دستگاه بسته بندی قند و چای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگاه بسته بندی حجمی با میانگین طول 174 سانتی‌متر، عرض 140 سانتی‌متر و ارتفاع 280 سانتی‌متر، وزنی در حدود 900 کیلوگرم دارد. این دستگاه با برق 2 کیلووات تک‌فاز و 3 فاز 220 الی 280 ولتی کار می‌کند. سرعت این دستگاه بسته بندی برابر با 20 الی 35 بسته در دقیقه است و هر بسته با دقت 5± گرم بسته بندی می‌گردد، این میزان خطا در بسته بندی با اوزان کمتر از 200 گرم افزایش پیدا می‌کند. برای بسته بندی محصولات با استفاده از دستگاه بسته بندی حجمی لازم است از لفاف سلفون، فویل و یا پلی‌استر استفاده گردد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حجمی

همانطور که از نام دستگاه بسته بندی حجمی مشخص است از سری ماشین آلات پرکن است که محصولات گرانولی اعم از حبوبات، غلات، شکر، نمک، پودرهای شوینده و ... را بر اساس حجم مورد نظر کاربر به صورت اتوماتیک بسته بندی می‌نماید.

معرفی دستگاه بسته بندی حجمی

همانطور که از نام دستگاه بسته بندی حجمی مشخص است از سری ماشین آلات پرکن است که محصولات گرانولی اعم از حبوبات، غلات، شکر، نمک، پودرهای شوینده و … را بر اساس حجم مورد نظر کاربر به صورت اتوماتیک بسته بندی می‌نماید. دستگاه های بسته بندی حجمی و پرکن توزینی انواعی از دستگاه‌پرکن گرانولی به شمار می‌روند. در مقالات قبل به بررسی تفاوت‌های دستگاه پرکن توزینی و بسته بندی حجمی پرداختیم. عملکرد دستگاه بسته بندی حجمی به این صورت است که مواد توسط بالابر درون مخزن ریخته می‌شوند و پیمانه‌های دستگاه که از قبل تنظیم شده اند زیر مخزن قرار گرفته و پس از پر شدن مواد را داخل بسته خالی می‌کنند هنگام استفاده از این دستگاه، کاربر تنها پیمانه مورد نظر خود، محصول و همچنین لفاف بسته بندی را روی دستگاه قرار داده و عملیات بسته بندی به صورت خودکار توسط این سیستم مکانیکی انجام می‌پذیرد.

نحوه نگهداری دستگاه بسته بندی حجمی

  • تنها محصولات گرانولی را برای بسته بندی در دستگاه بسته بندی حجمی قرار دهید. در صورت استفاده از دیگر محصولات احتمال نقص در کارکرد این دستگاه وجود دارد.
  • سعی کنید با استفاده از یک برس مسی قسمت‌هایی از دستگاه که جرم بیشتری می‌گیرند به خصوص قسمت پرس حرارتی را تمیز نگه دارید.
  • هر بار قبل از استفاده از دستگاه بسته بندی حجمی، پرس حرارتی دستگاه را بررسی نمایید و در صورت خرابی و فرسودگی، در راستای تعویض این قطعه اقدام نمایید.
  • با توجه به توصیه شرکت سازنده برای بسته بندی توسط دستگاه بسته بندی حجمی، حتماً از سلفون، فویل و یا آلومینیوم استفاده کنید.
  • به طور مداوم اتصالات، بست‌ها و سیم‌های دستگاه را بررسی نمایید و در صورت شل و یا آزاد بودن آن‌ها را محکم کنید.
  • به طور مداوم بخش‌های مختلف دستگاه را بررسی کنید و در صورت مشاهده مشکل و خرابی در هر قسمت سریعاً در جهت تعمیر و یا تعویض قطعه یا قطعات معیوب اقدام نمایید.
  • در صورت ایجاد هرگونه مشکل که برای شما قابل تشخیص نیست و در موارد بالا وجود ندارد، دستگاه را خاموش کرده و با پشتیبانی شرکت فروشنده دستگاه تماس بگیرید و برای حفظ سلامت خود و همچنین عدم آسیب جدی به دستگاه بسته بندی حجمی از انجام اقدامات خودسرانه پرهیز نمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی حجمی

ویترین نت با جمع آوری دستگاه ها و تولید کننده های صنایع بسته بندی و صنایع غذایی، به مرجعی برای خرید و فروش و گرفتن قیمت این دستگاه ها تبدیل شده است. برای گرفتن قیمت دستگاه های بسته بندی حجمی و مشاوره برای خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *