دستگاه پرس حرارتی و چاپ چندکاره، یک دستگاه چاپ روی پارچه و لیوان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دستگاه چاپ چندکاره یک دستگاه پرس حرارتی و از تجهیزات صنایع نساجی و بافندگی است که برای پرینت انواع عکس و طرح بر روی پارچه، کلاه، بشقاب و لیوان مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه چاپ روی پارچه و لیوان، معمولا به عنوان سیستم های تولیدی برای کسب و کارهای کوچک استفاده می شود. در سال های اخیر فروش لوازم صنایع نساجی با طرح های خاص و فانتزی افزایش یافته و به همین دلیل افراد زیادی با تهیه یک دستگاه پرس حرارتی و چاپ چند کاره توانسته‌اند به فروش مناسبی از محصولات خود مانند انواع شال و روسری، بشقاب و لیوان، کلاه و… دست پیدا کنند. در ادامه در خصوص انواع دستگاه چاپ و پرس حرارتی چندکاره توضیح می دهیم و همچنین مزایا و مراحل ایجاد کسب و کارهای کوچک با استفاده از این دستگاه ها را شرح خواهیم داد.

حتما ببینید: لیست قیمت دستگاه پرس حرارتی

در ادامه در خصوص انواع دستگاه چاپ و پرس حرارتی چندکاره توضیح می دهیم و همچنین مزایا و مراحل ایجاد کسب و کارهای کوچک با استفاده از این دستگاه ها را شرح خواهیم داد.

انواع دستگاه پرس حرارتی و چاپ چندکاره

دستگاه پرس حرارتی سایز کوچک

این دستگاه چاپ روی پارچه و لیوان با فرمت کوچک می تواند طرح های کوچک را بر روی سطوح صاف نصب کنند. این دستگاه‌‌های پرس حرارتی معمولا در کسب و کارهای خانگی و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت چاپ بسیار مناسبی را ارائه می کنند.
سایز بسیار کوچک این دستگاه پرس حرارتی 20 در 20 سانتی متر و قابلیت ارتقا به یک دستگاه چند کاره را دارند.

دستگاه زاویه‌ای دستی تک میز : در چاپ های کوچک مانند اتیکت، چاپ روی جیب و چاپ پشت یقه کاربرد دارد. به دلیل دستی بودن و تک میزه بودن این دستگاه پرس حرارتی، در تیراژ های کم و متوسط استفاده می‌شود و برای تیراژهای بالا می توانیم همین دستگاه را به صورت سفارشی دو میزه سفارش دهیم. این دستگاه پرس حرارتی قابلیت نصب کلمپ لیوان را نیز دارد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ پرس حرارتی و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

 

دستگاه چرخشی دستی چندکاره با میز ثابت : به دلیل اینکه این دستگاه پرس حرارتی با حرکت دسته هیتر از روی کار به صورت عمودی بلند می شود و با چرخش حول ستون از روی کار کنار میرود و می توانیم کار را عوض نماییم؛ نام چرخشی دستی برای آن انتخاب شده است. این دستگاه پرس حرارتی ار ابعاد 40-30 تا 60-40 قابل سفارش است و تمام کلمپ های شش کاره به آن قابل اتصال هستند.
این دستگاه پرس حرارتی و چاپ چندکاره برای محصولاتی که ضخامت دارند مانند چوب، سنگ، کریستال و تابلوفرش کاربرد دارد. 

دستگاه اتیکت زن پنوماتیک سایز کوچک : این تیپ دستگاه های پرس حرارتی به دلیل طراحی هیترهای سایز کوچک، در حدود 10 در 10 و 20 در 20 سانتی متر، برای چاپ های کوچک مانند اتیکت ها کاربرد بسیار مناسبی دارد. روی جیب، پشت یقه و امثال آن از این  دستگاه پرس حرارتی استفاده می‌شود. طراحی پنوماتیک این دستگاه پرس حرارتی سهولت کاربرد را نیز به همراه دارد و یک دستگاه ایده آل برای کاربردهای خاص خود است.

ویدئوی دستگاه پرس حرارتی

دستگاه پرس حرارتی غلطکی

این مدل دستگاه چاپ روی پارچه و لیوان برای چاپ انواع طرح ها بر روی رول های پارچه مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا این دستگاه ها در کارخانه های تولید نساجی و تولیدی های بنر مورد استفاده قرار می گیرند و برای کارگاه های کوچک و خانگی مناسب نیستند. 

دستگاه پرس حرارتی فلت بد

این مدل دستگاه پرس حرارتی و چاپ چندکاره می تواند به خوبی انواع طرح ها را بر روی جنس های مختلف پرینت کند. این دستگاه های چاپ روی پارچه می توانند بر روی انواع پارچه، سرامیک و حتی فلز نیز به خوبی طرح های خود را چاپ کنند.  

دستگاه پرس حرارتی سه بعدی

معمولا تمامی سطوحی که چاپ باید بر روی آن ها انجام شود صاف و مسطح نیستند. به همین علت نیز دستگاه چاپ و پرس چند کاره سه بعدی طراحی شده اند که می توانند بر روی سطوح با شکل های مختلف عملیات پرینت را انجام دهند. معمولا برای چاپ انواع لیوان و ماگ از این مدل دستگاه چاپ و پرس حرارتی استفاده می شود.  

این تیپ دستگاه های پرس حرارتی به دلیل طراحی هیترهای سایز کوچک، در حدود 10 در 10 و 20 در 20 سانتی متر، برای چاپ های کوچک مانند اتیکت ها کاربرد بسیار مناسبی دارد.

راه اندازی یک کسب و کار با دستگاه پرس حرارتی و چاپ چند کاره

یکی از مهم ترین مراحل در شروع کسب درآمد از این راه، انتخاب دستگاه چاپ و پرس چندکاره است. این دستگاه ها همانطور که در بالا به آن ها اشاره شد، دارای مدل های مختلفی هستند و شما باید بر اساس نوع تولیدات و نیاز خود دستگاه پرس حرارتی مناسب را انتخاب نمایید تا هزینه بیشتری نپردازید. کارشناسان بخش نساجی ویترین نت با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان، درباره کاربرد، قیمت و نحوه کارکرد انواع دستگاه پرس حرارتی می‌توانند شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه کمک کنند.

یافتن محصولات و طرح های مناسب نیز یکی دیگر از مراحل شروع کسب و کار خانگی پر بازده است. شما باید محصولات و طرح هایی را انتخاب کنید که حالتی فانتزی و تک داشته باشند و بتوانند محصولات تولیدی شما را در زمان کوتاهی به فروش برسانند. انتخاب طرح های معروف و پر طرفدار می تواند در این راه شما را همراهی کند.

یکی از مهم ترین مراحل در شروع کسب درآمد از این راه، انتخاب دستگاه چاپ و پرس چندکاره است.

مزایای کسب درآمد با دستگاه پرس حرارتی و چاپ چندکاره

  • توانایی چاپ انواع طرح ها : معمولا تمامی مدل های دستگاه پرس حرارتی و چاپ چندکاره می توانند به خوبی تمامی طرح هایی که به آن ها داده می شود را بر روی سطوح مختلف چاپ کنند. بدین ترتیب شما می توانید محصولات متنوع با طرح های زیادی را تولید کنید.
  • کیفیت بالای چاپ و ماندگاری زیاد : تمامی محصولات تولیدی توسط انواع دستگاه چاپ چندکاره با استفاده از حرارت و پرس چاپ می شوند و بدین ترتیب طول عمر بسیار بالایی دارند. حرارت و پرس موجب می شوند رنگ ها به خورد بافت محصول برورد و با گذر زمان رنگ ها و طرح ها از بین نرود.
     
  • هزینه مناسب تهیه دستگاه : این دستگاه ها در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و حتی دستگاه پرس حرارتی دست دوم نیز با شرایط مناسب قابل یافت هستند. بدین ترتیب شما برای شروع کسب و کار خانگی خود نیاز به پرداخت هزینه های گزاف و سنگین نخواهید داشت.
     
  • بازار فروش وسیع و آماده : معمولا محصولاتی که از طرح های خاص بهره می برند فروش بسیار خوبی دارند. شما می توانید محصولات متنوع با طراحی های خاص خود را از راه های مختلفی به فروش برسانید. معمولا راه های فروش محصولات این چنینی هزینه کمی دارند و این عامل سبب می شود شما حاشیه سود بهتری برای محصولات تولیدی خود داشته باشید.
این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *