۶ دلیل برای اینکه خرید عمده از کارخانه را ترجیح می‌دهیم!

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با بدتر شدن اوضاع اقتصاد، صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌ها تبدیل به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران صنایع و کارخانه‌های مختلف شده است. البته درست است که خرید عمده از کارخانه در کسب و کارهای بزرگ، از گذشته رایج‌ است اما در این شرایط  اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ولی این مورد تنها دلیل خرید عمده از کارخانه از کارخانه نیست. پیش از این به خرید عمده محصولات و تجهیزات کشاورزی پرداخته ایم؛ در این مقاله ما قصد داریم ۶ دلیل بسیار مهم برای خرید کالا و مواد اولیه به صورت مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان را برای شما بیان کنیم. اگر شما نیز کسب و کاری دارید پیشنهاد میکنیم همراه ویترین نت باشید.

۶ دلیل برای خرید عمده از کارخانه

6 دلیل برای خرید عمده از کارخانه

فرقی نمی‌کند که یک محصول و یا دستگاه را خریداری کنید یا ۵۰۰ دستگاه، شما میتونید این سفارش کالا را از تولید کننده، خرده فروش یا توزیع کننده را انجام دهید. اگرچه هر سه گزینه مزایای خاصی را شامل می‌شوند، اما خریدهای مستقیم کارخانه‌ای معمولاً مزایای بیشتری نسبت به سایر موارد با واسطه دارند. خرید عمده از کارخانه این شانس را به شما می‌دهد که بتوانید یک محصول را با هزینه بسیار کمتری تهیه کنید. همچنین ممکن است به مدل‌ها یا انواع دیگری از آن محصول نیز بتوانید دسترسی پیدا کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که خرید مستقیم و عمده از کارخانه را به دیگر روش‌های خرید ترجیح دهید. در ادامه این ۶ دلیل را برای شما بازگو خواهیم کرد:

قیمت پایین‌تر اصلی‌ترین دلیل خرید عمده از کارخانه

۱- قیمت حداقلی، اصلی‌ترین دلیل خرید عمده از کارخانه:

خرید کردن به صورت مستقیم از کارخانه حتی اگر به صورت عمده نیز نباشد قیمت نهایی محصول را بسیار کاهش می‌دهد چون هیچ واسطه‌ای در میان نخواهد بود.خرده فروشان و توزیع‌کنندگان هزینه‌های زیادی دارند که آن را به قیمت نهایی محصول اضافه می‌کنند و همین امر هم باعث می‌شود قیمت خرید یک محصول بالاتر برود.

این افراد علاوه بر اضافه کردن هزینه حمل و نقل و همچنین انبارداری و غیره… هزینه تبلیغات خودشان را نیز در محصول دخیل می‌کنند.

احتمال خسارت در حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند

۲- احتمال خسارت در حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند:

در خرید عمده از کارخانه محصول مستقیم از کارخانه به محل درخواستی شما ارسال می‌شود، در حقیقت حمل و نقل یکبار اتفاق می‌افتد. این درحالی است که همین پروسه حمل‌نقل در خرید از خرده فروشان و توزیع کنندگان تعداد دفعات بیشتری دارد که همین مورد هم احتمال خسارت به محصول در هنگام حمل و نقل را افزایش می‌دهد.

یکبار محصول به انبار خرده‌فروش می‌رود، این امکان وجود دارد که از آنجا نیز یکبار به یک مغازه فرستاده شود و بعد از خرید هم به محل درخواستی خریدار ارسال خواهد شد. پس احتمال خسارت در این حالت ۳ برابر می‌شود.

افزایش زمان استفاده در محصولاتی که تاریخ انقضاء دارند

۳- افزایش زمان استفاده در محصولاتی که تاریخ انقضاء دارند:

محصولات و کالا‌هایی هستند که تاریخ انقضاء دارند. در این نوع محصولات بهترین روش برای خرید، خرید عمده از کارخانه است چراکه در این روش شما جدیدترین محصولات را دریافت کرده و زمان لازم برای مصرف آن زیادتر خواهد بود.

اگر از خرده‌فروشان این محصولات را دریافت کنید این امکان وجود دارد که زمان زیادی از خرید آن‌ها از کارخانه گذشته باشد و زمان شما برای استفاده از آن محصول بسیار کمتر باشد. محصولاتی مانند مواد خوراکی، بهداشتی، آرایشی و باتری اینگونه هستند.

احتمالی خراب بودن محصول بسیار کمتر است

۴- احتمالی خراب بودن محصول بسیار کمتر است:

زمانی که شما از یک خرده فروش محصولی را خریداری می‌کنید احتمال خرابی آن به دلیل قرار گرفتن در شرایط زیر بالاتر میرود:

  • شرایط مختلف آب و هوایی
  • قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید
  • زمان زیاد ماندن محصول در انبار
  • حمل و نقل‌های فراوان

این مشکلات در خرید محصول به صورت مستقیم از کارخانه وجود ندارد. چراکه محصول تولید شده به صورت مستقیم به شما تحویل داده خواهد شد.

خرید عمده از کارخانه

۵- وجود امکان شخصی‌سازی و اضافه نمودن وسایل جانبی:

یکی از مزیت‌های خرید عمده از کارخانه همین مورد است. در برخی از محصولات این امکان وجود دارد که بتوانید آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهید (امکانی را از آن کم کنید و یا به آن وسیله یا امکانات جانبی اضافه کنید). این کار فقط در کارخانه‌های تولید می‌تواند اتفاق بیفتد.

خرید عمده از کارخانه

۶- دسترسی به محصولات بیشتر و جدیدتر:

قطعاً در هنگام خرید مستقیم از کارخانه شما می‌توانید به تمامی محصولات از محصولات جدید گرفته تا پروداکت‌های قدیمی دسترسی داشته باشید این درحالی است که در خرده فروشی فقط محصولی که خرده‌فروش تهیه کرده است را می‌توانید خریداری نمایید.

به صورت خلاصه خرید عمده از کارخانه مزایای بسیاری را به همراه دارد که ۶ مورد از آن‌ها را برای شما برشمردیم. البته امروزه این کار به صورت آنلاین نیز انجام می‌شود که مزیت‌های این روش خرید را بسیار بیشتر می‌کند.

سایت‌های فروش عمده که امکان خرید مستقیم و عمده از کارخانه را فراهم می‌کنند مزیت‌های بیشتری نیز برای شما دارند. به عنوان مثال شما برای خرید یک محصول، امکان بررسی کارخانه‌ها و تولیدکنندگان بیشتری را دارید و می‌توانید محصولات و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید.

ما در ویترین نت دقیقا این مزیت‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید خرید عمده پوشاک و ابزارآلات را به طور آنلاین از طریق ویترین نت انجام دهید.. شما می‌توانید انواع مختلف محصولات را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای از تولیدکنندگان آن تهیه کنید. قبل از خرید می‌توانید به صورت مستقیم با تولیدکنندگان مختلف در تمامی نقاط ایران ارتباط برقرار کرده و بر اساس نیاز خود بهترین محصول را از تولیدکننده مد نظر خود تهیه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره های تخصصی و رایگان کارشناسان خبره ویترین نت بهره مند شوید.

همچنین اگر شما نیز تولید کننده محصولی هستید می‌توانید محصولات خود را در ویترین نت به صورت مستقیم به خریداران بفروشید. همین حالا سری به صفحه اصلی سایت ما بزنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *