دستگاه پوست کن گردو چطور کار می‌کند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه پوست کن گردو برای شکستن و از بین بردن پوست انواع محصولات سخت مانند گردو، بادام و فندق مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین آلات صنایع غذایی که در کارخانه های تولید مواد غذایی و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند؛ دارای مدل های مختلفی هستند و می توانند مغزهای مختلف را از پوسته های سخت خود جدا کنند. بیشتر مغزهای آجیل و خشکبار در پوسته های سخت قرار دارند و دستگاه های پوست کن که از ماشین آلات تصفیه و آماده سازی مواد غذایی است، با استفاده از اعمال فشار و ضربه اقدام به شکستن پوسته می کنند. پیش از این درباره دستگاه پوست کن سیب زمینی و دستگاه پوست کن میوه صنعتی توضیحاتی ارائه داده‌ایم، در ادامه در خصوص نحوه عملکرد دستگاه پوست کن گردو و همچنین کاربردهای آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.
دستگاه پوست کن گردو برای پوست گرفتن انواع میوه، آجیل و خشکبار دارای پوسته سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکرد دستگاه پوست کن گردو

دستگاه پوست کن گردو برای پوست گرفتن انواع میوه، آجیل و خشکبار دارای پوسته سخت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در مدل ها با توان های مختلفی در بازار موجود هستند و می توانند پوسته سخت انواع آجیل ها را شکسته و مغز آن ها را برای بسته بندی و یا مصرف آماده کنند. دستگاه های گردو پوست کن با استفاده از اعمال فشار و همچنین وارد کردن ضربه پوست گردو و دیگر مغز های سخت را می شکنند و سپس با استفاده از لرزش و صافی های مخصوص پوسته و مغز را از یکدیگر جدا می کنند. به طور کلی نحوه کار تمامی مدل های دستگاه پوست کن گردو شبیه به هم هستند و تفاوت اصلی در اندازه و توان تولیدی دستگاه ها است.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ پوست کن گردو و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

ستگاه های گردو پوست کن با استفاده از اعمال فشار و همچنین وارد کردن ضربه پوست گردو و دیگر مغز های سخت را می شکنند

انواع دستگاه گردو پوست کن

پوست کن گردو خانگی 

  • مدل های خانگی پوست کن گردو در دو مدل دستی و برقی در بازار موجود است. مدل های دستی شبیه به انبرهایی هستند که محلی برای قرار دادن گردو و یا دیگر مغزها با پوسته سخت را دارند. با استفاده از فشار دست و فنر نصب شده در دستگاه، پوست گردو شکسته می شود و سپس با استفاده از دست می توان مغز را از پوسته جدا کرد. مدل های برقی گردو پوست کن نیز دارای اندازه کوچک و توان تولیدی پایینی هستند و برای استفاده های خانگی و یا کارگاه های تولید مواد غذایی کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه پوست کن گردو صنعتی 

  • این مدل از دستگاه های گردو شکن نیز در صنایع مختلف غذایی و تولیدات خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها دارای قیف های بزرگی در بالای خود هستند که گردو و یا دیگر آجیل ها در داخل آن ها ریخته می شوند و دستگاه پوست کن گردو بر اساس نوع آجیل و توان تولیدی خود مقداری را به داخل محفظه می کشد. در آخر مغز تولید شده از یک طرف دستگاه پوست کن گردو خارج می شود و پوسته ها نیز از طرف دیگر وارد محفظه آشغال می شوند. دستگاه های پوست کن گردو برقی از نظر توان تولیدی و همچنین مقدار مغز آجیل تولیدی با یکدیگر متفاوت هستند و بسته به نیاز کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد دستگاه پوست کن گردو

  • در صنایع غذایی مختلف از گردوها و دیگر آجیل ها برای تولید غذاها استفاده می شود که به دلیل کاهش هزینه تمام شده از آجیل های پوست نشده و دستگاه پوست کن گردو برای تولید مواد اولیه مورد نیاز استفاده می شود.
  • در صنایع غذایی و برای تولید انواع کیک و شیرینی نیز از گردو و دیگر مغز ها به شکلی وسیع استفاده می شود.
  • کارخانه های تولیدی خشکبار نیز با استفاده از این دستگاه ها، مغزهای آجیل مورد نیاز خود را تولید کرده و به فروش می رسانند.

مزایای استفاده از گردو پوست کن 

  • این دستگاه ها می توانند انواع آجیل های با پوست سخت را مغز بگیرند. در این شرایط شما می توانید با تهیه یک مدل دستگاه پوست کن تمامی نیاز های تولید آجیل خود را برطرف نمایید.
  • این دستگاه ها دارای مصرف انرژی بسیار پایینی هستند و معمولا از نیروی برق برای انجام کار خود استفاده می کنند.
  • معمولا خرید آجیل های آماده و پوست شده هزینه بالایی دارد و به همین دلیل کارخانه های تولیدی سعی می کنند، خود آجیل مورد نیاز را تهیه کنند. استفاده از دستگاه پوست کن گردو می تواند به شکلی هزینه های اولیه تولید محصول شما را کاهش دهد زیرا شما یک بار برای دستگاه هزینه اولیه پرداخت می کنید ولی پس از آن دیگر می توانید مواد اولیه با مبلغ پایین داشته باشید.
این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *