مقایسه انواع دستگاه سلفون کش

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه سلفون کش یکی از دستگاه‌های بسته بندی است که در صنایع غذایی، کارگاه‌های صنعتی و همچنین فروشگاه‌ها‌ و کسب و کار‌های کوچک خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا بسته بندی‌های مواد غذایی و یا کارتن‌ها با پوششی از سلفون استرچ و یا همان نایلون نازک پوشانده می شوند.به دلیل ضخامت کم سلفون، که از تفاوت های سلفون با نایلکس است از دستگاه‌هایی برای نصب و پوشش کامل سطح استفاده می شود.در ادامه در خصوص انواع دستگاه سلفون کش، کاربرد‌ها و مزایای آن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش یکی از ابزار بسته بندی ست که در کارگاه ‌‌های صنعتی و همچنین فروشگاهها و کسب و کارهای کوچک خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع دستگاه سلفون کش

به طور کلی دستگاه سلفون کش برای کشیدن انواع نایلون‌ها بر روی محصولات با جنس و شکل ‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.در ادامه در خصوص انواع این دستگاه‌ها و نحوه کار آن‌ها توضیح خواهیم داد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ سلفون کش و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

 

دستگاه سلفون کش دستی یا رومیزی

دستگاه سلفون کش رومیزی و یا دستی در کارگاه‌های کوچک، فروشگاه‌ها و یا کسب و کارهای خانگی به کار برده می‌شود.در این مدل دستگاه، سلفون از دستگاه خارج می‌شود ولی عمل کشیدن بر روی محصول توسط اپراتور انجام می‌گیرد و بسته به پیشرفته بودن و یا معمولی بودن دستگاه، برش به وسیله حرارت و یا تیغه انجام می‌شود. این دستگاه‌ها برای بسته بندی مواد غذایی و جعبه‌های کوچک کاربردی هستند.

دستگاه سلفون کش رومیزی و یا دستی در کارگاه های کوچک کاربرد دارد.
 

دستگاه سلفون کش اتوماتیک

سلفون کش‌های اتوماتیک شبیه به مدل دستی کار می کنند و تنها تفاوت در آن ها عدم نیاز به اپراتور است. جعبه و یا محصول بر روی صفحه دستگاه سلفون کش قرار می‌گیرد و خود دستگاه به شکل اتوماتیک سلفون را دور تا دور محصول می‌پیچد. مدل‌های اتوماتیک در اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند و بیشتر برای بسته بندی جعبه‌ها و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه سلفون کش حرارتی

دستگاه سلفون کش حرارتی از سلفون‌های با ضخامت بالا استفاده میکنند. این دستگاه‌ها‌ با گرم کردن سلفون به آن انعطاف بیشتری می دهند و بدین شکل آن را به شکل کامل بر روی جعبه و محصول قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها پیشرفته ترین مدل دستگاه سلفون کش هستند که در صنایع بسته بندی و برای محصولات مهم استفاده می‌شوند.

دستگاه سلفون کش جعبه یا کارتن

برخی محصولات بعد از قرار گرفتن در داخل جعبه و یا کارتن‌ها باید با سلفون پوشانده شوند. در این شرایط دستگاه‌های سلفون کش بزرگی وجود دارند که این عملیات را به شکل کاملا اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک انجام می‌دهند که به دستگاه سلفون کش جعبه نیز گفته می‌شود.
 

دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه‌ سلفون کش خانگی شباهت زیادی به سلفون کش دستی دارد و تنها تفاوت آن‌ها در اندازه کوچک تر و استفاده از تیغه‌های معمولی است. سلفون‌کش‌های خانگی برای مصارف معمولی خانگی و همچنین تولیدات محدود خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد‌های دستگاه سلفون کش

  • بسته بندی انواع مواد غذایی برای نگهداری و یا فروش.
  • بسته بندی انواع کارتن و جعبه برای ارسال به مسافت های دور.
  • نگهداری بیشتر از محصولات و تازه نگه داشتن آنها.

    دستگاه سلفون کش برای بسته بندی انواع مواد غذایی استفاده می شود.

مزایای استفاده از دستگاه سلفون کش

  • سلفون‌ها نایلون‌های نازکی هستند و در حال حاضر نیز با بالا رفتن قیمت پلاستیک جزو بسته بندی‌های ارزان قیمت قرار نمیگیرند. به همین دلیل برای بسته بندی بهتر است از دستگاه سلفون کش استفاده کنید تا میزان خرابی و از دست رفتن سلفون‌ها به حداقل برسد.
  • محصولات خانگی و صنعتی باید دارای بسته بندیهای مناسبی باشند تا از نظر بهداشتی و جذابیت نظر مصرف کننده را به خود جلب کنند. سلفونها به دلیل نازک بودن و حالت براق خود می توانند جلوه بهتری به محصول شما بدهند و آن را در نظر مصرف کننده با کیفیت تر نشان دهند.
  • معمولا محصولات برای فروش مسافت زیادی را طی میکنند و زمان زیادی از تولید تا مصرف آنها می گذرد. سلفونها می توانند در کنار جلوگیری از خراب شدن محصول، موجب تازه نگه داشته شدن آن نیز شوند. رسیدن نور و همچنین عدم ورود هوا به داخل محصول تازگی آن را برای زمان زیادی تضمین می کند.
  • سلفون‌ها در کنار نازک بودن اما می توانند فشار و ضربه را تا حدودی تحمل کنند که موجب می شوند به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی در نظر گرفته شوند.

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *