راهنمای خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه سبزی و میوه خشک کن از انواع پرکاربرد ماشین آلات عمل آوری مواد غذایی است که اگر قصد تاسیس کارگاه میوه خشک کنی را دشته باشید، نکات خرید دستگاه میوه خشک کن ساده و مشخص است و به نیاز شما و مدل های موجود بستگی دارد. دستگاه سبزی و ميوه خشك كن در سال های اخیر به دستگاهی با کاربردهای فراوان تبدیل شده است. دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی بسیار پرفروش شدهاند و افراد زیادی برای فروش و یا مصرف شخصی آن ها را تهیه می کنند.


قیمت میوه خشک کن


سبزی و میوه خشک شده علاوه بر اینکه به همان اندازه ویتامین ها و مواد مغذی موجود در میوه تازه را برای شما به همراه خواهد داشت، طول عمری بیشتری دارد و یک برش از میوه خشک شده کوچک ارزش غذایی برابر با میوه نصفه قبل از خشک شدن خواهد داشت.

پیش از این با راه اندازی خط تولید میوه و سبزی خشک آشنا شدیم. همچنین مشخصات و مراحل تولید انواع سبزی و میوه خشک نیز معرفی شدند. در صورتی که به راهنمای خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی و همچنین روش های نگهداری از این دستگاه ها نیاز دارید، با ما همراه باشید تا بهترین و مناسب ترین خرید دستگاه خشك كن ميوه و سبزی را متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.
راهنمای خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن

انواع دستگاه سبزی و ميوه خشك كن صنعتي

برای اینکه بتوان یک راهنمای خرید کامل برای این نوع از ماشین آلات صنایع غذایی ارائه کرد، باید بر اساس نوع دستگاه نيؤ صحبت کرد. به طور کلی دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی در دو مدل دستگاه سبزی و ميوه خشك كن تونلی و دستگاه سبزی و میوه خشک کن کابینتی در بازار موجود است.در 10 سوال مهم خریداران درباره دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی می‌توانید خواسته‌های مهم خریداران را ببینید.

راهنمای خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن تونلی

به طور کلی در صنایع غذایی مدل تونلی دستگاه سبزی و ميوه خشك كن، مدلی کاملا صنعتی و پر بازده است. این مدل دستگاه ظرفیت بالایی دارد و گران ترین مدل آن نیز از سیستم دوگانه سوز تمام اتوماتیک استفاده می کند. در هنگام خرید این مدل به نکات زیر توجه نمایید.

  • به ظرفیت و نوع عملکرد دستگاه توجه نمایید. شما باید بر اساس مقدار نیاز خود دستگاه را تهیه نمایید. در صورتی که دستگاه ظرفیتی کمتر از نیاز شما داشته باشد در تولید دچار مشکل خواهید شد و یا با وارد کردن فشار اضافه به دستگاه موجب کم شدن طول عمر آن خواهید شد. از طرف دیگر نیز اگر ظرفیت دستگاه بالاتر از نیاز شما باشد، هزینه خرید و همچنین نگهداری دستگاه می تواند سود به دست آمده شما را تحت تاثیر قرار دهد.
  • یکی از مهمترین بخش ها در خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن تونلی توجه به نوع سوخت مصرفی دستگاه است. به دلیل استفاده از تسمه و فن، این دستگاه در دو مدل برقی و دوگانه سوز در بازار موجود است. در صورتی که به گاز دسترسی دارید می توانید با تهیه مدل دوگانه سوز خشك كن ميوه به راحتی هزینه های خود را کاهش دهید.

راهنمای خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن کابینتی

راهنمای خرید دستگاه سبزی و ميوه خشك كن کابینتی

مدل کابینتی خشک کن میوه ظرفیت کمتری در مقایسه با مدل تونلی دارد و نمی تواند به صورت تمام اتوماتیک کار کند. در نظر داشته باشید که نحوه کار دستگاه سبزی و میوه خشک کن کابینتی و تونلی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین در هنگام تهیه دستگاه سبزی و ميوه خشك كن کابینی به نکات زیر توجه نمایید.

  • ظرفیت دستگاه میوه خشک کنی بر اساس تعداد قفسه ها مشخص می شود. این دستگاه ها بر اساس اندازه های خود می توانند تعداد قفسه های متفاوتی داشته باشند و بدین ترتیب ظرفیت کلی دستگاه مشخص می شود.این دستگاه ميوه خشك كن در شرایطی بهتر کار می کند که تمامی قفسه ها پر باشند. سعی کنید دستگاهی با ظرفیت مناسب انتخاب کنید و در هر بار استفاده قفسه های دستگاه ميوه خشك كن را کاملا پر کنید.
  • سوخت مصرفی دستگاه سبزی و میوه خشک کن کابینی می تواند تمام گازی و یا برقی باشد و مدل های دوگانه سوز نیز موجود هستند. دستگاه خشك كن ميوه کابینتی در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود است. مدل های بدون فن می توانند تمام گاز سوز باشند. مدل هایی که فن دارند باید حتما از برق برای تامین نیروی فن استفاده کنند، ولی در کنار آن از گاز نیز می توانند برای تولید حرارت بهره ببرند.

نحوه نگهداری مناسب از دستگاه سبزی و میوه خشک کن

نحوه نگهداری مناسب از دستگاه سبزی و ميوه خشك كن

خرید دستگاه سبزی و ميوه خشك كن صنعتي پایان کار نیست و شما باید پس از تهیه دستگاه، به خوبی از آن نگهداری کنید. در زیر به نکاتی در خصوص نگهداری از این دستگاه ها می پردازیم.

دستگاه را پس از هر بار کار تمیز کنید.

تسمه ها و قفسه های دستگاه با آب و شهد میوه ها پر می شود و لازم است پس از هر بار کار دستگاه را به شکل کامل تمیز کنید.

فن ها را به شکل دوره ای بررسی کنید.

فن نقش مهمی در خشک کردن یک دست محصولات دارد و باید به خوبی کار کند.

خرید دستگاه خشک کن سبزی و میوه 

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع غذایی را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت دستگاه سبزی و میوه خشک کن از جمله قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی بپردازید و در نهایت به خرید دستگاه خشک کن سبزی و میوه مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

3 دیدگاه برای “راهنمای خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن

  1. حمیدرضا گفته:

    سلام.بنده می خواهم کار خشک کن را شروع کنم می خواستم بگم می تونم دستگاه را از شما امانت بگیرم کار را شروع کنم رونق که گرفت بعد بخرم با کمک وراهنمایی شما .?حمید رضا هستم از ساوه

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا برای اطلاع از شرایط اقساط با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

      09921603901 _ 02191008845

  2. وحیده علیپور گفته:

    سلام من میخواهم کار میوه خشک کنی و راه اندازی کنم در محیط تقریبا 24 متری در روستا کدام دستگاه برای من مناسب است وآیا با این دستگاه می‌توان توت سفید هم خشک کرد وچطوری من میتونم اقدام به خرید این دستگاهی که پیشنهاد میدهید بکنم
    لطفا منو راهنمایی کنید متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *