راه اندازی کسب و کار در منزل با تولید و فروش فلافل

زمان مطالعه: 8 دقیقه

دستگاه فلافل زن خانگی یکی از تجهیزات صنایع غذایی است که با همه گیر شدن این غذای خوشمزه و سریع بسیار پرفروش شده است. این دستگاه‌ها میتوانند به خوبی فلافل‌های آماده سرخ کردن را تولید کنند که میتوان این فلافل‌های تولیدی را به عنوان یک وعده غذای لذیذ و یا حتی برای فروش استفاده کرد. کسب و کارهای خانگی و درآمدزایی در منزل در حال حاضر رو به پیشرفت هستند و یکی از این کسب و کارهای پر رونق فروش محصولات غذایی آماده و نیمه آماده است. دستگاه فلافل زن خانگی و بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل نیز می‌تواند انتخاب خوبی شروع یک کسب و کار کوچک و کسب درآمد در خانه باشد. در ادامه انواع دستگاه فلافل زن خانگی را معرفی خواهیم کرد و در خصوص مزایای استفاده از آن‌ها و دستگاه فلافل زن اتوماتیک بیشتر توضیح خواهیم داد.

در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری و جلوگیری از اطلاف وقت، در برنامه غذایی روزانه از محصولات کنسرو شده و یا غذاهای آماده استفاده می‌کنند. یکی از پر طرفدار ترین این محصولات فلافل های نیمه آماده هستند. با این اوصاف شاهد رونق بازار کار فلافلی هستیم.
بسیاری از شرکت های تولیدکننده صنایع غذایی، فلافل نیم آماده را در سبد محصولات خود توزیع می-کنند. در ترکیبات این تولیدات، برای بالا بردن تاریخ انقضا از مواد افزدونی و نگهدارنده استفاده می-شود. شما می‌توانید با تولید خانگی فلافل، در بازار کار فلافلی سود قابل توجهی را به دست بیاورید.
مسلما ترجیح افراد استفاده از تولیدات شما خواهد بود. در صورتی که این مواد غذایی را با رعایت نکات بهداشتی و طعمی دلپذیر آماده کنید. شکل خانگی این کسب و کار به راحتی قابل اجرا خواهد بود. شما می‌توانید از فلافل زن دستی استفاده کنید. اما زمانی را در نظر بگیرید که حجم بالایی از سفارشات را تقبل کرده باشید. مسلما زمان و انرژی شما پاسخگوی حجم بالای کار نخواهد بود.
متخصصان فعال در حوزه طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی، برای سهولت فعالیت شما در بازار کار فلافلی، دستگاه های فلافل زن را در ابعاد و ظرفیت های متنوع در بازار عرضه کرده اند. با تهیه مواد اولیه مرغوب و ترکیب درست اندازه ها، می‌توانید باقیه کار را به این دستگاه ها بسپارید.
به غیر از فرایند تولید میبایست یک سری از هدف گذاری ها را، برای مدیریت این کسب و کار در نظر داشته باشید. بازار یابی حرفه ای، رعایت اصول بهداشت و تمیزی در بسته بندی، شیوه تبلیغاتی درست همگی در بقای این کسب و کار خانگی حایز اهمیت هستند.
با رعایت این موارد می‌توانید در بازار کار فلافلی نه تنها کسب در آمد کنید، بلکه شکل خانگی این کار را گسترش داده و در آینده نه چندان دور در حوزه صنایع غذایی در قالب یک برند مستقل فعالیت کنید. در ادامه اطلاعاتی در رابطه شیوه عرضه محصولات در اختیار شما قرار خواهیم داد.

راه اندازی کسب و کار در منزل با تولید و فروش فلافل

حتما ببینید: تولید همبرگر

محصولات خود را چگونه عرضه کنیم؟

موضوع رقابت در بازار کار فلافلی قابل انکار نیست. در حال حاضر نیاز بازار توسط فعالان صنایع غذایی محصولات آماده و نیم آماده، تقریبا تامین شده است. در نتیجه میبایست هدف شما ایجاد یکسری تمایز مثبت در تولید این غذای نیم آماده باشد. از رسپی های اصیل برای پخت این غذا استفاده کنید. سعی کنید با کم و زیاد کردن ادویه ها و سبزیجات معطر، به یک طعم متفاوت و در عین حال عامه پسند برسید.
محصولات را خود با توجه به حجم سفارشات آماده کنید، تولیدات شما باید تازه و خوش رنگ باشد. در برخی از انواع توزیع محصول، فلافل ها برای مدتی در فریزر های فروشگاه نگهداری خواهند شد. این زمان مسلما نسبت به محصولات شرکتی کم تر است. چرا که تولیدات شما حاوی نگهدارنده نیستند. در نتیجه از بسته بندی های مناسب، برای حفظ کیفیت فلافل ها استفاده کنید.

کسب و کارخانگی با تولید و فروش فلافل

مشتریان من چه کسانی هستند؟

فروشگاه های زنجیره ای

شما می‌توانید فلافل های تولید شده را، به صورت وزنی و یا تعداد بسته بندی کنید. این بسته ها را برای عرضه، به فروشگاه های زنجیره ای ببرید. در صورت توافق بین متصدی فروشگاه و بازار یاب شما، می‌توانید حجم بالایی از تولیدات خود را بفروشید.

اغذیه فروشی ها

بسیاری از فست فود ها و یا همان اغذیه فروشی ها، برای فروش ساندویچ فلافل، از قرص های نیم آماده فلافل استفاده می‌کنند. چرا که فضا و زمان کافی را برای تولید مستقیم این غذا ندارند. مثل انواع نیم پخت سالاد و همبرگر ها. در نتیجه می‌توانید به صورت وزنی یا فله، تولیدات خود را به آن ها بفروشید.

سوپر مارکت ها

اغلب سوپر مارکت ها، برای تکمیل شدن اجناس خود از محصولات این چنینی استقبال می‌کنند. شاید حجم فروش شما به این فروشنده ها اندک باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد بیشماری از این مغازه ها در هر منطقه و خیابان مشغول به کار هستند و مشتریان مخصوص به خود را دارند.

راه اندازی کار خانگی تولید و فروش فلافل

فروشگاه های پروتئینی

در این فروشگاه ها انواع سوسیس و کالباس، همبرگر و دیگر محصولات پروتئینی به فروش می‌رسد. مشتریان این فروشگاه ها، به دنبال خرید یک مواد اولیه با پخت آسان هستند. در اصطلاح عامیانه یک وعده غذایی حاضر و آماده که فقط نیاز به سرخ شدن داشته باشد. فلافل های خوش طعم شما می‌توانند در این فروشگاه ها فروخته شوند.

فروشگاه های مخصوص گیاه خواران

مواد اولیه تهیه فلافل، موجب شده تا این غذا یک خوراک گیاهی محسوب شود. افراد گیاه خوار و یا همان وگن، از خرید این فلافل های پیش پخت استقبال خواهند کرد. در نتیجه می‌توانید تولیدات خود را به فروشگاه های مخصوص گیاه خواران بفروشید.

خانم های خانه دار

در ابتدای مطلب عنوان کردیم که اغلب، افراد شاغل و پر مشغله از خرید این نوع غذاها استقبال می-کنند. باید این نکته را در نظر داشت که مادر های خانه دار از این قضیه مستثنا نیستند. رسیدگی به امور خانه و فرزندان زمان زیادی را از خانم های خانه دار خواهد گرفت. می‌توانید فلافل ها را در اماکنی مثل پارک های بانوان، باشگاه ها و آموزشگاه به این افراد بفروشید.

کار خانگی تولید و فروش فلافل

جمع بندی

در ابتدای ورود به بازار کسب و کار فلافلی، تمامی فرایند تولید و توزیع می‌تواند به شکل خانگی مدیریت شود. با بازار یابی و بسته بندی درست و شناسایی مشتریان خود، میتوانید آغازگر یک کسب و کار پرسود باشید.
صرفا با تهیه مواد اولیه مرغوب و بکارگیری دستگاه های پیشرفته، به راحتی می‌توانید حجم بالایی از فلافل های نیم آماده را تولید و توزیع کنید. چرا که در حال حاضر غذاهای نیمه آماده از محبوبیت و آمار فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.
دستگاه فلافل زن خانگی یکی از تجهیزات صنایع غذایی است که با همه گیر شدن این غذای خوشمزه و سریع بسیار پرفروش شده است.

دستگاه‌های مورد نیاز : دستگاه فلافل زن رومیزی – دستگاه سرخ کن – دستگاه دوخت ریلی
حداقل فضای مورد نیاز : 24 متر
میزان سرمایه اولیه : 30 میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه : 1.5 ماه
تعداد نیروی مورد نیاز : 3 نفر

راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه فلافل زن رومیزی

اگر شما هم به فکر درآمدزایی در خانه هستید، با خرید یک دستگاه فلافل زن کوچک یا دستگاه فلافل زن رومیزی می‌توانید به راحتی یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید. دستگاه فلافل زن رومیزی به دلیل داشتن ابعاد مناسب و اقتصادی بودن برای راه اندازی یک کسب و کار نوپا بسیار مناسب است. در بین ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه فلافل زن رومیزی قیمت مناسبی دارد و به شما امکان تولید انواع فلافل، کتلت و ناگت آماده خانگی را می دهد. آماده کردن مواد اولیه این غذاها بسیار ساده است و شما می توانید با هزینه و زحمتی کم این مواد اولیه را با کیفیت بالا تهیه نمایید. اما ویترین کار شما و بخشی که باید به مشتری نشان دهید قالب زدن محصول است. در این قسمت دستگاه فلافل زن خانگی به کمک شما می آید. تفاوتی در شکل ظاهری تولید شده توسط دستگاه های فلافل زن اتوماتیک و دستی وجود ندارد و هر دو دستگاه شکلی یک دست و منظم به محصول تولیدی شما می دهند که موجب می شود بتوانید به راحتی آن ها را با دستگاه دوخت پلاستیک ریلی، بسته بندی کرده و برای عرضه به بازار آماده کنید.
دستگاه فلافل زن رومیزی در هر ساعت به طور متوسط 4000 قرص فلافل را را قالب گیری و آماده می‌کند.

هر قرص فلافل وزنی حدود 20 تا 30 گرم دارد و با هر کیلوگرم خمیر فلافل میتوان 40 قرص فلافل تولید کرد و به سود خالص 2 تا 3 برابری با فروش فلافل رسید.

یکی دیگر از مزایای دستگاه فلافل زن رومیزی یا خانگی در عدم نیاز آن به تجربه و نیروی کار زیاد بر می گردد. هر فرد بی تجربه ای نیز می تواند به راحتی با دستگاه فلافل زن رومیزی کار کند و تعداد زیادی محصول را در زمان کمی آماده کند. نیاز به تعداد نیروی کار کم موجب می شود این کسب و کار خانگی کوچک سود دهی مناسبی داشته باشد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه فلافل زن و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

دستگاه فلافل زن خانگی دستی

دستگاه فلافل زن خانگی دستی یکی از پر مصرف ترین مدل های موجود در بازار است. این وسیله که از نظر ظاهری شبیه به گوشت کوب های قدیمی است، با استفاده از فنر و محفظه خود ماده فلافل آماده را به فلافل های گرد و یک دست تبدیل می کند. از این فلافل زن‌ها در ساندویچ فروشی ها نیز استفاده می شود و در صورت ماهر بودن فرد می توان در مدتی کوتاه تعداد زیادی فلافل آماده سرخ شدن تولید کرد. در کسب و کار های خانگی نیز می توان در صورت داشتن نفرات زیاد و آمادگی بدنی از این دستگاه ها برای تولید مقدار زیاد استفاده کرد. اگر مواد اولیه فلافلِ شما بهداشتی و خوش طعم باشد و غذای با کیفیتی تولید کنید پس از مدتی می‌توانید یک کار خانگی پر درآمد داشته باشید.

دستگاه فلافل زن خانگی نیز می تواند انتخاب خوبی برای کسب و کارهای خانگی و کوچک باشد.

دستگاه فلافل زن اتوماتیک

دستگاه فلافل زن اتوماتیک که یکی از ماشین آلات عمل آوری مواد غذایی است در اندازه ها و توان های تولیدی مختلفی در بازار موجود هستند. این مدل ها مواد آماده فلافل را تحویل می گیرند و به سرعت فلافل های قالب زده شده و آماده را به شما تحویل می دهند. در صورتی که کسب و کار بزرگتری دارید و می خواهید تولید خود را با سرعت و راحتی بیشتری انجام دهید استفاده از دستگاه فلافل زن اتوماتیک به شدت توصیه می شود.

 در صورتی که کسب و کار بزرگتری دارید و می خواهید تولید خود را با سرعت و راحتی بیشتری انجام دهید استفاده از دستگاه فلافل زن اتوماتیک به شدت توصیه می شود.

ویژگی های دستگاه فلافل زن خانگی

  • دستگاه فلافل زن خانگی می تواند به خوبی فلافل و یا دیگر مواد آماده را قالب زنی کند. این دستگاه می تواند برای قالب زدن انواع فلافل، ناگت، کتلت و دیگر موادی که به قالب های گرد و آماده نیاز دارند مورد استفاده قرار گیرد.
  • دستگاه فلافل زن اتوماتیک در عین داشتن توان تولیدی بالا، مصرف برق پایینی دارد. بیشتر مدل های این دستگاه ها به برق تک فاز نیاز دارند و به همین دلیل می توانید به راحتی از آن ها در منازل نیز استفاده نمایید.
  • استفاده از دستگاه فلافل زن خانگی نیاز به دخالت دست در تولید محصول را به حداقل می رساند و بدین ترتیب محصول تولیدی از نظر بهداشتی کاملا تمیز و مناسب خواهد بود.
  • قالب های استفاده شده در دستگاه فلافل زن خانگی یک دست هستند و وزن و اندازه مشخصی نیز دارند. بدین ترتیب می توانید به راحتی مقدار تولید خود را اندازه گیری کنید و حاشیه سود کسب و کار خانگی خود را محاسبه نمایید.

استفاده از دستگاه فلافل زن خانگی نیاز به دخالت دست در تولید محصول را به حداقل می رساند و بدین ترتیب محصول تولیدی از نظر بهداشتی کاملا تمیز و مناسب خواهد بود.

قیمت انواع دستگاه فلافل زن

در سایت ویترن نت امکان مشاهده و مقایسه انواع دستگاه فلافل زن از لحاظ قیمت و مشخصات فنی برای شما عزیزان فراهم است و همچنینی می‌توانید با شماره 0214415856 تماس بگیرید و به طور رایگان از مشاوره خرید بهره مند شوید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

1 دیدگاه برای “راه اندازی کسب و کار در منزل با تولید و فروش فلافل

  1. مهدیه گفته:

    سلام من دنبال کاردرمنزل هستم خانم هستم ۳۴ متاهل ودرسهرغریب مشکات هستم اونم فلافل زنی درمنزل اما دستم خالیس میش کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *