معرفی انواع دستگاه نمادوز در صنایع نساجی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه نمادوز که با نام ­های دستگاه نمازن یا چرخ نمادوز صنعتی هم شناخته می­‌شود، در گروه چرخ خیاطی های صنعتی قرار دارد. دستگاه نمادوز برای انجام کارهای خاص در صنایع نساجی و بافندگی به کار می­‌رود. در انجام کارهایی از قبیل دوخت طرح مادگی، دوخت چشمی و دور مارک پوشاک، انجام کارهای الیک، و دوخت انواع گلدوزی تک رنگ از دستگاه نمادوز استفاده می‌­شود.

پیش از این با نحوه کار چرخ سردوز و کاربرد چرخ میاندوز آشنا شدیم و انواع چرخ راسته دوز و چرخ خیاطی هفت هشت دوخت زیگزاگ را نیز معرفی کردیم. در این مقاله به بررسی چرخ میاندوز و کاربرد آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه نمادوز

دستگاه نمادوز که با نام­های دستگاه نمازن یا چرخ نمادوز صنعتی هم شناخته می­شود، در گروه چرخ خیاطی های صنعتی قرار دارد.

انواع دستگاه نمازن

جهت عملیات نمادوزی و زیبا سازی انواع پوشاک و پارچه­ هh و چرم ­های مصنوعی از انواع مختلف دستگاه نمازن استفاده می­‌شود که عبارتند از:

دستگاه نمادوز که با نام­های دستگاه نمازن یا چرخ نمادوز صنعتی هم شناخته می­شود، در گروه چرخ خیاطی های صنعتی قرار دارد.

دستگاه نمادوز کامپیوتری

دستگاه نمازن کامپیوتری برای انجام کارهای نمادوزی در صنعت اتوماتیک دوخت و دوز استفاده می ­شود. سرعت دستگاه خیاطی نمازن کامپیوتری 3000 بخیه در دقیقه است. این دستگاه در کارگاه ­های تولیدی و کارخانه­ های تولید پوشاک در زیباسازی انواع تی شرت، پیراهن و شلوار کاربرد بیشتری دارد.

کاربرد دستگاه نمادوز کامپیوتری

برای دوخت انواع گلدوزی­ های تک رنگ که برای انواع مارک لباس­ ها کاربرد دارد، نیز از این دستگاه نمادوز استفاده می ­شود. این دستگاه قابلیت آن را دارد که طرح مورد نظر را توسط نرم افزارهای گلدوزی ایجاد نموده و فایل آماده شده با خروجی dst را از طریق فلش حافظه به دستگاه نمازن انتقال داده و دوخت یا گدوزی را طبق طرح و توسط دستگاه انجام دهد.

چرخ خیاطی نمازن مبل

چرخ خیاطی نمازن مبل به صورت آسیابی ساخته شده که این امر باعث کارکرد و گردش ۳۶۰ درجه شده و دوخت اطراف رویه های مبل را بسیار آسان می کند. کیفیت کار این چرخ خیاطی بسیار بالا بوده و سرعت دوخت آن زیاد است. در صنایع نساجی و بافندگی از  چرخ خیاطی نمازن در نمادوزی انواع مبلمان، کیف، کفش و چمدان استفاده می شود. این دستگاه دارای پنل کنترل لمسی، ۲ عدد سوزن، ۲ عدد پایه و 75 طرح داخلی است. صفحه دوخت به صورت بطر آسیابی و تک سوزن و دو سوزن بوده و نوع دوخت آن ضخیم است.

دستگاه قیطان دوز چگونه کار می کند؟

دستگاه قیطان دوز، امکان قیطان دوزی دور لبه های انواع پوشاک و لوازم پارچه ه­ای چرمی را دارد. این دستگاه امکان دوخت به صورت دوار را داشته و انواع نوار دوزی، گلدوزی ­های مسطح و نصب پولک در حین دوخت را انجام می­ دهد.

نحوه کارکرد نگین زن چگونه است؟

دستگاه نگین چین از انواع دستگاه نمادوز صنعتی بوده و شامل مدل­ های مختلف دستگاه نگین زن دستی حرارتی، دستگاه نگین زن اتوماتیک کامپیوتری، و دستگاه نگین زن دو کله نیمه اتوماتیک است. دستگاه نگین زن اتوماتیک کامپیوتری گذشته از آنکه قابلیت نقشه خوانی و قابلیت اجرای فایل dst را داشته، امکان چسباندن سنگ، منجوق و انواع نگین را هم داراست. جهت چسباندن نگین بر روی انواع پارچه و پرده، دستگاه نگین زن اتوماتیک کامپیوتری بسیار مناسب است.

از مشخصات فنی این دستگاه صنعتی می توان به دارا بودن پانل نمایش لمسی و سرو موتور اشاره نمود. قدرت زیاد التراسونیک و سرعت بالای چسباندن نگین از ویژگی های این دستگاه است. سرعت کار  حداقل چسباندن 150 عدد نگین در دقیقه است.

نحوه عملکرد دستگاه مروارید زنی

دستگاه مروارید زنی از انواع دستگاه نمادوز یا نمازن بوده و در چند نوع مختلف عرضه می ­شود. دستگاه مروارید زنی یا دستگاه پانچ مروارید صنعتی به صورت نیمه اتوماتیک پدالی کار می­ کند و در سه مدل پوزه ای، با میز کار و اشکال ارائه می ­شود. این دستگاه­های مروارید زنی، صنعتی و نیمه اتوماتیک هستند که برای کارگاه­ های تولیدی و مزون­ های لباس، مناسب اند.

طرز کار این نوع از ماشین آلات نساجی و بافندگی بسیار آسان و نیاز به دوره آموزشی ندارد. با فشاردادن پدال و حرکت دادن پارچه عملیات پانچ با سرعت زیاد انجام می گردد. از این دستگاه جهت مروارید زنی بر روی انواع پارچه، چرم مصنوعی، کیف، کفش، لباس، پرده و روتختی استفاده می ­شود.

قیمت انواع دستگاه نمادوز

سایت ویترین نت یک عمده فروشی آنلاین است که پلتفرم مناسبی برای خرید و فروش ماشین آلات صنعتی نیز است. این مجموعه با برخورداری از کارشناسان متخصص هم از جهت بررسی کیفیت ماشین آلات و هم از نظر آگاهی رسانی کیفی و دادن اطلاعات فنی به خریداران در خدمت هر دو سوی فروشندگان و خریداران است. شما می توانید مشخصات فنی و قیمت انواع چرخ های خیاطی صنعتی از جمله قیمت دستگاه نمادوز، قیمت چرخ راسته دوز جک a4 و نیز قیمت چرخ گلدوزی کامپیوتری تاجیما را در سایت ویترین نت، مشاهده نمایید و جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای خرید انواع چرخ خیاطی صنعتی با شماره 02191001170 تماس بگیرید.

پیش از این در مقالاتی مختلف با ماشین دکمه دوز، دستگاه فیلتو دوز و چرخ های دوخت هوای گرم آشنا شدیم. همچنین، دستگاه دوخت آلتراسونیک، دستگاه راسته تا کن و دستگاه لحاف دوزی نیز معرفی شدند. در نهایت شما می توانید با در نظر داشتن این اطلاعات و بررسی قیمت های آن ها به خرید چرخ خیاطی صنعتی مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *