چرا «دفتر کار مجازی» برای تولید کنندگان و صاحبان صنایع کوچک و متوسط مناسب است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر شما یک تولیدی و یا کارگاه فعال داشته باشید، احتمالاحسابی سرتان شلوغ است! حالا اگر کارگاه یا تولیدی خارج شهر باشد این مشغله بیشتر هم می شود. مطمئنا فرصت نمی‌کنید تماسهای مشتریان را بدرستی پاسخ دهید، شاید به این فکر افتاده باشید دفتری در شهر داشته باشید تا بتوانید تماسها و ارتباطات با مشتریان را از آنجا مدیریت کنید، اما با شرایط اقتصادی فعلی کار پر ریسکی است . این شرایط برای شرکتهای بازرگانی و تامین کننده هم صادق است زیرا مطمئنا باید بین انبار و دفتر کار در حرکت باشند. وجود یک شماره واتساپ یا تلگرام ممکن است کمی به شما کمک کند، ولی این روشی حرفه ای برای ارتباط با مشتریان نیست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چقدر خوب می‌شد که بدون اجاره دفترکار یک شماره ثابت در تهران داشته باشیم. یک سانترال حرفه ای تماس ها را بین افراد سازمان پخش کند تا تماسی از دست نرود و چقدر خوب می‌شد که یک منشی حرفه ای مدیریت تماس‌ها را بر عهده می‌گرفت و در صورت نیاز تماس‌ها را به ما و یا کارشناسان انتقال می‌داد. با خدمات دفتر کار مجازی «دفترشما» این امکانات فوق العاده برایتان فراهم است.

دفتر کار مجازی چیست؟

دفتر کار مجازی پدیده‌ای به نسبت نوین در سطح جهان است که در پاسخ به نیاز راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی، یا کوچک و متوسط شکل گرفته است. با دفتر کار مجازی شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه اجاره بها، استخدام منشی و هزینه‌های جاری یک دفتر کارحقیقی، از امکانات ارتباطی یک دفتر کار همچون شماره تلفن اختصاصی، تلفن گویا، منشی، مرکز تماس و اتاق جلسات استفاده کنید.

دفتر شما چیست؟

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان و عرضه کننده خدمات ارتباطی در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است. با استفاده از خدمات «دفتر شما» با خیالی آسوده و با هزینه ای بسیار پایین تر می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به سرعت گسترش دهید و فقط روی موفقیت خود تمرکز کنید.

فقط در 5دقیقه با پورتال آنلاین دفترشما می توانید یک خط ثابت تهران با سرشماره 2تهران بگیرید و روی آن یکی از دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی را فعال کنید.

فقط در 5دقیقه با پورتال آنلاین دفترشما می توانید یک خط ثابت تهران با سرشماره 2تهران بگیرید و روی آن یکی از دو سرویس تلفن گویا و منشی مجازی را فعال کنید.

تلفن گویا چه مزایایی برای تولیدکنندگان دارد؟

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

این سرویس خدمات زیاد دیگری نیز با خود دارد، مانند فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه ریزی زمانی برای پخش پیامهای گوناگون در ساعات مختلف روز، تعریف داخلی ها و شماره هایی که مایلید به آنها دایورت شود، که همگی بصورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است.

پس در واقع با این سیستم شما صاحب یک سانترال مجازی و خط تلفن ثابت تهران می شوید و می توانید بسته به میزان زنگ خور خود ماهانه از 39 هزار تومان یکی از بسته های متنوع تلفن گویا را از سایت دفترشما سفارش دهید.

با کمتر از 100 هزار تومان در ماه یک منشی داشته باشید

منشی مجازی دفتر شما یک اپراتور حقیقی است و بدون اینکه در کارگاه یا محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را طبق دستورالعملی که برایش تعیین کرده اید مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

منشی های آموزش دیده دفترشما در ساعات کاری پاسخگوی تماسهای شما هستند و شما هیچ تماسی را بابت مرخصی، بیماری و یا ترک کاری یک منشی از دست نمی دهید.

هزینه استفاده از منشی مجازی ماهانه از 85 هزار تومان آغاز می‌شود و بسته به میزان دقیقه تماسی که دارید می توانید پکیج مناسب خود را از سایت انتخاب نمایید.

تخفیف ویژه به تولیدکنندگان و تامین کنندگان ویترین نت

اگر علاقمند به این خدمات هستید می توانید با کدتخفیف vitrinnet98  تا پایان امسال از 10 تا 22درصد تخفیف بهره مند شوید.

جهت ثبت نام سرویس های فوق به نشانی https://daftareshoma.com مراجعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با واحد فروش 02128420 در ارتباط باشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *