با دستگاه نگین زن دستی، به درآمدزایی در منزل فکر کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خانم‌ها یا آقایانی که کار در منزل را بر عهده دارند به خوبی می‌دانند که این کار در کنار مزایای بسیار برای خانواده، وقت و انرژی زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. با این وجود برای بسیاری از افراد بازه‌های زمانی خاصی وجود دارد که بدون استفاده باقی می‌ماند و استفاده از آن‌ها حکم طلا را دارد. شغل دوم برای این دسته از عزیزان باید کاری با ساعات کاری منعطف و درآمد مطلوب باشد؛ که با این وجود راه اندازی یک کسب و کار خانگی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کار در منزل نسبت به کارآفرینی در سطح بزرگ، به سرمایه‌گذاری کمتری نیاز دارد. یکی از پیشنهادهای مناسب برای راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی که منبع درآمدزایی مناسبی محسوب می‌شود، استفاده از دستگاه نگین چین و نگین زن است که نیاز به سرمایه‌ زیادی ندارد و با خرید یک دستگاه نگین زن می‌توان یک کسب و کار خانگی راه اندازی کرد. این دستگاه‌ صنایع نساجی، در ابعاد کوچک ولی با کاربرد نگین زنی انبوه ساخته شده‌اند. شما با در اختیار داشتن یک دستگاه نگین زن می‌توانید کارگاه کوچک خود را داشته باشید.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه نگین زن-نگین چین

 کارشناسان فروش ویترین نت با ارائه مشاوره تخصصی درباره انواع دستگاه نگین زن، نحوه کارکرد و کاربرد آنها، بهترین و مناسب‌ترین دستگاه نگین زن را به شما معرفی می‌کنند.

دستگاه‌های مورد نیاز : دستگاه نگین زن دستی
حداقل فضای مورد نیاز : 6 متر
میزان سرمایه اولیه : 10 میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه : 3 ماه
تعداد نیروی مورد نیاز : 1 نفر

نحوه راه‌اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه نگین زن

اولین قدم برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه نگین زن خرید این دستگاه از مرکزی مطمئن است که خدماتی همچون مشاوره پیش از خرید را داشته باشند. کارشناسان فروش ویترین نت با ارائه مشاوره تخصصی درباره انواع دستگاه نگین زن، نحوه کارکرد و کاربرد آنها، بهترین و مناسب‌ترین دستگاه نگین زن را به شما معرفی می‌کنند. با مبلغ 7,200,000 تومان می‌توانید یک دستگاه نگین زن دستی خریداری کنید و بقیه بودجه خود را صرف خرید مواد اولیه کنید.
قدم بعدی خرید مواد اولیه، شامل نگین‌ها و وسایل مورد نیاز است.
و قدم آخر فروش محصولات نگین زنی خودتان است. برای فروش می‌توانید از وب سایت شخصی خود یا تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید، همچنین می‌توانید فروش عمده و آنلاین تولیدات خود را به ویترین نت بسپارید. ویترین نت یک عمده فروشی آنلاین است که می‌تواند به افزایش فروش محصولات شما کمک کند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ نگین زن و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

اولین قدم برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه نگین زن خرید این دستگاه از مرکزی مطمئن است که خدماتی همچون مشاوره پیش از خرید را داشته باشند.

کسب درآمد در منزل با دستگاه نگین زن دستی

با دستگاه نگین زن دستی می‌توان روی قاب گوشی، عینک و زیورآلات، عملیات نگین زنی را انجام دهید.
ابعاد دستگاه نگین زن دستی در حدود 15 در 20 در 30 سانتیمتر است و تقریبا ۷ کیلوگرم وزن دارد. دستگاه نگین زن دستی با اشعه‌ی اولتراسونیک کار می‌کند و مجهز به سیستم تنظیم حرارت است. به دلیل سبک و راحت بودن، این دستگاه محبوبیت زیادی دارد. نگین زن دستی علاوه بر پارچه، کار نگین چینی را روی فوم و جنس‌هایی که برای تولید کفش هستند نیز انجام می‌دهد و برای کارگاه‌های تولیدی مثل تولیدات کفش، شلوار جین، کیف، چرم و غیره بسیار مناسب است.

با دستگاه نگین زن دستی می‌توان روی قاب گوشی، عینک و زیورآلات، عملیات نگین زنی را انجام دهید.

مزایای استفاده از دستگاه نگین چین

کاربرد دستگاه نگین چین، در صنایع نساجی، برای طراحی و تولید لباس‌های محلی و سنتی اقوامی است که در ایران زندگی می‌کنند و با توجه به فرهنگ و مدل پوششی این اقوام ایرانی، استفاده از رنگ‌های متنوع و پوشیده شده با نگین‌های فراوان بسیار محبوب است. در سیستان و بلوچستان، کردستان و … این نوع پارچه‌های مزین به نگین بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند و تقاضای بازار این نوع محصولات بالا هست. این لباس‌ها با توجه به زحمت فراوان و وقت زیادی که صرف تزئین و نگین چینی دستی روی پارچه می‌شود بسیار گرانقیمت هستند. استفاده از دستگاه نگین چین دستی کمک شایانی در بهبود و بهینه‌سازی این صنعت زیبا و باارزش خواهد کرد و در پایین آوردن قیمت و بالا بردن سرعت تولید این محصولات موثر خواهد بود.

استفاده از دستگاه نگین چین به تخصص و آموزش حرفه‌ای نیاز ندارد و به راحتی می‌توان با در دست داشتن مواد اولیه شامل نگین و پارچه از دستگاه نگین زنی استفاده کرد. در ساخت این دستگاه‌ها از مواد مقاومی استفاده شده که کار طولانی مدت با آن را امکان‌پذیر ساخته است و می‌توان در سطح تولید و عرضه به بازار فروش از آن استفاده کرد. علاوه بر کسب درآمد با دستگاه نگین زنی خانگی، همچنین می‌توان برای مصارف شخصی و تزئین لباس، شلوار و کیف از این دستگاه استفاده کنید.

نحوه کار دستگاه نگین زن خانگی

دستگاه نگین زن خانگی حرارت تولیدی از مصرف برق را به چسب موجود در پشت نگین‌ها منتقل می‌کند و همزمان با آب شدن چسب و پرس شدن نگین به لباس از طریق فشار دستگاه، نگین‌ها به پارچه یا اجسام دیگر می‌چسبند. از شابلون‌های نگین و یا نگین‌های دستی نیز می‌توان برای نگین چینی دستی استفاده کرد، اما دستگاه نگین زن به راحتی و با انتقال حرارت کار نگین زنی را انجام می‌دهد.

سوالات و نظرات خود را با ویترین نت مطرح کنید تا پس از بررسی به آن‌ها پاسخ دهیم.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *