نگاهی به تفاوت‌های انواع دستگاه‌ فلافل زن اتوماتیک

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه فلافل زن صنعتی یکی از دستگاه‌های عمل آورنده مواد غذایی است که به دلیل محصول تولیدی پر طرفدار خود به یکی از دستگاه‌های پرمصرف در صنایع غذایی تبدیل شده است.این دستگاه‌ها می توانند انواع فلافل، کتلت، شامی و ناگت را آماده و قالب گیری کنند. حتی برای کسب و کارهای خانگی و کوچک هم دستگاه فلافل زن خانگی وجود دارد که به خوبی انواع فلافل را آماده می‌کند. انواع دستگاه فلافل زن صنعتی و خانگی در بازار موجود است که بسته به نوع نیاز می‌توان بهترین گزینه را انتخاب کرد. در ادامه در خصوص انواع دستگاه فلافل زن صنعتی، کاربرد‌ها و مزایای آن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.
دستگاه فلافل زن صنعتی یکی از دستگاه‌های پر طرفدار صنایع غذایی است

انواع دستگاه فلافل زن صنعتی

دستگاه فلافل زن اتوماتیک

این نوع دستگاه فلافل زن می تواند به شکل کاملا اتوماتیک به تولید فلافل و دیگر محصولات مشابه بپردازد.دستگاه فلافل زن اتوماتیک در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که حتی برخی مدل ها خود از قابلیت چرخ گوشت استفاده می کنند و می توانند نخود و گوشت را چرخ کرده و برای قالب گیری آماده کنند. برخی دیگر از مدل‌های دستگاه فلافل زن فقط مواد آماده را با یکدیگر مخلوط کرده و قالب گیری را انجام می دهند. بعضی مدل‌های ساده تر نیز فقط می توانند مخلوط آماده شده را قالب گیری کرده و برای بسته بندی آماده کنند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ فلافل زن و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

دستگاه فلافل زن اتوماتیک می تواند به شکل کاملا اتوماتیک به تولید فلافل و دیگر محصولات مشابه بپردازد

دستگاه فلافل زن ریلی

دستگاه‌های فلافل زن ریلی فضای بیشتری را اشغال میکنند و بیشتر در کارگاه‌های تولید مواد غذایی نیمه آماده مورد استفاده قرار می گیرند. در دستگاه فلافل زن ریلی،مخلوط آماده وارد دستگاه می شود و قالب‌های ناگت و محصولات مشابه بر روی خطوط ریلی غلطک قرار داده می شوند. در آخر خط نیز محصولات آماده برای بسته بندی فرستاده می شوند. این دستگاه‌ها سرعت عمل بسیار بالایی دارند و تعداد محصولات آن ها در یک روز بسیار زیاد است.

دستگاه‌های فلافل زن ریلی فضای بیشتری را اشغال میکنند.

دستگاه فلافل زن رومیزی

دستگاه فلافل زن رومیزی نیز در میان دسته بندی دستگاه فلافل زن صنعتی قرار می گیرند اما از نظر اندازه و میزان تولید به دستگاه‌های اتوماتیک و ریلی نزدیک نمی شوند. این دستگاه‌ها فقط می‌توانند مواد آماده را قالب گیری کنند و بیشتر در رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا استفاده می شوند. دستگاه‌های فلافل زن رومیزی می توانند به شکل همزمان فقط یک عدد فلافل را قالب گیری کنند و به همین دلیل نیز سرعت عملکرد پایین تر و ضعیف تری از خود نشان می دهند.

دستگاه فلافل زن رومیزی نیز در میان دسته بندی دستگاه فلافل زن صنعتی قرار می گیرند

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ فلافل زن با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

کاربرد های دستگاه فلافل زن صنعتی

  • تولید انواع مدل های فلافل، کتلت، شامی و ناگت.
  • استفاده در کارخانه‌های تولید و بسته بندی مواد غذایی.
  • استفاده در آشپزخانه‌ها و رستوران‌های آزاد
  • استفاده در مراکز تولید غذایی دانشگاهی و خوابگاهی.
  • استفاده در فروشگاه‌های فست فود.

دستگاه فلافل زن برای تولید انواع مدل های فلافل، کتلت، شامی و ناگت. کاربرد دارد.

مزایای استفاده از دستگاه فلافل زن صنعتی

  • محصولات غذایی آماده در کشور مصرف بسیار بالایی دارند. در صدر این محصولات نیز انواع فست فود‎‌ها قرار می گیرند. بنابراین تشکیل خط تولید این محصولات غذایی می تواند سود سرشاری برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید با استفاده از انواع مواد اولیه محصولات فست فود آماده مختلفی را با استفاده از دستگاه فلافل زن صنعتی تولید کنید.
  • دستگاه فلافل زن صنعتی فقط به یک مدل محدود نیست و شما می توانید با استفاده از یک دستگاه محصولات متنوعی تولید کنید. این سبب می شود شما بتوانید از مواد اولیه مختلف برای تولید محصولات متفاوت استفاده کنید. هر قدر تنوع محصولات تولیدی شما بیشتر باشد نیز می توانید به سود بیشتری دست پیدا کنید.
  • یکی از پر طرفدارترین محصولات در خانواده فست فود‌ها همبرگر است. شما می توانید با استفاده از قالب های مختلف موجود به همراه دستگاه فلافل زن صنعتی حتی همبرگر نیز قالب بگیرید. این عامل می تواند موجب همه کاره شدن دستگاه شما شود زیرا می توانید بدین ترتیب تمامی محصولات مورد نیاز خانواده فلافل و همبرگر را تولید کنید.
  • این دستگاه‌ها در اندازه‌های کوچک تر می توانند در رستوران ها و آشپزخانه های پخت غذا نیز استفاده شوند. بدین ترتیب سرعت عمل این مجموعه‌ها افزایش خواهد یافت و همچنین میزان دور ریختن مواد غذایی به شکلی چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد.
  • تمامی مدل‌های دستگاه فلافل زن صنعتی از استاندارد های ایمنی بالایی بهره می برند که موجب می شوند کار با دستگاه به راحتی انجام شود. اتوماتیک بودن دستگاه نیز سبب می شود نیاز به نیروی کار کاهش پیدا کند و بدین ترتیب تولید محصول با سرعت بیشتری انجام می شود.
این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *