انواع سرخ کن صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن انواع محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. سرخ کن های صنعتیبه عنوان مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در کارگاه ها و کارخانه های تولید محصولات غذایی و همچنین در رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ استفاده می شوند. در کارگاه ها و آشپزخانه های صنعتی برای سرعت بخشیدن به عملیات سرخ کردن سیب زمینی از دستگاه اسلایسر و خلال کن استفاده می شود و همچنین در ابعاد کوچکتر خانگی نیز می توان برای سرعت بخشیدن به کار آماده سازی سیب زمینی سرخ کرده از اسلایسر خانگی استفاده کرد.این دستگاه ها می توانند با استفاده از مقدار کمی روغن، حجم وسیعی از مواد غذایی را در سرعت بالا سرخ کنند و بدین ترتیب در زمان و هزینه صنایع مختلف صرفه جویی نمایند. در ادامه در خصوص انواع دستگاه سرخ کن صنعتی و مزایای استفاده از آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

حتما ببینید: لیست قیمت سرخ کن صنعتی

انواع دستگاه سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن سبزیجات

معمولا بیشتر از این مدل دستگاه در آشپزخانه ها و کسب و کار های خانگی استفاده می شود. این مدل سرخ کن ها ظرفیت محدودی دارند و می توانند به شکل همزمان در حدود سه تا چهار کیلوگرم سبزی را سرخ کنند. در گروه ماشین آلات تصفیه و آماده سازی اولیه مواد غذایی مدل های پیشرفته تر سرخ کن های سبزیجات دارای تیغه هایی برای چرخاندن سبزی ها هستند که کار سرخ کردن را به شکل تمام اتوماتیک انجام می دهند.در کنار این دستگاه سرخ کن سبزیجات دستگاه پیشنهادی برای تکمیل روند سرخ کردن سبزیجات و سرعت عمل بخشیدن به روند خرد کردن و سرخ کردن سبزی، دستگاه خرد کن سبزیجات پیشنهاد می شود.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ سرخ کن و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

معمولا بیشتر از این مدل دستگاه در آشپزخانه ها و کسب و کار های خانگی استفاده می شود

سرخ کن صنعتی رومیزی

سرخ کن های رستورانی به نوعی مقیاس بزرگتر سرخ کن های برقی خانگی هستند. این دستگاه ها در مدل ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند و رستوران ها بنابر نوع غذای خود می توانند مدل مناسب را انتخاب نمایند. معمولا این مدل ها در دو نوع سوخت گاز و برق تولید می شوند و هر کدام نقاط قوتی دارند که می توان بر روی آن ها حساب کرد. انواع سرخ کن صنعتی رومیزی به دلیل ابعاد کوچک و جاگیر نبودن بسیار محبوب هستند و بسیاری از فست فودها و رستوران ها از این سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن مرغ، سیب زمینی، پیاز، قارچ و … استفاده می‌کنند.

سرخ کن های رستورانی به نوعی مقیاس بزرگتر سرخ کن های برقی خانگی هستند.

دستگاه سرخ کن صنعتی کامل

سرخ کن های صنعتی اندازه های بزرگی دارند و برای سرخ کردن همزمان مقدار زیادی ماده غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها دارای ظرف های سرخ کن بزرگ هستند که با روغن داغ پر می شوند و عملیات سرخ کردن را در زمانی کوتاه انجام می دهند. سرخ کن های صنعتی در انواع صنایع غذایی پروتئینی و غذای آماده مورد استفاده قرار می گیرند.

سرخ کن های صنعتی اندازه های بزرگی دارند و برای سرخ کردن همزمان مقدار زیادی ماده غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگاه سبزی سرخ کن صنعتی

برخی شرکت های تولید مواد غذایی سبزیجات سرخ شده آماده تولید می کنند و یا از سبزیجات سرخ شده در محصولات غذایی دیگر خود استفاده می کنند. این صنایع به دستگاه های بزرگی برای تولید سبزیجات سرخ شده خود نیاز دارند. این دستگاه ها دارای ایمنی بالایی هستند و از همزن های بسیار قوی برای سرخ کردن یک دست سبزی ها استفاده می کنند.  ​

برخی شرکت های تولید مواد غذایی سبزیجات سرخ شده آماده تولید می کنند

دستگاه سرخ کن پیراشکی

دستگاه سرخ کن صنعتی مخصوص پیراشکی با دیگر دستگاه های سرخ کن تفاوت دارد. پیراشکی ها بافت خاصی دارند و به همین دلیل باید در سرخ کن هایی سرخ شوند که دمای اولیه بسیار بالایی داشته باشند و بتوانند در سریع ترین زمان لایه روی پیراشکی را سرخ کرده و موجب پخته شدن داخل پیراشکی نیز شوند.​

دستگاه سرخ کن صعتی مخصوص پیراشکی با دیگر دستگاه های سرخ کن تفاوت دارد.

مزایای استفاده از انواع دستگاه سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن صنعتی در مدل های مختلفی در بازار موجود است و هر صنایعی می تواند به راحتی بهترین دستگاه که پاسخگوی نیاز های آن ها است را خریداری نماید. دستگاه های سرخ کن با ظرفیت ها و مدل های مختلف می توانند انواع محصولات مختلف را سرخ کنند و کار را برای صنایع آسان تر نمایند.

سرخ کن های صنعتی معمولا مدل های اتوماتیک هستند و با استفاده از تنظیمات موجود بر روی خود می توانند محصول را سرخ کرده و آماده تحویل دهند. این عامل سبب می شود دقت سرخ شدن محصولات بالا رفته و از خامی و یا سوختن آن ها جلوگیری شود. از طرف دیگر نیز اتوماتیک بودن سرخ شدن سبب می شود نیاز به استفاده از نیروی کار در نزدیکی روغن داغ سرخ کن ها به شدت کاهش پیدا کند.

دستگاه سرخ کن صنعتی با توجه به طراحی جدید و کامل خود می تواند به خوبی در مصرف روغن و انرژی صرفه جویی کند. در سال های اخیر قیمت روغن سرخ کردنی افزایش یافته است و به همین جهت صنایع به دنبال راهکاری برای کاهش مصرف هستند. این دستگاه های سرخ کن می توانند به خوبی در میزان مصرف روغن صرفه جویی کنند و از هر روغن برای چند مرحله سرخ کردن استفاده نمایند.

تمامی مدل های دستگاه سرخ کن صنعتی از استاندارد های ایمنی بالایی بهره می برند و به همین جهت می توانید به راحتی نیرو های کار را در کنار آن ها قرار دهید و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کنید. همچنین برای خرید آنلاین انواع سرخ کن صنعتی می‌توانید به ویترین نت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *