چرخ میاندوز چه کاربردی دارد؟| قیمت در سال 1401

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرخ میاندوز از انواع چرخ های خیاطی صنعتی با کاربرد زیاد جهت تمیز دوزی و دوخت حرفه ای است. چرخ خیاطی های صنعتی بر خلاف انواع چرخ خیاطی نوع خانگی دارای وزن بالاتری هستند و قیمت چرخ میاندوز و انواع دیگر چرخ خیاطی های صنعتی نسبت به چرخ خیاطی های ساده خانگی بیشتر است.

در مقایسه بین چرخ خیاطی های صنعتی با چرخ خیاطی خانگی می توان گفت که انواع چرخ خیاطی های صنعتی دارای موتور بسیار قوی و پر سرعت تری هستند و به همین ترتیب کارایی این نوع از چرخ های خیاطی نیز بیشتر از انواع خانگی است. در نتیجه بازدهی کار با سرعت بیشتر و بهتری برای دوخت انواع لباس و عرضه آنها امکان پذیر می شود. البته کیفیت دوخت در چرخ خیاطی صنعتی و همین طور چرخ خیاطی خانگی تفاوتی با یکدیگر ندارد و تفاوت آنها در نوع کار و قدرت دستگاه است.

پیش از این با نحوه کار چرخ سردوز و چرخ کش دوز آشنا شدیم و با انواع چرخ راسته دوز و چرخ خیاطی هفت هشت دوخت زیگزاگ آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی چرخ میاندوز و کاربرد آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت چرخ های خیاطی صنعتی-چرخ میاندوز

چرخ میاندوز از انواع چرخ خیاطی صنعتی با کاربرد زیاد جهت تمیز دوزی و دوخت حرفه ای است.
چرخ میاندوز از انواع چرخ خیاطی صنعتی با کاربرد زیاد جهت تمیز دوزی و دوخت حرفه ای است.

چرخ میاندوز یکی از انواع چرخ های خیاطی صنعتی است که در نهایت برای دوخت میانه پارچه کاربردی مطلوب دارد و به اصطلاح به عنوان تمیز دوز شناخته می شود. بدین معنی که دوختی که با استفاده از چرخبر روی پارچه زده می شود، خیلی مرتب است و ظاهری آراسته به پارچه و لباس می بخشد.

کاربرد انواع چرخ میاندوز

مهم ترین کاربرد این چرخ در خیاطی برای دوخت پارچه هایی از جنس کشی و انواع پارچه هایی با جنس تریکو است تا دوختی حرفه ای را انجام دهد. چرخ میاندوز تنها برای یک نوع دوخت تخصص یافته است. از این رو برای استفاده به عنوان چرخ خیاطی خانگی برای افرادی که در امر خیاطی مبتدی هستند، مناسب نبوده و از لحاظ قیمت خرید برای آنها مقرون به صرفه نیست.

این نوع چرخ خیاطی به طور کلی در ردیف چرخ های خیاطی صنعتی پرکاربرد، طرفداران خود را دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی وب سایت های مختلف در زمینه فروش انواع لوازم صنعتی این امکان وجود دارد که قیمت چرخ میاندوز در انواع مدل های مختلف را از طریق وب سایت های مختلف مانند ویترین نت مشاهده کنید.

مهم ترین کاربرد چرخ میاندوز در خیاطی برای دوخت پارچه هایی از جنس کشی و انواع پارچه هایی با جنس تریکو است تا دوختی حرفه ای را انجام دهد.

انواع چرخ خیاطی میاندوز

در صنایع نساجی و بافندگی چرخ های خیاطی میاندوز انواع مختلفی دارند، مانند:

  • چرخ میاندوز بازویی
  • چرخ میاندوز موتور سرخود
  • چرخ میاندوز اتوماتیک
  • چرخ  تیغ چپ (مختص دوخت پایین دامن)
  • چرخ  تیغ راست (مختص دوخت کش شورت)

توجه داشته باشید که برای هر کدام از این مدل ها راهنمای استفاده متفاوت است، تا بهترین کاربرد از دستگاه ارائه گردد.

ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کارخانجات تولید کننده محصولاتی مانند انواع چرخ میاندوز، چرخ های دوخت هوای گرم و سایر چرخ خیاطی های صنعتی را با کیفیت ساخت بالا به بهترین شکل ممکن تولید کرده اند. انواع چرخ میاندوز دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد است. از این نوع چرخ خیاطی می توان به طور متوالی و طی سال های متمادی استفاده کرد؛ از این رو دارای دوام بسیار بالایی هستند.
تکنولوژی به کار رفته در ساخت این ماشین آلات نساجی و بافندگی در مدل های مختلف با تعداد قلاب به شکل متفاوت امکان پذیر است. بسیاری از سایت های خرید و فروش انواع چرخ های صنعتی به منظور اطلاع مشتریان از خصوصیات محصول تمامی ویژگی های  این چرخ خیاطی و انواع دیگر چرخ های صنعتی را به همراه عکس در سایت ها به نمایش می گذارند تا مشتریان بتوانند با مشاهده تصویر و ویژگی ها و قیمت محصول، نوع مناسب را انتخاب کنند.

چرخ میاندوز از انواع چرخ خیاطی صنعتی با کاربرد زیاد جهت تمیز دوزی و دوخت حرفه ای است.
شما با یک بودجه معقول می‌توانید یک چرخ میاندوز خوب خریداری کنید.

قیمت چرخ خیاطی میاندوز در سال 1401

فروش عمده و خرید چرخ های خیاطی صنعتی در مدل هایی که تولید شده اند، با قیمت های متنوعی موجود است و از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی هم قابل تهیه هستند.

شما در سال 1401 یک چرخ میاندوز جک مدل W4-D-01 را می‌توانید با قیمتی حدود 18 الی 19 میلیون تومان خریداری کنید.

چرخ میاندوز سری جدید زوجی مدل C5000 هم حدود 17 الی 18.5 میلیون تومان در سال 1401 قیمت دارد.

چرخ خیاطی مارشال میاندوز مدل 3040m هم حدود 11.5 میلیون تومان قیمت دارد.

 همچنین چرخ خیاطی دو سوزن دوماکو جک 58750D هم نزدیک 30 میلیون تومان قیمت دارد.

چرخ خیاطی سردوز سه نخ جک مدل 3- JK-9003D هم در سال جدید نزدیک 14 میلیون تومان قیمت دارد.

ویترین نت در این زمینه بستری را فراهم می کند که اطلاعات لازم را درباره انواع ماشین آلات نساجی در اختیار مشتریان قرار دهد. بنابراین مشتریان می توانند با توجه به انتظاری که از انواع تجهیزات صنایع نساجی و بافندگی دارند، آن ها را انتخاب کنند و در آن به مقایسه قیمت چرخ های خیاطی صنعتی از جمله قیمت چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز، قیمت چرخ راسته دوز جکی و قیمت چرخ چرم دوزی بپردازند.

پیش از این در مقالاتی مختلف با انواع دستگاه نمادوز، ماشین دکمه دوز، دستگاه فیلتو دوز و چرخ های دوخت هوای گرم آشنا شدیم. همچنین، دستگاه دوخت آلتراسونیک، دستگاه راسته تا کن و دستگاه لحاف دوزی نیز معرفی شدند. در نهایت شما می توانید با در نظر داشتن این اطلاعات و بررسی قیمت های آن ها به خرید چرخ خیاطی صنعتی مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *