همه چیز درباره انواع دستگاه روغن گیری صنعتی و خانگی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دستگاه روغن گیری و روغن کشی

دستگاه روغن گیری و روغن کشی برای گرفتن روغن انواع محصولات گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا گیاهان مختلف روش روغن گیری مختلفی دارند و برای هر گونه گیاهی باید از دستگاه مناسب آن استفاده کرد. دستگاه روغن گیری و روغن کشی به شکل صنعتی و همچنین نیمه صنعتی در بازار موجود است که شما می توانید بر اساس نیاز خود و همچنین میزان تولید مدل مناسب را انتخاب نمایید.با استفاده از این دستگاه های روغن گیری و روغن کشی می توان یک کسب و کار خانگی ایجاد کرد و کسب درآمد نمود.در ادامه در گروه ماشین آلات عمل آوری مواد غذایی به معرفی انواع دستگاه روغن کشی  مانند دستگاه روغن گیری خانگی و دستگاه روغن گیری کنجد همچنین مزایای استفاده از این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه روغن گیری صنعتی

دستگاه روغن گیری فشاری

برخی دانه های روغنی فقط با استفاده از اعمال فشار روغن خود را خارج می کنند و نیاز به عملیات بزرگتر و سخت تری وجود ندارد. این دستگاه ها در اندازه های مختلفی وجود دارند و می توانند بر اساس نوع دانه فشار متفاوتی وارد کنند. له شدن دانه ها موجب می شود روغن از آن ها خارج شود. برخی فیلتر ها و صافی ها نیز می توانند روغن به دست آمده را صاف کنند.پس از اتمام عملیات روغن گیری توسط دستگاه روغن گیر برای بسته بندی روغن بدست آمده از دستگاه های پرکن کمک گرفت که دستگاه پرکن مایعات غلیظ مناسب برای پر کردن ظروف روغن می باشد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ روغن گیری و روغن کشی و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

برخی دانه های روغنی فقط با استفاده از اعمال فشار روغن خود را خارج می کنند و نیاز به عملیات بزرگتر و سخت تری وجود ندارد

دستگاه روغن گیری صنعتی با پرس گرم و سرد

برخی دانه های روغنی همانند زیتون با استفاده از فشار روغن نمی دهند و حتما باید از سیستم های شیمیایی و پرس های سرد و گرم برای خارج کردن روغن آن ها استفاده شود. این دستگاه ها به دلیل تکنولوژی خود قیمتی بیشتر دارند ولی محصول نهایی آن ها نیاز به فیلتر اضافی ندارد و محصولی کاملا زلال و با کیفیت است.برای اطمینان مصرف کنندگان از کیفیت و شفافیت روغنی که استفاده می کنند می توان از دستگاه تاریخ زن استفاده کرد که یکی از ملزومات و تجهیزات بسته بندی در صنایع غذایی می باشد تا مصرف کننده از تاریخ تولید و انقضای محصول اطمینان حاصل نمایند.

برخی دانه های روغنی همانند زیتون با استفاده از فشار روغن نمی دهند و حتما باید از سیستم های شیمیایی و پرس های سرد و گرم برای خارج کردن روغن آن ها استفاده شود.

دستگاه روغن گیری خانگی و رومیزی

مدل های فشار و همچنین پرس سرد و گرم در اندازه های کوچک رومیزی نیز وجود دارند که معمولا در مغازه های روغن گیری استفاده می شوند. این مدل دستگاه روغن گیری و روغن کشی قیمت بالایی ندارد و می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

مدل های فشار و همچنین پرس سرد و گرم در اندازه های کوچک رومیزی نیز وجود دارند که معمولا در مغازه های روغن گیری استفاده می شوند

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ روغن گیری و روغن کشی با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

انواع دستگاه روغن گیری صنعتی بر اساس نوع گیاه

دستگاه روغن گیری کنجد

دستگاه روغن گیری کنجد از سیستم فشاری استفاده می کند و قیمت زیادی ندارد و می توان با استفاده از این دستگاه روغن دیگر گیاهان را نیز گرفت.

دستگاه روغن گیری کنجد از سیستم فشاری استفاده می کند

دستگاه روغن گیری زیتون

برای زیتون باید از دستگاه های حرفه ای و گران تر پرس سرد و گرم استفاده کرد. این دستگاه ها از سیستم های خاص و پیچیده ای استفاده می کنند و محصول نهایی با کیفیتی دارند.

برای زیتون باید از دستگاه های حرفه ای و گران تر استفاده کرد

دستگاه روغن گیری سیاه دانه

سیاه دانه هم گیاهی همانند زیتون است و به دلیل استفاده های محدودی که دارد بیشتر در مغازه های کوچک و نیمه صنعتی روغن گیری می شود.

سیاه دانه هم گیاهی همانند زیتون است و به دلیل استفاده های محدودی که دارد بیشتر در مغازه های کوچک و نیمه صنعتی روغن گیری می شود.

مزایای استفاده از دستگاه روغن گیری و روغن کشی

دستگاه روغن گیری کلزا

روغن گیری کلزا نیز با استفاده از دستگاه های فشار استفاده می شود. معمولا کلزا محصولی صنعتی به شمار می رود که از آن برای تولید روغن ها سرخ کردنی و پخت و پز استفاده می شود. معمولا دستگاه روغن گیری و روغن کشی کلزا در اندازه های بزرگ و صنعتی در شرکت های تولید روغن استفاده می شود.

روغن گیری کلزا نیز با استفاده از دستگاه های فشار استفاده می شود

دستگاه روغن گیری بادام

روغن بادام در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع روغن کشی بادام نیز به شکل فشاری است و از دستگاه های معمولی می توان برای روغن کشی بادام نیز استفاده کرد. برخی صنایع تولید محصولات آرایشی که به روغن بادام نیاز دارند نیز حتی از دستگاه های روغن کشی بادام استفاده می کنند تا بتوانند محصول خالص تر و بهتری داشته باشند.

روغن بادام در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد

دستگاه روغن گیری و روغن کشی تمامی کار ها را به شکل اتوماتیک و کامل انجام می دهد و نیازی به نیروی کار اضافی ندارد.

این دستگاه ها تمامی استاندارد های ایمنی را رعایت می کنند و به همین دلیل کاملا برای استفاده در محیط های مختلف ایمن هستند.

دستگاه روغن گیری و روغن کشی در مدل ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند و به همین دلیل می توان بر اساس نیاز بهترین گزینه را انتخاب کرد.

این دستگاه ها برای ایجاد یک کسب و کار کوچک بسیار مناسب هستند. روغن های گیاهی کاربرد های زیادی دارند و به همین علت با تهیه یک دستگاه می توانید مدل های مختلفی روغن تهیه کنید و آن ها را به شکل های مختلف به فروش برسانید. دستگاه نیز اتوماتیک است و نیاز به نیروی کار زیادی ندارد که موجب بالا رفتن حاشیه سود شما خواهد شد.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

1 دیدگاه برای “همه چیز درباره انواع دستگاه روغن گیری صنعتی و خانگی

  1. اسمعیل اقاپور ارومیه ۰۹۱۴۱۸۹۲۵۶۸ گفته:

    دوساله همت کردم دستگاه ارده گیر وکره ساز وخامت گیر واسیاب وروغن کشی بخرم ولی طی دوسال آنقدر گران شد نتوانستم ۴۰میلیون پس اندازیم دستگاها۴برابر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *