کدام دستگاه اسلایسر مناسب کسب و کار شماست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه اسلایسر

دستگاه اسلایسر یا برش دهنده، یکی از ماشین آلات تصفیه و آماده سازی موادغذایی است که میوه ها و محصولات مختلف را یک شکل و یک اندازه خرد و قطعه قطعه می کند. این دستگاه ها با استفاده از تیغه‌های بسیار تیز خود می توانند محصولات غذایی مختلف را برش دهند. در سال های اخیر مصرف مواد غذایی آماده و نیمه آماده پیشرفت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل کارگاه های تولید مواد غذایی زیادی میوه ها و دیگر مواد غذایی را به شکل ورقه ای و یا خشک در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.همچنین یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی در صنایع غذایی، دستگاه اسلایسر است.
دستگاه اسلایسر بر اساس نوع و مدل خود می تواند در زمانی کم برش های کاملا دقیق و مناسبی از محصولات مختلف ارائه کند. در ادامه در خصوص انواع دستگاه اسلایسر صنعتی، کاربرد و نکات خرید اسلایسر صحبت خواهیم کرد.

انواع دستگاه اسلایسر بر اساس نوع کارکرد

دستگاه اسلایسر دستی

  • اسلایسرهای خانگی یا دستی معمولا در اندازه های کوچک در بازار موجود هستند و برای برش مواد غذایی نرم استفاده می شوند. مواد غذایی مانند گوجه در اسلایسرهای برقی له می شوند و برای اینکه بافت موجود در آن ها از بین نرود باید از اسلایسرهای دستی با تیغه های نرم استفاده شود. معمولا کارخانه های صنعتی به دلیل نیاز به نیروی کار بالا و سرعت عمل پایین از اسلایسر دستی استفاده نمی کنند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ اسلایسر و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

مدل های دستی معمولا در اندازه های کوچک در بازار موجود هستند و برای برش مواد غذایی نرم استفاده می شوند.

دستگاه اسلایسر برقی

  • اسلایسر های برقی که عموما با نام دستگاه اسلایسر شناخته می‌شوند، از موتورهای الکتریکی قدرتمند برای به گردش در آوردن تیغه‌های تیز خود استفاده می کنند. بدین ترتیب محصولی که در داخل اسلایسر قرار گرفته به شکل کامل و یک دست برش می شود. قدرت موتور و همچنین میزان تیزی تیغه های این دستگاه صنایع غذایی می تواند بازه محصولاتی که برش می شوند را مشخص می کنند. دستگاه اسلایسر برقی در مدل های صنعتی و خانگی در بازار موجود است.

سلایسر های برقی از موتور های الکتریکی قدرتمند برای به گردش در آوردن تیغه های تیز خود استفاده می کنند.

انواع دستگاه اسلایسر برقی

دستگاه اسلایسر میوه

  • اسلایسر های میوه توان تولیدی پایین تری دارند و از تیغه های معمولی استفاده می کنند. این دستگاه ها می توانند انواع میوه ها و سبزی ها را در زمانی کم برش دهند. اسلایسر های میوه معمولا به همراه دستگاه میوه خشک کن استفاده می شوند و میوه های برش شده برای خشک شدن به دستگاه خشک کن میوه و سبزی فرستاده می شوند. این روزها بسیاری از افراد به تاسیس کارگاه میوه خشک کنی روی آورده اند که دستگاه اسلایسر میوه یکی از مهم ترین تجهیزات این شغل است.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ اسلایسر با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

اسلایسر های میوه توان تولیدی پایین تری دارند و از تیغه های معمولی استفاده می کنند.

دستگاه اسلایسر گوشت

  • اسلایسر گوشت نیز برای برش دادن و خرد کردن انواع گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. برخی اسلایسر ها فقط می توانند گوشت های مختلف را به شکل ورقه ای برش دهند. برخی دستگاه های قوی تر می توانند گوشت ها را به شکل مکعبی برش دهند. برخی مدل های صنعتی و بسیار قدرتمند نیز وجود دارند که می توانند گوشت و حتی استخوان های موجود در آن ها را نیز به شکل چرخ شده تحویل دهند. دستگاه اسلایسر گوشت در مدل ها و توان های مختلف در انواع صنایع غذایی و فروشگاه های مواد پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرند.

اسلایسر گوشت نیز برای برش دادن و خرد کردن انواع گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد انواع دستگاه اسلایسر

  • برش انواع میوه و سبزی به عنوان دستگاه اسلایسر میوه
  • برش انواع گوشت به عنوان اسلایسر گوشت
  • ریز کردن و خرد کردن انواع سبزی

مزایای استفاده از دستگاه اسلایسر

  • دستگاه اسلایسر در مدل های مختلفی در بازار موجود است و هر کسب و کار و صنایعی می تواند بر اساس نیاز خود مدل مناسب را تهیه نماید. انتخاب زیاد به شما این امکان را می دهد که هماهنگ ترین دستگاه با نیاز خود را تهیه نمایید و هزینه اولیه و نگهداری بیشتری پرداخت نکنید.
  • بیشتر مدل های اسلایسر موجود در بازار می توانند محصولات و مواد غذایی مختلفی را در شکل ها و اندازه های مختلف برش دهند. بدین ترتیب شما دیگر نیازی به تهیه مدل های مختلف دستگاه ها را نخواهید داشت و می توانید به کمترین هزینه یک دستگاه چند کاره تهیه نمایید.
  • بیشتر مدل های دستگاه اسلایسر مجهز به سیستم های ایمنی کامل هستند که از بروز حوادث مختلف در محیط کار جلوگیری می کنند. تیغه های تیز این دستگاه ها می توانند موجب آسیب رسیدن به کارگران شوند اما سیستم های ایمنی و همچنین اتوماتیک بودن دستگاه ها این خطر ها را به میزان زیادی کاهش می دهند.
  • انواع مختلف دستگاه اسلایسر برقی از موتور های الکتریکی با مصرف انرژی مناسب بهره می برند. این دستگاه ها از موتور هایی با طراحی جدید استفاده می کنند که موجب می شود بتوانند با مصرف انرژی کمتر توان تولیدی بالایی ایجاد کنند. هزینه کمتر برای برق دستگاه می تواند حاشیه سود شرکت تولیدی مواد غذایی را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *