چرخ راسته دوز و انواع آن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرخ راسته دوز از انواع چرخ های خیاطی صنعتی است که جهت بهتر شدن کارایی در زمینه تولید و دوخت انواع پوشاک طراحی و به بازار مصرف عرضه شده است. چرخ راسته دوز برای بالا بردن راندمان کار در کارگاه های تولیدی البسه و دوخت انواع پوشاک تولید شده است. این چرخ خیاطی در مدل های مختلفی موجود است و امکانات ویژه ای دارد که سرعت کار را بالا ببرد.

چرخ راسته دوز دارای مدل های متنوعی است و دارای دو نوع اصلی معمولی و اتوماتیک می باشد. از این رو مشتریان می توانند نوعی را که مناسب کار خود است، به سادگی تهیه نمایند.

پیش از این با نحوه کار چرخ سردوز و چرخ کش دوز آشنا شدیم و با کاربرد چرخ میان دوز و چرخ خیاطی هفت هشت دوخت زیگزاگ آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی چرخ راسته دوز و انواع آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت چرخ راسته دوز

چرخ راسته دوز از انواع چرخ های خیاطی صنعتی جهت بهتر شدن کارایی در زمینه تولید و دوخت انواع پوشاک طراحی و به بازار مصرف عرضه شده است.

کاربرد چرخ راسته دوز

موارد استفاده و کاربرد این نوع از ماشین آلات بافندگی و نساجی برای راسته دوزی برای مصارف صنعتی و بیشتر برای کارگاه های صنعتی تولید انواع پوشاک با پارچه های مختلف است. یکی از قابلیت های ویژه ای که چرخ صنعتی کارگاهی راسته دوز دارد، این است که برای انواع دوخت به صورت مستقیم و همین طور دوخت راسته کاربرد دارد.

برندهای معروف از چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز در بازار وجود دارد. با توجه به این که چرخ راسته دوز دارای سرعت بالایی هنگام دوخت و آماده شدن کار دارد، مورد توجه تولید کنندگان پوشاک قرار می گیرد.

انواع چرخ خیاطی راسته دوز 

به طور کلی در صنایع نساجی و بافندگی این چرخ خیاطی دارای انواع مختلفی به صورت زیر  است:

  • چرخ راسته دوز معمولی
  • چرخ راسته دوز اتوماتیک
  • چرخ راسته دوزی موتور مستقیم
  • چرخ راسته دوز کامپیوتری

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری

در این میان به عنوان یکی از بهترین نوع آن می توان چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری را نام برد. یکی از مزایای مهم نوع کامپیوتری این است که دارای سیستم روانکاری به صورت اتوماتیک است و با کیفیت عالی و مطلوب به بازار عرضه می گردد. تولید این محصول سبب شده که با داشتن ویژگی های کاربردی طرفداران زیادی نیز داشته باشد.

قابلیت های مختلفی برای چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری وجود دارد. از جمله این که می تواند تعداد بخیه را بشمارد و در نهایت توانایی دوخت را در مسیرهای مختلف با تعداد مشخص خواهد داشت. قدرت دوخت چرخ راسته دوز با در نظر گرفتن نوع پارچه هایی که می دوزد، در انواع ظریف دوز، ضخیم دوز و مدل هایی که فوق ضخیم دوز هستند، متفاوت است.

چرخ راسته دوز یکی از انواع چرخ های خیاطی صنعتی برای بالا بردن راندمان کار در کارگاه های تولیدی البسه و دوخت انواع پوشاک تولید شده است.

قیمت چرخ راسته دوز

قیمت چرخ راسته دوز با توجه به متفاوت بودن انواع آن، با یکدیگر متفاوت است. از آنجایی که هر کدام از چرخ های خیاطی راسته دوز ویژگی های منحصر بفردی دارند، طبیعتا قیمت های فروش در مورد آنها نیز متفاوت خواهد بود.
چرخ های خیاطی صنعتی به طور کلی به منظور ایجاد بهترین بازدهی در کار تولید پوشاک و دوخت لباس طراحی و تولید شده اند تا راندمان کار را با سرعت بیشتری افزایش داده و اغلب در تولیدی ها و کارگاه های پوشاک مورد مصرف دارند.
با استفاده از این دستگاه ها می توان پارچه های مختلف را با ضخامت کم و زیاد جهت دوخت انتخاب کرد، اما باید توجه داشت که بهترین نوع راسته دوز انتخاب شود. چرخ راسته دوز در هر مدل دارای قطعات و مونتاژ با کیفیت متنوع است که این امر می تواند بر کارایی و قیمت فروش چرخ راسته دوز تاثیر به سزایی داشته باشد. تولیدات پارچه ای با استفاده از چرخ راسته دوز در برندهای متعدد قابل عرضه هستند.

قیمت چرخ راسته دوز در انواع معمولی و اتوماتیک و همین طور در مدل هایی که با عنوان راسته دوزی موتور مستقیم شناخته می شوند و همین طور در مدل های کامپیوتری متفاوت است.

راهکار ویترین نت

خرید و فروش چرخ های خیاطی صنعتی در مدل هایی که تولید شده اند با قیمت های متنوعی موجود است و از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی هم قابل تهیه هستند.

ویترین نت در این زمینه بستری را فراهم می کند که اطلاعات لازم را درباره انواع ماشین آلات صنعتی در اختیار مشتریان قرار دهد. بنابراین مشتریان می توانند با توجه به انتظاری که از انواع دستگاه ها دارند، آن ها را انتخاب کنند و در آن به مقایسه قیمت چرخ صنعتی از جمله قیمت چرخ دوخت گونی دستی، قیمت چرخ راسته دوز جک و قیمت چرخ خیاطی چرم دوزی صنعتی بپردازند.

پیش از این در مقالاتی مختلف با انواع دستگاه نمادوز، ماشین دکمه دوز، دستگاه فیلتو دوز و چرخ های دوخت هوای گرم آشنا شدیم. همچنین، دستگاه دوخت آلتراسونیک، دستگاه راسته تا کن و دستگاه لحاف دوزی نیز معرفی شدند. در نهایت شما می توانید با در نظر داشتن این اطلاعات و بررسی قیمت های آن ها به خرید چرخ خیاطی صنعتی مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *