بررسی نکات مهمی که پیش از خرید دستگاه اسلایسر باید به آن توجه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگاه اسلایسر یکی از محبوب ترین دستگاه‌های صنایع غذایی است که برای خرد کردن انواع میوه و سبزیجات به طور ورقه‌ای، خلالی، رنده و یا نگینی کاربرد دارد. بسیاری از رستوران ها و تولیدی‌های مواد غذایی با افزایش میزان تولید و گسترش کسب و کار خود؛ خرید دستگاه اسلایسر را لازم می‌بینند.

پیش از این به معرفی دستگاه اسلایسر و بررسی تخصصی انواع دستگاه اسلایسر پرداخته‌ایم، اگر شما هم به فکر خرید اسلایسر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله نیز با ویترین نت همراه باشید

در واقع اسلایسر به دلیل خرد کردن محصولات به یک شکل و یک اندازه در زمانی کوتاه؛ محبوب شده است.

کاربرد دستگاه اسلایسر

  • رستوران و فست فودها جهت افزایش سرعت و کیفیت کار؛ از دستگاه اسلایسر استفاده زیادی می‌کنند، به همین دلیل در آشپزخانه‌های صنعتی این دستگاه با نام دستگاه اسلایسر سیب زمینی، دستگاه اسلایسر پیاز، دستگاه اسلایسر میوه و … نیز شناخته می‌شود.
    در واقع اسلایسر به دلیل خرد کردن محصولات به یک شکل و یک اندازه در زمانی کوتاه؛ محبوب شده است.
  • یکی دیگر از کاربردهای مهم دستگاه اسلایسر برای تولید میوه خشک است. در خطوط تولید میوه خشک و تولید میوه خشک خانگی به دلیل اینکه میوه‌ها قبل از رفتن به درون دستگاه میوه خشک کن باید خرد و اسلایس شوند و این خرد کردن وقت زیادی از تولید کننده‌ها می‌گیرد؛ از دستگاه اسلایسر برای این کار استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم دستگاه اسلایسر برای تولید میوه خشک است.

ظرفیت دستگاه اسلایسر

ظرفیت انواع دستگاه اسلایسر متفاوت است و شما باید طبق میزان و توان تولید خود، اسلایسر مناسب را انتخاب کنید.
ظرفیت پایه دستگاه اسلایسر از 250 کیلوگرم در روز شروع می‌شود. انواع دستگاه اسلایسر در ظرفیت‌های 400، 700 و 1000 کیلوگرمی نیز در بین ماشین آلات صنایع غذایی موجود است. باید به این نکته دقت کنید که این ظرفیت‌ها به طور روزانه تعریف می‌شوند نه ساعت.
تفاوت انواع دستگاه اسلایسر در قدرت موتور آن‌هاست و دستگاه اسلایسر 250 کیلویی تک تسمه‌ای است و بقیه دستگاه‌ها دوتسمه ای هستند و بیشتر کاربرد صنعتی دارند.

تفاوت انواع دستگاه اسلایسر در قدرت موتور آن‌هاست و دستگاه اسلایسر 250 کیلویی تک تسمه‌ای است و بقیه دستگاه‌ها دوتسمه ای هستند و بیشتر کاربرد صنعتی دارند.

مشخصات دستگاه اسلایسر

برق مصرفی دستگاه اسلایسر می‌تواند تکفاز یا سه فاز باشد و جنس بدنه آن آلومینیوم ریخته گری یا آلومینیوم آبکاری شده است.
تیغه‌های دستگاه اسلایسر از جنس فولاد آبکاری شده است و 4 تیغه به همراه دستگاه اسلایسر قرار داده می‌شود و بسته به نیاز مشتری، تیغه‌ها متفاوت است ولی معمولا دو تیغه برای برش‌های ورقه‌ای با ضخامت‌های مختلف، یک تیغه برای خلال کردن و یک تیغه برای رنده کردن موجود است. تیغه نگین زن نیز در صورت درخواست خریدار، به صورت مجزا قابل ارائه است.

ابعاد دستگاه اسلایسر خیلی بزرگ نیست و در هر تولیدی مواد غذایی و حتی برای کسب و کارهای خانگی نیز قابل استفاده است. ابعاد اسلایسر معمولا با طول 50، عرض 30 و ارتفاع حدودی 50 تا 60 سانتی متر است.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *