انواع دستگاه سبزی خرد کن صنعتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سال‌هاست روش خرد کردن سبزی مدام پیشرفته‌تر شده و امروزه در صنایع غذایی این کار با روش‌های جدیدتری صورت می‌گیرد. به طور کلی دستگاه سبزی خرد کن انواع مختلف داشته و می‌توان آن‌ها را به سبزی خرد کن صنعتی، سبزی خرد کن نیمه صنعتی و سبزی خرد کن خانگی تقسیم کرد. یکی از روش‌های آسان برای خرد کردن سبزی استفاده از دستگاه سبزی خرد کن صنعتی است. دستگاه سبزی خرد کن صنعتی از ماشین آلات صنایع غذایی است که می‌تواند علاوه بر خرد کردن سبزیجات در روند شستشوی سبزیجات، سرخ کردن سبزی، خشک کردن سبزی و بسته‌بندی آن کمک کند. شما می‌توانید با خرید دستگاه سبزی خرد کن صنعتی انواع سبزیجات مانند جعفری، گشنیز، سبزی آش، تره، کرفس، سبزی کوکو و… را داخل آن ریخته و در عرض چند ثانیه خرد کنید. نکته‌ای که باید در مورد دستگاه سبزی خرد کن صنعتی بدانید این است که این دستگاه‌های آماده سازی مواد غذایی بسته به ظرفیت تولید مجموعه و بر اساس سفارش مشتری در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند تا هر دستگاه بتواند نیاز خاص یک مجموعه به طور خاص را برطرف کند.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه سبزی خرد کن

به طور کلی دستگاه سبزی خرد کن انواع مختلف داشته و می‌توان آن‌ها را به سبزی خرد کن صنعتی، سبزی خرد کن نیمه صنعتی و سبزی خرد کن خانگی تقسیم کرد.

بررسی انواع دستگاه سبزی خرد کنی

سبزی خردکن بشکه‌ای

همان طور که پیش‌تر گفتیم، دستگاه‌های سبزی خردکن صنعتی مدل‌های مختلفی دارند. یکی از مدل‌های این دستگاه، دستگاه سبزی خرد کن بشکه‌ای است که حتما آن را در بسیار از مغازه‌های سبزی فروشی دیده‌اید. اما بسیاری از افراد معتقدند این دستگاه سبزی‌ها را به صورت یکنواخت خرد نکرده و قسمتی از آن را له می‌کند. اما باید بدانید که این دستگاه سال‌هاست در بسیاری از سبزی فروشی‌ها کاربرد داشته و دارد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ سبزی خرد کن و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

سبزی خردکن بشقابی

یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های سبزی خردکن صنعتی که محبوبیت زیادی در میان مشتری‌ها دارد، دستگاه سبزی خرد کن بشقابی است. همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است، این دستگاه یک سینی گرد دارد که در واقع همان مخزن بارگیری سبزی دستگاه است. همچنین نحوه‌ی کار دستگاه سبزی خرد کن بشقابی به صورت چرخش تیغه و بشقاب است. در واقع برتری خرید دستگاه سبزی خرد کن بشقابی نسبت به انواع دیگر دستگاه سبزی خرد کن از جمله سبزی خرد کن سطلی در همین عملکرد چرخشی آن است که از جمع شدن سبزی و به اصطلاح دپو شدن آن جلوگیری می‌کند. دستگاه سبزی خرد کن بشقابی بر خلاف سبزی خرد کن سطلی که تنها تیغه‌ی آن در گردش است و در نتیجه سبزی‌ها را به صورت یکدست خرد نمی‌کند، سبزی‌ها را له نکرده و می‌توانید مطمئن باشید که سبزی ما به هیچ عنوان آب نمی‌اندازد. از دیگر مزیت‌های خرید دستگاه سبزی خردکن بشقابی می‌توان به کنترل میزان ریز و درشت خرد شدن سبزی اشاره کرد.

همچنین این دستگاه از نظر استاندارد ایمنی کاملا مطمئن و تضمین شده است. محل قرار گرفتن تیغه‌ها در این دستگاه در دورترین فاصله بوده و دارای محافظ است تا در صورت باز شدن محافظ، سیستم دستگاه به صورت خودکار عملکرد ماشین را متوقف می‌کند. شما با بستن مجدد محافظ می‌توانید دستگاه را به کار بیندازید. اگر به دنبال خرید دستگاه سبزی خرد کن بشقابی هستید باید بدانید که این دستگاه با حجم‌ها و ظرفیت‌های مختلف و متفاوت ساخته می‌شود که سایز آن بر اساس ابعاد بشقاب و قطر آن می‌سنجند و تعیین می‌کنند. در میان تمام سایزهای این دستگاه بشقاب با دهانه‌ی ۶۰ پرمصرف‌ترین نوع آن است که تنها برای کارگاه‌ها و کارخانه‌ها مناسب می‌باشد. اما سایزهای بزرگ‌تری از آن تا بشقاب ۱۷۰ نیز وجود دارد که می‌توانید آن را سفارش دهید. به دلیل داشتن شکل و ساختاری ثابت و عملکردی یکسان، مدل‌های این دستگاه سبزی خردکن تنوع چندانی ندارد و تنها در دو مدل ایستا و رومیزی تهیه و تولید می‌شود که می‌توانید بسته به نیازتان یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. نوع ایستای آن چرخدار بوده می‌توان آن را آسان جا به جا کرد. دستگاه سبزی خرد کن بشقابی بر اساس مواد مصرفی مشابه در غذاهای ایرانی، طراحی و ساخته شده است و می‌توانید با اطمینان آن را تهیه کنید.

خرید دستگاه سبزی خرد کن صنعتی

توجه کنید که دستگاه سبزی خرد کن صنعتی با توجه به کیفیت قطعات استفاده شده در آن می‌تواند با قیمت‌های مختلف به فروش برسد. لذا اعتبار فروشگاهی که این محصول را از آن می‌خرید بسیار مهم است. ویترین نت، یک پلتفرم B2B جهت خرید و فروش محصولات صنعتی است که با خرید دستگاه سبزی خرد کن صنعتی از آن می توانید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید و آن را تضمین شده بخرید. برای خرید دستگاه سبزی خرد می‌توانید پس از کسب مشاوره رایگان از کارشناسان فروش ویترین نت، با مراجعه به وب سایت، خرید خود را به طور آنلاین انجام دهید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *