نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار یکی از نکات مهمی است که صاحبان صنایع بسته بندی باید به آن توجه نمایند. این دستگاه ها به شکل مستقیم با مواد غذایی سر و کار دارند، به همین دلیل باید از نظر کار و پاکیزگی در سطح مطلوبی قرار داشته باشند.

پیش از این با خلاقیت در بسته بندی حبوبات آشنا شدیم. در ادامه در خصوص نکات مهم نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار و همچنین کاربردهای این دستگاه ها توضیح خواهیم داد.

انواع دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار موجود در بازار به سه دسته دستی، ریلی و وکیوم تقسیم می شوند. برای نگهداری بهتر از این دستگاه ها با ویترین نت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

کاربردهای دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستگاهی بسیار کاربردی در صنایع بسته بندی مواد غذایی است. با زیاد شدن مشغله افراد، خرید فله حبوبات و خشکبار کاهش یافته و بیشتر خانواده ها به خرید مدل های بسته بندی شده، روی آورده اند. بدین ترتیب تقاضا افزایش یافته و شرکت های زیادی مشغول استفاده از این دستگاه ها هستند.

نکته جالب در خصوص این دستگاه ها توان بسته بندی انواع محصولات غذایی مختلف با استفاده از یک دستگاه و سیستم است که تهیه آن ها را کاملا اقتصادی می کند.

 

نکات مهم نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

مدل دستی کاربرد صنعتی کمی دارد و بیشتر برای بسته بندی خشکبار و حبوبات در منازل و فروشگاه ها ساخته می شود. مدل های دستی ساده هستند و با استفاده از المنت حرارتی دوخت نایلون بسته بندی را انجام می دهند. در هنگام نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی به نکات زیر توجه نمایید:

  • دستگاه های دستی به نوع نایلون مصرفی و همچنین ضخامت و میزان فشار وارده حساس هستند. در هنگام استفاده از این دستگاه ها سعی کنید نایلون هایی با جنس و ضخامت استاندارد دستگاه تهیه نمایید. در صورتی که دستگاه گرمایی بیش از اندازه به نایلون وارد کند، ممکن است بسته بندی خراب شده و آب شدن نایلون موجب کثیف شدن دستگاه و ایجاد بوی بد شود.
  • دستگاه را به شکل دوره ای مورد بررسی قرار دهید. دستگاه برقی است و ممکن است در طول زمان اتصالی برای آن به وجود بیاید.
  • فنرهای دستگاه را پس از مدتی تعویض کنید تا باز و بسته کردن قسمت پرس دستگاه دچار مشکل نشود.

 

کاربردهای دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

نکات مهم در نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار ریلی

مدل های ریلی مانند مدل های دستی عمل می کنند ولی این تفاوت را دارند که عمل بسته بندی را به شکل اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می دهند.

 در خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار به نحوه عملکرد ریل توجه نمایید. ریل ها وسیله ارتباطی شما و دستگاه هستند. ریل باید بدون مشکل کار کند تا محصولات قرار گرفته بر روی آن بدون مشکل وارد مرحله بسته بندی شوند.

نحوه عملکرد دستگاه در طول زمان را بررسی کنید. با توجه به بسته بودن قسمت بسته بندی، شما نمی توانید تغییرات و مشکلات در این بخش را مشاهده نمایید. بنابراین باید با بررسی کیفیت کار در طولانی مدت و یا باز کردن دستگاه به بررسی دوره ای بخش دوخت دستگاه بپردازید.

نظافت خط ریل و همچنین قسمت دوخت دستگاه کاری مهم و همه روزه است. محصولات بسته بندی شده به شکل مستقیم و بدون شستشو خورده می شوند، به همین دلیل در خط بسته بندی خشکبار و حبوبات لازم است که همه محصولات تا آخرین لحظه بسته بندی و مهر و موم شدن کاملا تمیز و بهداشتی باقی بمانند.

 

h2 class=”fnt15 mb0″>نکات مهم نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین مدل دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در خط تولید و بسته بندی حبوبات است. 

تمامی مسیر های وروی دستگاه را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشوند.

پس از هر بار استفاده دستگاه را به شکل کامل مورد شستشو قرار دهید.

از گاز و نایلون استاندارد برای دستگاه استفاده نمایید تا طول عمر کاری دستگاه را افزایش دهید.

سیستم عیب یابی هوشمند دستگاه را مد نظر قرار دهید و به شکل دوره ای دستگاه را به شکل کامل مورد بررسی قرار دهید.

 

نکات مهم نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دستی

 

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

ویترن نت، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلف در صنایع غذایی و سایر صنایع را گرداوری می کند و بستری را فراهم می کند که بتوانید در آن به مقایسه قیمت انواع دستگاه‌های بسته بندی خشکبار و حبوبات از جمله قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل و قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی بپردازید. در صورتی که به راهنمای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات نیاز دارید، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید تا در نهایت به خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات مورد نظر خود بپردازید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *