نکات مهم خرید دستگاه جوراب بافی مکانیکی در سال 1401

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه تولید جوراب

دستگاه جوراب بافی یا دستگاه تولید جوراب یکی از کاربردی ترین دستگاه‌های بافت است که برای تولید انواع جوراب با انواع نخ کاربرد دارد.  دستگاه های جوراب بافی در بین ماشین آلات نساجی و بافندگی معمولا به دو نوع کلی تقسیم می‌شوند :

  1. دستگاه جوراب بافی مکانیکی
  2. دستگاه جوراب بافی کامپیوتری

پیش از این به چگونگی کسب درآمد در منزل با دستگاه جوراب بافی خانگی پرداخته‌ایم. در ادامه این مقاله مهم ترین نکات برای خرید دستگاه جوراب بافی مکانیکی را مرور می‌کنیم.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه جوراب بافی

اگر قصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی را دارید و میخواهید دستگاهی با قیمت مناسب خریداری کنید بهترین گزینه دستگاه های جوراب بافی مکانیکی هستند که به طور اساسی تعمیر شده باشند.

دستگاه جوراب بافی اتو مکانیک

این دستگاه جوراب بافی ساخت ایران بوده و دستگاه های بسیار با کیفیت و با طول عمر بسیار زیادی هستند. اما در حال حاظر به علت بالا رفتن هزینه های تولید، دیگر در صنایع نساجی و بافندگی دستگاه جوراب بافی مکانیکی نو تولید نمی شود، در حال حاضر این دستگاه جوراب بافی را به 3 شکل میتوانید خریداری کنید :

  • دستگاه جوراب بافی مکانیکی استوک یا دست دوم
  • دستگاه جوراب بافی مکانیکی تعمیر شده
  • دستگاه جوراب بافی مکانیکی بازسازی شده

دستگاه جوراب بافی مکانیکی استوک

در تاریخ نوشتن این مطلب (دی ماه 98) قیمت این دستگاه‌ها حدود 1 میلیون تا ۴ میلیون تومان است. اما توجه داشته باشید که ما به هیچ عنوان این نوع از دستگاه های جوراب بافی مکانیکی را به شما پیشنهاد نمی کنیم. به این دلیل که به علت عمق زیاد معمولا این دستگاه ها فرسوده و از رده خارج شده اند و برای کسی که تازه کار است به طور حتم مشکل آفرین خواهند بود. پس این نوع دستگاهها را کلا کنار می گذاریم.

دستگاه جوراب بافی مکانیکی تعمیر شده

اگر قصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی را دارید و میخواهید دستگاهی با قیمت مناسب خریداری کنید بهترین گزینه دستگاه های جوراب بافی مکانیکی هستند که به طور اساسی تعمیر شده باشند.
به این شکل که کلیه قطعات دستگاه تولید جوراب، بررسی شده و تمام قطعاتی که به هر دلیلی خراب یا فرسوده باشند با قطعات نو تعویض میشوند تا دستگاه تولید جوراب مطمئن و با کیفیتی داشته باشیم.
البته توجه داشته باشید که این نوع دستگاه ها احتمالا ظاهری شیک و تمیز ندارند ولی از نظر کارکرد مطمئن و با عمر طولانی هستند. همچنین از نظر کیفیت محصول تولیدی، دستگاهی قابل قبول هستند.

دستگاه جوراب بافی مکانیکی بازسازی شده

در این مورد، برای بازسازی دستگاه جوراب بافی آن را کاملا دمونتاژ کرده و دوباره از نو می سازند.
این دستگاه های جوراب بافی از لحاظ ظاهر کاملا شبیه دستگاه تولید جوراب نو بوده و از لحاظ قطعات هم کاملا مورد اطمینان هستند. به حدی که اگر به مشتری گفته نشود که این دستگاه های تولید جوراب بازسازی شده اند برای مشتری این دستگاه ها با دستگاه نو قابل تشخیص نیست.

مزایای دستگاه جوراب بافی اتومکانیک

دستگاه های جوراب بافی مکانیکی یا دستی نسبت به دستگاه جوراب بافی کامپیوتری ارزان تر بوده و جوراب های متنوعی می توان با آن تولید کرد. اما از طرفی دستگاه جوراب بافی مکانیکی به تعمیرات و نگهداری بیشتری نیاز دارند. نکته اینجاست که با توجه به همه گیر بودن دستگاه جوراب بافی مکانیکی، تعمیرکار های بیشتری قادر به سرویس کردن آنها هستند و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

به افرادی که تجربه زیادی در امر جوراب بافی ندارند و به تازگی قصد دارند کسب و کار کوچکی با دستگاه جوراب بافی آغاز کنند پیشنهاد می شود که کار خود را با دستگاه جوراب بافی مکانیکی شروع کنند. دستگاه جوراب بافی مکانیکی علاوه بر کم هزینه بودن، به شما اجازه می دهد که تا قبل از شروع به کار با دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری، در این زمینه تجربه کسب کرده و با زیر و بم کار آشنا شوند.

بعلاوه، با وجود انواع ایرانی دستگاه جوراب بافی می توان با هزینه کمتر چند دستگاه تولید جوراب خریداری کرد و درآمدزایی بیشتری داشت. دستگاه های جوراب بافی مکانیکی کم مصرف بوده و جای زیادی اشغال نمی کنند و می توان حتی از برق خانگی برای تأمین انرژی مورد نیاز آنها استفاده کرد و در اتاقی کوچک به کار تولید جوراب پرداخت.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *