راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه میوه خشک کن خانگی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

این روزها و در فصل پاییز، ایجاد کسب و کار خانگی با <a data-cke-saved-href=

چیپس میوه یا میوه خشک این روزها بسیار محبوب شده است و در مجالس و مهمانی‌ها کاربرد زیادی دارد و به همین دلیل تولید میوه خشک به یکی از مشاغل خانگی پررونق در صنایع غذایی تبدیل شده است. از گذشته نیز در شب‌های طولانی زمستان در کنار آجیل، از میوه خشک به عنوان تنقلات استفاده می‌کردند. فصل پاییز زمان مناسبی برای ایجاد یک کسب و کار خانگی با استفاده از دستگاه ميوه خشك كن خانگی است. پیش از این در بلاگ ویترین نت به نحوه تاسیس کارگاه میوه خشک کنی خانگی و راه اندازی خط تولید سبزی و میوه خشک پرداخته‌ایم. در این مقاله جزئیات راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه ميوه خشک كن خانگی را بررسی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن نکات خرید دستگاه میوه خشک کن را مطالعه کنید.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه سبزی و میوه خشک کن

نحوه تولید چیپس میوه با دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه‌های مورد نیاز : دستگاه هسته گیردستگاه اسلایسردستگاه ميوه خشك كندستگاه دوخت پلاستیک
حداقل فضای مورد نیاز : 12 متر
تعداد نیروی مورد نیاز : 2 نفر
سرمایه مورد نیاز : 15 میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه : 3 ماه

  • به طور طبیعی اولین مرحله از کار میوه خشک کنی، شستشوی محصولات است که معمولا برای شروع یک کسب و کار خانگی با دست انجام می‌شود ولی اگر مقدار زیادی میوه دارید و بودجه‌ی خوبی هم در اختیار شماست می‌توانید با دستگاه و وان شستشو میوه‌ها را بشویید.
  • مرحله بعدی هسته گیری میوه‌های هسته دار است. مناسب ترین وسیله برای شروع کار دستگاه هسته گیر اهرمی است که در کوتاه‌ترین زمان این کار را انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای خروجی بهتر و با کیفیت تر محصول یک دستگاه هسته گیر مناسب برای کسب و کار کوچک خود تهیه کنید.
  • در این مرحله نوبت به خرد کردن و تکه کردن میوه‌ها می‌رسد. دستگاه اسلایسر دستی بهترین انتخاب برای این کار است که میوه‌ها را یک دست و یک اندازه اسلایس و خرد می‌کند. شما کمتر از 1 میلیون تومان برای تهیه یک دستگاه اسلایسر دستی نیاز دارید.
  • حالا نوبت به اصلی ترین مرحله می‌رسد. دستگاه میوه خشک کن کابینی، مناسب‌ترین نوع خشک کن میوه برای شروع یک کسب و کار خانگی است. می‌توانید با دستگاه ميوه خشك كن خانگی 15 سینی کار خود را شروع کنید. قیمت این دستگاه خشک کن میوه خانگی آنقدر بالا نیست و می‌توانید با کمتر از 10 میلیون تومان دستگاه با کیفیتی تهیه کنید. پیش از این نحوه کار دستگاه میوه خشک کن را توضیح داده ایم. ابتدا باید میوه‌ها را به طور جداگانه و بدون اینکه خیلی به هم چسبیده باشند بر روی سینی‌های دستگاه ميوه خشك كن که یک لایه پلی اتیلن نسوز روی آنها پهن شده است، بچینید و پس از انجام تنظیمات دما و زمان مورد نیاز برای هر محصول، پروسه خشک شدن و تخلیه رطوبت میوه‌ها به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود.پس از پایان زمان تنظیم شده، درب دستگاه خشک کن میوه را باز کرده و میوه‌های خشک شده آماده را از آن خارج کنید.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌های خط میوه خشک کن با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

ویدئوی نحوه عملکرد میوه خشک کن

آخرین مرحله تولید چیپس میوه، بسته بندی محصولات است. با پر کردن پاکت‌های آماده در وزنهای مورد نظر به وسیله دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی که یکی از 5 دستگاه بسته بندی خانگی پرکاربرد است، می‌توان کار بسته بندی را تکمیل کرد.

مراحل بالا تنها برای میوه قابل انجام است و برای خشک کردن سبزی کافی است پس از شستشو سبزی‌ها را داخل دستگاه میوه خشک کن قرار داده و به راحتی توسط دستگاه خشک کن، خشک شوند.

اگر قصد خرید دستگاه ميوه خشك كن خانگی و راه اندازی کسب و کار خانگی را دارید پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید دستگاه خشک کن میوه و 10 سوال مهم خریداران درباره دستگاه خشك كن ميوه را مطالعه کنید.

امیدواریم با موفقیت در این زمینه و پس از گسترش کسب و کار خود بتوانید خط تولید خشک کن میوه و سبزیجات را راه اندازی کنید.

از یک دستگاه میوه خشک کن می‌توان برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

5 دیدگاه برای “راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه میوه خشک کن خانگی

  1. الهه رشیدی زاده گفته:

    سلام . از اونجایی که هر میوه برای خشک شدن احتیاج به دمای مورد نیاز داره ، آیا اطلاعاتی وجود داره که برای هر میوه باید چیکار کرد؟

    • z.h گفته:

      سلام، یه سری از شرکت ها مثل شرکت آراد ماشین این اطلاعات رو کامل در اختیارت میذارن.

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت راهنمایی از نحوه کارکرد محصول با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.
      02191001170 _ 09921603901

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *