از مراحل مهم در یک کارگاه خیاطی است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت چرخ های خیاطی صنعتی-الگو زن

دستگاه الگو زن خیاطی کامپیوتری ، قابلیت برنامه ریزی داشته و با سیستم خودکار CNC کار می­کند.

دیجیتالی کردن الگو به چه منظور صورت می گیرد؟

پس از تکمیل الگوی کاغذ و یا پارچه، اغلب سازندگان الگو یا الگو زن­ها، الگوهای خود را برای آرشیو و اهداف بازار فروش، دیجیتالی می کنند. استاندارد قبلی برای دیجیتال سازی، استفاده از تبلت دیجیتالی بود. امروزه گزینه های اتوماتیک مانند اسکنر و دوربین های دیجیتالی موجود در دسترس هستند.
ساخت الگوهای صنعتی با الگوی نمونه موجود آغاز می شود که به عنوان الگوهای پیش نویس پوشاک بوده و براساس طرح اولیه از طراح است. سپس با کار طراح بر روی آن به سمت آنچه که به چشم انداز و ایده­آل طراح شباهت دارد، پیش می­رود. طراح طرح خود را به الگو زن می دهد، که می تواند سؤالاتی را برای تعیین جزئیات طراح مورد نظر بپرسد. در نهایت الگوها توسط دستگاه الگو زن بر روی کاغذ مانیل برش داده شده و سپس سوراخ سوراخ شده و با قلاب مخصوص آویز ، نگهداری می شوند. الگوهای مدرن در طیف گسترده ای از قیمت ها، اندازه ها، سبک ها و دوخت مهارت های موجود برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان به صورت آنلاین در دسترس آنها قرار داده می­شود.

انواع دستگاه الگو زن کدامست؟

شرکت­هایی که در زمینه خدمات چرخ­های خیاطی صنعتی، ماشین­آلات دوخت و ماشین­آلات تخصصی دوخت و پوشاک فعالیت می کنند، فروش این گونه ماشین­آلات را برعهده دارند. این ماشین آلات در انواع زیر ارائه می­گردند:
– ماشین الگو زن خیاطی اتوماتیک
– ماشین الگو زن خیاطی قابل برنامه ریزی
– ماشین الگو زن پوشاک
– ماشین الگو زن قابل برنامه ریزی برای رویه کفش
– ماشین الگو زن قابل برنامه ریزی برای کیف
– ماشین الگو زن قابل برنامه ریزی برای بافندگی
– دستگاه الگو زن خیاطی کامپیوتری

دستگاه الگو زن خیاطی کامپیوتری ، قابلیت برنامه ریزی داشته و با سیستم خودکار CNC کار می­کند.

دستگاه الگو زن خیاطی کامپیوتری ، قابلیت برنامه ریزی داشته و با سیستم خودکار CNC کار می­کند. استفاده از این نوع ماشین، باعث صرفه جویی در وقت و کاهش خطای انسانی می شود. موتور اصلی این دستگاه از انواع موتورهای قوی ژاپنی است، که دارای نیروی سوراخ زنی قوی، نویز کمتر، سرعت بالا، ثبات متحرک و کاهش انرژی است. امکانات این دستگاه الگو زن شامل صفحه نمایش لمسی، صفحه نمایش LED، سیستم کنترل، کارت حافظهSD ، رابط USB هوشمند، رابط عملیات دوگانه برای کار با پانل هوشمند و پانل دستی است و سیستم کنترل، عملیات کنترل درجه حرارت،  ولتاژ، مانیتور زنگ و سیستم محافظت از اطلاعات را بر عهده دارد. این دستگاه الگو زن می­تواند با ولتاژ 60 تا 90 ولت و در مدت زمان طولانی با درجه حرارت بیش از 65 درجه کار کند. این سیستم هم چنین شامل فیلم آموزشی، نمونه­های طراحی، کتابچه راهنمای کاربر، تشخیص خرابی و تعمیر و نگهداری دستگاه است.

دستگاه الگو زن یا Pattern Sewing Machine، از جمله دستگاههایی است که در فعالیتهای طراحی دوخت پوشاک و مد لباس در ابعاد صنعتی، کاربرد دارد.

قیمت دستگاه الگو زن چه میزان است؟

مجموعه ویترین نت پلتفرمی برای ارتباط بین تولیدکنندگان و تامین کنندگان دستگاه­ها با خریداران است. این مجموعه با برخورداری از کارشناسان متخصص هم از جهت بررسی کیفیت ماشین آلات و هم از نظر آگاهی رسانی کیفی و دادن اطلاعات فنی به خریداران در خدمت هر دو سوی فروشندگان و خریداران است. کارشناسان مجرب این مجموعه، با توجه به تفاوت­های کاری دستگاه الگو زن و انتخاب سیستم مناسب مصرف کنندگان، از لحاظ دادن قیمت دستگاه­ها در خدمت مشتریان هستند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

1 دیدگاه برای “بررسی تخصصی دستگاه الگو زن خیاطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *