کدام دستگاه تسمه کش برای کسب و کار ما مناسب است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه تسمه کش یکی از دستگاه های کامل کننده روند بسته بندی محصولات مختلف است. معمولا بسته بندی های کوچک در کارتن ها و بسته بندی های بزرگتر قرار می گیرند. در این مرحله به دلیل وزن تقریبی بالا و سختی کار از دستگاه تسمه کش برای بستن تسمه هایی به دور کارتن و جعبه ها استفاده می شود. پیش از این در آکادمی ویترین نت انواع دستگاه تسمه کش را معرفی کردیم، دستگاه تسمه کش در مدل ها و با کارایی های مختلفی در بازار صنعت بسته بندی موجود است. در ادامه در خصوص نحوه کار انواع دستگاه تسمه کش، کاربردها و مزایای آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد و شما را در انتخاب دستگاه مناسب راهنمایی می‌کنیم.
دستگاه تسمه کش یکی از دستگاه های کامل کننده روند بسته بندی محصولات مختلف است.

دستگاه تسمه کش چیست؟

دستگاه تسمه کش برای کامل کردن بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا محصولات کوچک در بسته بندی های کوچک قرار می گیرند و تعداد مشخصی از آن ها در کارتن ها و جعبه های بزرگتر قرار داده می شوند. بدین ترتیب حمل و نقل و شمارش محصولات راحت تر صورت می گیرد. بزرگ شدن جعبه ها امکان حمل و نقل را سخت تر و آسیب پذیری را افزایش می دهد. در این شرایط از مدل های مختلف دستگاه بسته بندی تسمه کش استفاده می شود تا تسمه های پلاستیکی و یا فلزی به دور جعبه ها بسته شود. در مقاله قبل به این که دستگاه تسمه کش چگونه محصولات را بسته بندی می‌کند پرداختیم، این دستگاه ها می توانند به خوبی تسمه را به دور دستگاه کشیده و آن را در جای خود محکم کنند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه تسمه کش و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

تسمه کش دستی

ساده ترین مدل دستگاه تسمه کش، تسمه کش دستی است که برای بسته بندی های تعداد کم و با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل تسمه کش باید با کمک نیروی دست انسان کار کنند و از اهرم ها برای انجام کار استفاده می شود. معمولا تسمه کش دستی از تسمه های پلاستیکی برای بسته بندی استفاده می کند.

ساده ترین مدل دستگاه تسمه کش، تسمه کش دستی است که برای بسته بندی های تعداد کم و با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه کش برقی

تسمه کش برقی در اندازه ها و با کاربردهای مختلفی در بازار موجود هستند. این دستگاه های تسمه کش بدون نیاز به نیروی دست می توانند تسمه را به دور کارتن کشیده و آن را محکم کنند. تسمه های پلاستیکی و فلزی برای تسمه کش برقی استفاده می شوند.

دستگاه تسمه کش بادی

یکی از مدل های پرکاربرد در بسته بندی های تعداد زیاد تسمه کش بادی یا پنوماتیک هستند که با استفاده از برق و نیروی باد کار می کنند.

یکی از مدل های پرکاربرد در بسته بندی های تعداد زیاد تسمه کش بادی یا پنوماتیک هستند که با استفاده از برق و نیروی باد کار می کنند.

تسمه کش میزی

تسمه کش میزی از مدل های تسمه کش برقی هستند و معمولا در خطوط بسته بندی تعداد بالا استفاده می شوند. بسته ها با نوار نقاله به دستگاه وارد می شوند و دستگاه تسمه کش میزی با سرعت بالا عمل تسمه کشی را انجام می دهد. این مدل دستگاه های تسمه کش معمولا برای بسته بندی های سبک استفاده می شوند.

تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی همانند تسمه کش دستی قابل حمل و نقل یا پرتابل است ولی به دلیل استفاده از باتری های قابل شارژ از موتور های برقی برای کار استفاده می کند. معمولا برای بسته بندی جعبه های بزرگ و قوی از تسمه کش شارژی استفاده می شود.

تسمه کش شارژی همانند تسمه کش های دستی قابل حمل و نقل یا پرتابل است ولی به دلیل استفاده از باتری های قابل شارژ از موتور های برقی برای کار استفاده می کند. معمولا برای بسته بندی جعبه های بزرگ و قوی از این مدل دستگاه استفاده می شود.

کاربردهای دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش برای محکم کردن بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه هایی که به وسیله دستگاه تسمه کش متصل شوند بسیار محکم خواهدن بود و به شکل اتفاقی نیز باز نخواهند شد. در این شرایط از تسمه های نصب شده به دور کارتن و جعبه ها برای حمل و نقل و جا به جایی نیز استفاده می شود. تسمه ها موجب می شوند در صورت وارد شدن فشار به جعبه ها نیز از هم باز نشوند و بتوانند تا مقصد از محصول به خوبی محافظت کنند.

مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش

  • دستگاه تسمه کش در مدل های مختلفی در بازار موجود است که همین عامل موجب می شود شما بتوانید به راحتی مدلی را انتخاب نمایید که با نیاز های شما هم خوانی دارد.
  • تسمه کش های برقی می توانند با سرعت کار تسمه کشی را انجام دهند و به نوعی کار خط بسته بندی را با سرعت بالاتری به اتمام برسانند تا بتوانید به سرعت آن ها را برای حمل و نقل آماده کنید.
  • تسمه کش‌های برقی و شارژی از موتور های جدید و با طراحی مناسب بهره می برند که موجب می شود در عین داشتن کارایی بالا، دستگاه مصرف انرژی پایینی داشته باشد.
  • مدل های مختلف تسمه کش می توانند از تسمه های بسته بندی با جنس های مختلف استفاده کنند که همین عامل موجب می شود بتوانید از یک دستگاه تسمه کش برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده نمایید.

قیمت دستگاه تسمه کش

پس از بررسی نحوه کارکرد و مدل های مختلف دستگاه تسمه کش، با مراجعه به ویترین نت می‌توانید مشخصات فنی و قیمت انواع دستگاه تسمه کش را باهم مقایسه کرده و مدل مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید و خرید دستگاه تسمه کش را به طور آنلاین انجام دهید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

2 دیدگاه برای “کدام دستگاه تسمه کش برای کسب و کار ما مناسب است؟

  1. مهران ارجمندنیا گفته:

    سلام برای محکم کردن کارتن لوارم خانگی بزرگ مثل یخچال و لباسشویی
    که البته تعداد کم هستند کدام مدل کاربرد داره برای تسمه پلاستیکی

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.دستگاه تسمه کش دستی نامحدود تایوانی میتوانید خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *