نحوه کار چرخ خیاطی هفت هشت _ دوخت زیگزاگ

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرخ خیاطی هفت هشت یکی از انواع چرخ خیاطی­‌ راسته دوز است که طرز دوخت زیگزاگ را انجام می ­دهد. دوخت زیگزاگ، یکی از روش‌­های دوخت است که توسط آن می توان قسمت­‌های مختلف لباس را به هم متصل نمود که به آن روش دوخت هفت هشت هم می­ گویند.

این روش در صنایع نساجی و بافندگی و دنیای تولید منسوجات و پوشاک یکی از پر استفاده ترین روش های دوخت پوشاک است، به همین دلیل چرخ خیاطی مخصوص به این کار ساخته شده است. بسیاری از کارگاه­ های تولیدی پوشاک از انواع گوناگون این مدل چرخ خیاطی صنعتی برای دوخت زیگزاگ روی لباس‌های تولیدی خود استفاده می کنند.

پیش از این با نحوه کار چرخ سردوز و چرخ کش دوز آشنا شدیم و با کاربرد چرخ میاندوز و انواع چرخ های دوخت هوای گرم آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی چرخ خیاطی هفت هشت دوخت زیگزاگ می پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت چرخ های خیاطی صنعتی-چرخ خیاطی هفت هشت _ دوخت زیگزاگ

چرخ خیاطی هفت هشت یکی از انواع چرخ خیاطی­های صنعتی راسته دوز است که طرز دوخت زیگزاگ را انجام می­دهد.

مشخصات فنی چرخ زیگزاگ هفت و هشت

چرخ خیاطی هفت و هشت دارای پانل کامپیوتری جهت انجام تنظیمات مورد لزوم برای دوخت است و دارای دوخت‌های تزیینی و پورت CF کارت است. چرخ خیاطی که برای دوخت زیگزاگ هفت و هشت استفاده می شود، کیفیت کار در زمینه پوشاک را بالا می ­برد. در این چرخ از سیستم سروو موتور استفاده شده که هم باعث کاهش سر و صدا و لرزش دستگاه شده و هم در مصرف انرژی صرفه جویی شده است.

مشخصات فنی این چرخ خیاطی صنعتی به این صورت است که عرض هر بخیه دوخت چرخ خیاطی پنج میلیمتر و ارتفاع پایه بلند کن شش میلیمتر بوده و سرعت دوخت چرخ زیگزاگ یا چرخ خیاطی زیگزال زن 2000 دور در دقیقه و حداکثر سرعت دوخت 5000 دور در دقیقه است.

سیستم دوخت به صورت زیگزاگ استاندارد و زیگزاگ سه مرحله ای بوده که عرض زیگزاگ استاندارد 8 میلیمتر و عرض زیگزاگ سه مرحله ای 10 میلیمتر است. این مدل از محصولات چرخ خیاطی یک مدل رایج چرخ راسته دوز است که برای دوخت انواع جنس های معمولی مناسب است. این مدل چرخ خیاطی هفت هشت، دوخت های محکم و با کیفیت و زیبایی ایجاد می­ نماید، به همین دلیل به جز پوشاک در تولیدات متنوعی از جمله کفش، کیف، چمدان، و کمربند نیز کاربرد دارد.

کاربرد چرخ خیاطی صنعتی هفت و هشت

چرخ صنعتی راسته هفت و هشت از انواع چرخ خیاطی هفت هشت بوده که موارد استفاده آن در صنایع پوشاک است. این چرخ برای دوخت انواع پارچه با ضخامت های مختلف از ظریف گرفته تا ضخیم مناسب است. این دستگاه زیگزاگ دوز در صنایع تولیدی کفش، چرم، برزنت، فرش و گلیم نیز کاربرد دارد.

از مشخصات فنی این نوع از ماشین آلات نساجی و بافندگی این است که از کشش بسیار بالایی برخوردار بوده و عملکرد مناسب و قوی دارد، به علت وجود سروو موتور در دستگاه، گذشته از آنکه دارای کمترین لرزش و سر و صدا است، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. تعداد دوخت 2000 عدد در دقیقه بوده و سرعت موتور 2850 دور در دقیقه است. از دیگر مزایای دستگاه، دارا بودن 100 مدل طرح دوخت زیبا ست و شمارۀ سوزن مورد استفاده در این چرخ ها 19 الی 24 می باشد.

چرخ خیاطی هفت هشت یکی از انواع چرخ خیاطی­های صنعتی راسته دوز است که طرز دوخت زیگزاگ را انجام می­دهد.

لوازم جانبی چرخ خیاطی هفت هشت _ دوخت زیگزاگ

به طور کلی لوازم جانبی چرخ خیاطی هفت هشت _ دوخت زیگزاگ عبارتند از:

  • میزپایه فابریک
  • دفترچه راهنمای لوازم
  • پیچ گوشتی
  • 1بسته سوزن
  • قیچی سرنخ زن
  • روغن 1 لیتری

کار با این نوع چرخ آسان بوده و آموزش کار با دستگاه در کمترین زمان امکان پذیر می ­باشد. جلوه تکنولوژیک و به روز چرخ خیاطی هفت هشت در نگاه اول باعث می­ شود که کار با دستگاه، سخت به نظر برسد، ولی کاربر یا اپراتور با زدن هر کلید می­ تواند عملکرد آن را یادگرفته و از طریق امکانات نرم افزاری خود ماشین راهنمایی شود. مصرف کنندگان در هنگام خرید بایستی از طریق سایت­های معتبر که بهترین کیفیت دستگاه ­ها را در اختیار آنها قرار می ­دهد، اقدام به خرید نمایند تا گذشته از کیفیت ماشین­ آلات، از گارانتی و خدمات پشتیبانی فنی دستگاه نیز آسوده خاطر باشند.

قیمت چرخ خیاطی هفت هشت

ویترین نت با برخورداری از کارشناسان متخصص هم از جهت بررسی کیفیت ماشین آلات و هم از نظر آگاهی رسانی کیفی و دادن اطلاعات فنی به خریداران در خدمت هر دو سوی فروشندگان و خریداران است. می توانید پس از بررسی قیمت و مشخصات فنی دستگاه ها مدل مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید.

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع نساجی و بافندگی را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت چرخ های خیاطی صنعتی از جمله قیمت چرخ خیاطی چرم دوزی صنعتی، قیمت چرخ صنعتی راسته دوز و نیز قیمت چرخ گلدوزی صنعتی 12 کله بپردازید.

پیش از این در مقالاتی مختلف با انواع دستگاه نمادوز، ماشین دکمه دوز و دستگاه فیلتو دوز آشنا شدیم. همچنین ، دستگاه دوخت آلتراسونیک، دستگاه راسته تا کن و دستگاه لحاف دوزی نیز معرفی شدند. در نهایت شما می توانید با در نظر داشتن این اطلاعات و بررسی قیمت های آن ها به خرید چرخ خیاطی صنعتی مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *