کسب درآمد در منزل با تولید ارده و کره

تولید کره و ارده
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیا در رابطه با تولید ارده و کره و بازار پر درآمدی که دارد چیزی شنیده‌اید؟ همیشه برای شروع یک کسب و کار نیازمند به آگاهی لازم نسبت به آنچه که پیش رو داریم هستیم. با توجه به نرخ بیکاری و اوضاع نابسامان بازار کار، نباید انتظار داشته باشیم که به راحتی به واسطه چند آگهی شغلی پیدا کنیم که درآمد مطلوبی داشته باشد.

اگر بخواهیم کسب و کاری را برای خودمان شروع کنیم و یا حتی کار آفرینی کنیم، اکثریت افراد تصور می‌کنند که این کار از عهده افراد معمولی با سرمایه اندک خارج است. اگر شما هم در این رابطه هم نظر با اکثریت باشید سخت در اشتباه هستید. بسیاری از کار آفرینان موفق کسب و کار خود را از چند دستگاه کوچک خانگی در محل سکونت خود شروع کرده‌اند. چه بسا در حال حاضر صاحب برند تجاری و درآمد باور نکردنی هستند. یکی از مشاغل خانگی پر سود کره گیری به وسیله دستگاه تولید ارده و کره است. در ابتدا شما را با بازار عرضه و تقاضای این تولیدات آشنا می‌کنیم.

 تولید ارده و کره

محصولات خود را چگونه عرضه کنیم؟

با استفاده از دستگاه ارده گیر و کره گیر شما محدود به تولید یک محصول نیستید. انواع تولیداتی که می‌توانید به فروش برسانید شامل کره گردو، پسته، بادام زمینی، ارده و کرم کنجد، شیره انگور و خرما، شیر بادام وشیر سویا هستند. شما سبدی از محصولات متنوع را برای عرضه و فروش در اختیار دارید.

احتمالا سوال شما اینجاست که بعد از راه اندازی این کسب و کار و فراهم کردن مواد اولیه، تولیدات را با نهایت کیفیت محیا می‌کنم اما چطور اطمینان داشته باشم که فروش محصولات من با سود مناسب و در کم‌ترین زمان انجام خواهد شد؟
سوال شما را اینطور پاسخ خواهیم داد. خود شما قبل از ورود به این کسب و کار برای تهیه این محصولات به کجا مراجعه می‌کردید؟ در همه‌ی فروشگاه‌های محصولات غذایی کوچک و بزرگ.

محصول خود را با بسته بندی شکیل و بهداشتی آماده کنید. بخش بازاریابی تولیدات خود را می‌توانید به فردی متخصص در این زمینه بسپارید و یا شخصا این کار را انجام دهید. می‌توانید تبلیغات کنید. چطور؟ در صفحات شبکه‌های اجتماعی، به معرفی محصولات خود بپردازید. برای تولیدات خود یک رزومه حرفه‌ای درست کنید. بهترین راه جذب مشتری کیفیت محصول و برقراری ارتباط مناسب با مشتری‌های شماست.

 تولید ارده و کره

مشتریان تولیدات ارده و کره من چه کسانی هستند؟

مشتریان شما در صفحات فروش محصولات

در قالب شبکه‌های اجتماعی و یا یک وب سایت می‌توانید تولیدات ارده و کره خود را به فروش برسانید. این کار به شما کمک می‌کند تا برای خود اعتبار کسب کنید. مطمئن باشید شاهد جذب مشتری در میزان قابل توجهی خواهید بود.


مشاهده قیمت دستگاه کره گیر


فروشگاه‌ها

محصولات خود را در بسته بندی‌های کم حجم برای نمونه به متصدیان فروش عرضه کنید. در صورت توافق همکاری و تعیین سود مشارکت روی قیمت تمام شده محصول شما قطعا در قفسه محصولات فروشگاه عرضه خواهد شد.

سوپر مارکت‌ها

شاید تصور کنید که این کار نیاز به زمان زیاد و مراجعه به چندین سوپر مارکت داشته باشد و در نهایت نتوانید تعداد قابل توجهی از تولیدات ارده و کره خود را عرضه کنید. باید به اطلاع شما برسانیم که یکی از مهم ترین نقاط سود شما سوپر مارکت‌ها هستند. چرا که در هر خیابان و منطقه تعداد بسیاری از این مغازه‌ها وجود دارد.

عطاری‌ها

یکی دیگر از نمایندگان فروش شما عطاری‌ها هستند. محصولات شما مثل ارده و شیره جز مواد غذایی با طبع گرم به شمار می‌روند. خیلی از افراد برای خرید این محصولات سالم و مقوی به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

باشگاه‌های ورزشی

کره بادام زمین، کره کنجد و از این قبیل خوراکی‌ها یک نوع از مکمل‌های ورزشی و سرشار از انرژی محسوب می‌شوند. بسیاری از ورزش کاران برای تجدید قوا در برنامه غذایی خود این محصولات را استفاده می‌کنند. در اکثر باشگاه های ورزشی مجهز، غرفه‌ای برای فروش این مکمل ها وجود دارد که شما با مراجعه به باشگاه، می‌توانید اقدام به فروش محصولات خود کنید.

هتل‌ها

اغلب افراد برای خرید شخصی و یا سوغاتی در سفر مجبور به صرف زمان زیادی هستند. این محصولات می‌تواند در غرفه‌های هتل به فروش برسد. مشتریان شما مسافران مستقر در هتل‌ها هستند که با مشاهده تولیدات شکیل و متنوع شما ترجیح خواهند داد که خرید خود را در محل اسکان انجام دهند. فرآورده‌هایی از قبیل شیره انگور، ارده و کره‌ها بسیاری پر فروش هستند.

فروشگاه‌های مخصوص گیاه خواران

شیر سویا و شیر بادام به دلیل خواصی که دارد در میان افراد مورد استقبال قرار می‌گیرد. اما عمده خریداران این محصولات گیاه خواران هستند. این افراد شیر و لبنیات معمول که تهیه شده از شیر گاو هستند را میل نمی‌کنند. در نتیجه به یاد داشته باشید که این فروشگاه‌ها از مشتریان محصولات شما هستند.

خانم‌های خانه‌دار

شما با مراجعه به آموزشگاه‌های بانوان، مدارس و مهد کودک‌ها، پارک‌های بانوان و سایر مکان‌های تجمعی می‌توانید تولیدات خود را به بانوان بفروشید. با اینکار مشتریان جدیدی به سمت تولیدات شما جذب خواهد شد.

 تولید ارده و کره

هزینه‌های تولید ارده و کره

در سال‌های اخیر با زیاد شدن فشار‌های اقتصادی کسب و کار‌های کوچک و خانگی شروع به رشد کرده‌اند. معمولا بهترین و کم ریسک‌ترین کسب و کار در حال حاضر مواد غذایی است. کره و ارده نیز از محصولاتی هستند که در کشور مصرف بالایی دارند. به خصوص در فصول سرد سال. برای ورود به کسب و کار تولید ارده و کره خانگی نیاز به هزینه بالایی نخواهید داشت. تنها موارد مورد نیاز شما برای این کسب و کار یک دستگاه کره گیر و ارده گیر به همراه مواد اولیه و قالب‌های بسته‌بندی است.

شما می‌توانید یک دستگاه کره گیر کوچک تهیه کنید و به راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه کره گیر بپردازید. این مبلغ اصلی ترین هزینه شماست و پس از آن باید ظروفی را که می‌خواهید محصول را در آن پر کنید، انتخاب کنید. محصول تولیدی با دستگاه کره گیر (با هر ظرفیتی) دقیقا به اندازه محصول ورودی است و دستگاه کره گیر در هر ساعت 10 الی 15 کیلوگرم ارده یا کره تولید می‌کند و تقریبا به ازای هر کیلوگرم ارده 10 هزار تومان سود می‌کنید.

یکی از اصلی ترین مزایای دستگاه کره گیر عدم تولید ضایعات است، برای مثال اگر شما 15 کیلوگرم بادام زمینی داشته باشید می‌توانید با این دستگاه 15 کیلوگرم کره بادام زمینی را تولید کنید.

در کسب و کار‌های خانگی معمولا هر چه افراد و نیرو‌های کار بیشتر شوند، حاشیه سود کاهش خواهد یافت. کسب و کار تهیه ارده و کره خانگی با استفاده از دستگاه نیاز زیادی به نیروی کار ندارد و دستگاه به شکل اتوماتیک عملیات تولید را انجام خواهد داد و فقط برای بسته‌بندی و پخش به نیروی کار نیاز خواهید داشت. حتی مواد اولیه مصرفی نیز به شکلی هستند که فاسد نخواهند شد و شما می‌توانید از مواد اولیه خریداری شده برای مدت طولانی استفاده کنید.

 تولید ارده و کره

سخن پایانی

با استفاده از این دستگاه تولید ارده و کره شما محدود به تولید یک محصول نیستید. انواع تولیداتی که می توانید به فروش برسانید شامل کره گردو، پسته، بادام زمینی، ارده و کرم کنجد، شیره انگور و خرما، شیر بادام وشیر سویا هستند. شما سبدی از محصولات متنوع را برای عرضه و فروش در اختیار دارید.

محصول خود را با بسته بندی شکیل و بهداشتی آماده کنید. بخش بازاریابی تولیدات خود را می‌توانید به فردی متخصص در این زمینه بسپارید و یا شخصا این کار را انجام دهید. در صفحات شبکه های اجتماعی، به معرفی محصولات خود بپردازید. برای تولیدات ارده و کره مشتریان شما فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، عطاری ها، هتل ها، خانم های خانه دار هستند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

2 دیدگاه برای “کسب درآمد در منزل با تولید ارده و کره

  1. اهدا مهرجو گفته:

    باسلام.بهترین حالت برای شما، خرید بادام زمینی پوست گرفته و تفت داده شده است ولی اگر بادام خام خریداری کردید مقدار کمی بادام را تفت بدهید و بعد پوست گیری را بصورت دستی انجام دهید

  2. محمد حسین گفته:

    یکی از مراحلی که باید بعد از خرید و قبل از کره گیری اتفاق بییفته، پوست گیری بادام زمینیه. این مرحله باید دستی انجام بشه یا دستگاهی هست که این کارو بکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *