انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار به تولید و بسته بندی مدل های مختلف این محصولات می پردازند. خشکبار و حبوبات از آن دسته مواد غذایی هستند که کاربردهای زیادی در خانواده های ایرانی دارند و با توجه به زیاد شدن خریدهای یکسره، خرید مدل های بسته بندی این محصولات به شکل فزاینده ای افزایش یافته است.

اگر به فکر ساخت کارگاهی پر سود هستید، فعال کردن یک خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار می تواند فعالیتی عاقلانه باشد. انواع مختلفی دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در بازار موجود می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی هستند.

پیش از این با بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل آشنا شدیم. همچنین نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار و خلاقیت در بسته بندی حبوبات نیز معرفی شدند. این دستگاه‌های بسته بندی از نظر توزین و نیز از نظر نوع کاربرد انواع مختلفی دارند که در این مقاله به توضیح هر کدام می پردازیم.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از نظر توزین

در خط تولید و بسته بندی حبوبات انواع دستگاه‌های بسته بندی حبوبات و خشکبار را می توان از نظر توزین دسته بندی کرد. توزین به معنی توانایی وزن کردن در بازه مختلف و به شکل همزمان است. معمولا دستگاه های بسیار کوچک با دو توزین، چهار توزین و شش توزین در بازار موجود هستند. دستگاه ها با توزین های مختلف برای بسته بندی و آماده سازی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به توضیح کاربرد هر کدام از دستگاه ها خواهیم پرداخت.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با دو توزین

یکی از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دو توزین است که برای بسته بندی انواع مواد گرانولی از جمله بسته بندی چیپس، حبوبات، خشکبار، غلات، میوه و سبزی خشک، برنج، چای، تافی، سویا و بسته بندی قند و شکر و… طراحی شده است. این دستگاه بسته‌ بندی مجهز به دو ترازوی لودسل و چشم الکترونیکی در قسمت بسته‌ بندی است.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با چهار توزین

دستگاه بسته بندی چهار توزین برای بسته بندی انواع محصولات مانند پسته، گردو، جو و گندم پوست کنده و پرک شده، حبوبات، خشکبار، میوه و سبزی جات خشک، چیپس سیب زمینی، شکرپنیر، تافی، شکلات، تخمه، برنج، قند خرد شده و شکر، ماکارونی فرمی، چای، گیاهان دارویی، مواد دارویی و شیمیایی تولید شده است. این دستگاه از مهم ترین مدل های موجود ماشین آلات صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی در زمینه بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با چهار توزین، یک سیستم برنامه نویسی شده یکپارچه به همراه چهار عدد توزین در ابعاد و سایزهای مختلف دارد و در ظرفیت های مختلف ساخته می شود.

کارکرد دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین بسیار ساده و راحت است، بنابراین اپراتور می تواند به راحتی با آن کار کند.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با شش توزین

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار شش توزین مخصوص بسته بندی انواع موادگرانولی شامل خشکبار، حبوبات، غلات، چای، تافی، سبزی خشک، چیپس، قند و شکر، ماکارونی فرمی، مواد دارویی و شیمیایی ساخته شده است و دارای توان تولیدی 50 بسته در دقیقه است.

نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با شش توزین ساده است. در خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار این دستگاه در مقایسه با دیگر مدل ها بالاترین سرعت و توان تولیدی را دارد.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از نظر نوع کاربرد

در نظر داشته باشید که دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار را می توان از نظر نوع کاربرد نیز به صورت زیر دسته بندی کرد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

یکی از روش های ارزان و سریع بسته بندی حبوبات به صورت دستی و با استفاده از ماشین های دوخت است. در این مدل شما محصولات را با وزن های مختلف در داخل نایلون های پلاستیکی می ریزید و سپس با استفاده از دستگاه های حرارتی سر نایلون را پرس می کنید. این روش برای بسته بندی محصولات برای فروش های عادی مناسب است و نمی توانید مقدار زیادی تولید را با این روش بسته بندی کنید.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از نظر توزین

دستگاه بسته بندی حبوبات ریلی

دستگاه های ریلی یکی از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار هستند که کاربردی صنعتی تر دارند. نوع بسته بندی دستگاه همانند دستگاه های دستی اما به شکل اتوماتیک است. محصولات اندازه گیری شده بر روی ریل دستگاه قرار می گیرند و به شکل اتوماتیک با حرارت بسته بندی می شوند.

دستگاه وکیوم حبوبات

یکی از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار که کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارد، دستگاه عمودی و یا وکیوم است. این دستگاه می تواند با ایجاد خلا و تزریق گاز به داخل بسته بندی محصول، طول عمر آن را به شکل چشم گیری افزایش دهد و همچنین از ریز شدن و شکستگی آن جلوگیری کند. در خط بسته بندی خشکبار و حبوبات، دستگاه وکیوم حبوبات پرکاربردترین مدل دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار صنعتی در بازار است.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار 

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع بسته بندی را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت انواع دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات از جمله قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی بپردازید.

در صورتی که به راهنمای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات نیاز دارید، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید تا بهترین و مناسب ترین خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار را متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *