چرخ کش دوز چگونه کار می کند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چرخ کش دوز یکی از انواع چرخ های خیاطی صنعتی است که دارای طراحی و ساختار منحصر به فرد و کارایی مطلوب و بهینه است. در مدل های مختلفی از این دستگاه می توان طراحی تیغه را به شکل متفاوتی مشاهده نمود.

امکان دوخت مناسب و تمیزی که با استفاده از چرخ کش دوز فراهم می شود، سبب پرطرفدار شدن و کاربردی شدن این محصول در میان مصرف کنندگان و مشتریان آن شده است. صنعت دوخت و دوز و پوشاک امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن با تغییرات چشمگیری مواجه شده است و با ورود انواع ماشین های تخصصی در زمینه خیاطی و چرخ کش دوز جهش چشمگیری در میزان تولید، افزایش بهره وری در کار، کاهش هزینه های نهایی دوخت و بهبود کیفیت ایجاد شده است.

پیش از این با ویژگی های چرخ راسته دوز و چرخ سردوز آشنا شدیم و با کاربرد چرخ میان دوز و چرخ خیاطی هفت هشت دوخت زیگزاگ آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی نحوه کارکرد چرخ سردوز می پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت چرخ های خیاطی صنعتی-چرخ کش دوز

چرخ کش دوز از انواع چرخ های صنعتی موجود در بازار است که در مدل های متنوعی عرضه شده و به فروش می رسد.

کاربرد چرخ کش دوز

بسیاری از لباس ها به ویژه لباس های زیر مردانه و همین طور لباس های زیر زنانه نیازمند این هستند که به وسیله یک کش با ضخامت و دوام مطلوب در قسمت کمر متصل شود. کش شلوار و لباس زیر دارای انواع مختلفی ست که دوخت آنها با یکدیگر متفاوت است. با استفاده از نحوه کار چرخ کش دوز صنعتی با شیوه صحیح در نهایت این کش ها به بهترین شکل ممکن و به صورت حرفه ای به لباس مورد نظر متصل می شوند. دوخت هایی که از این دستگاه حاصل می شود، کج نیستند و با کمترین میزان خطا در دوخت ارائه می گردند.
مهم ترین مزایای استفاده از چرخ کش دوز این است که با سرعت بالا در هنگام دوخت و همچنین ماندگاری مناسب پس از دوخت و در نهایت کیفیت بیشتر و دلخواه، کش را به لباس مورد نظر متصل می کند و آن را با دوام مناسب و دلخواه مشتری برای عرضه به بازار آماده می کند.

چرخ کش دوز از انواع چرخ های صنعتی موجود در بازار است که در مدل های متنوعی عرضه شده و به فروش می رسد.

نحوه عملکرد چرخ کش دوز

با توجه به سرعت بالایی که در عملکرد چرخ کش دوز صنعتی مشاهده می شود، استفاده و کاربری آن دارای شرایط خاصی است و باید با دقت زیادی کش و لباس را در خط دوخت و قسمت مورد نظر قرار داد تا به سرعت حجم بالایی از کار آماده شود و با کمترین میزان خطا دوخت توسط چرخ انجام شود.

طریقه عملکرد دستگاه کش دوز اتوماتیک بدین صورت است که بدون نیاز به اپراتور و با سرعت بسیار بالایی مراحل دوخت کش انجام می شود. در نتیجه در نیروی کار و همین طور زمان استفاده از دستگاه صرفه جویی به عمل آمده و نتیجه ای مناسب حاصل خواهد شد.

مزایای استفاده از چرخ کش دوز

یکی از مزایای مدل های جدید چرخ کش دوز کم لرزش و کم صدا بودن آنهاست. دوخت های محکم و با دوام قابل توجهی که با استفاده از چرخ کش دوز انجام می شود، موجب شده تا افراد آن را در تولید لباس زیر در حجم های گوناگون به کار گیرند.

کاربرد این نوع از ماشین آلات نساجی و بافندگی بیشتر در تولیدی های لباس به صورت صنعتی است که حجم بالایی از لباس زیر را برای ارائه به مشتریان آماده می کنند. چرخ کش دوز صنعتی به طور معمول به صورت شخصی و یا خانگی استفاده نمی شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع چرخ کش دوز صنعتی دارای عملکرد مناسب، با موتور قوی در بازار موجود است.

قیمت چرخ کش دوز

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع نساجی و بافندگی را گرداوری می کند تا بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت چرخ صنعتی از جمله قیمت چرخ کش دوز و نیز  قیمت چرخ چرم دوزی بپردازید و در نهایت نسبت به خرید چرخ خیاطی صنعتی مورد نیاز خود اقدام نمایید.

پیش از این در مقالاتی مختلف با انواع دستگاه نمادوز، ماشین دکمه دوز، دستگاه فیلتو دوز و چرخ های دوخت هوای گرم آشنا شدیم. همچنین، دستگاه دوخت آلتراسونیک، دستگاه راسته تا کن و دستگاه لحاف دوزی نیز معرفی شدند. در نهایت شما می توانید با در نظر داشتن این اطلاعات و بررسی قیمت های آن ها به خرید چرخ خیاطی صنعتی مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *